• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dit plan bevalt me ergens niet xD]

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar lachend aan en ga dan naast haar op de grond zitten. 'Dat geloof ik graag en dit noemen mensen nu dus karma' zeg ik. Na een paar minuten ben ik uiteindelijk gestopt met lachen en geef haar een kus om vervolgens op te staan. 'Carrotgirl moe echt is een keer oppassen met wat ze doet' zeg ik en schiet dan weer in de lach. Ik kijk haar weer aan en steek mijn hand naar haar uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis een beetje boos aan. 'Waarom karma? Wat deed ik verkeerd?!' vraag ik, waarna ik demonstratief mijn armen voor mijn borst kruis en Louis aankijk. 'Je kan zo lang blijven staan als je wilt, maar ik pak je hand toch niet aan.' zeg ik grinnikend, waarna ik op mijn buik rol en met mijn benen begin te zwaaien. 'Ik slaap op de grond vannacht, kan ik ook goed de wacht houden.' zeg ik geheimzinnig, waarna ik mijn benen met een plof laat neerkomen en op mijn buik blijf liggen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik ga even eten.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Daarom karma en dat ga ik niet zeggen aangezien jij het dan ook weet' zeg ik lachend en kijk haar nog steeds aan. 'Eerst moet ik weer naar het hotel en dan kan ik hoer blijven staan zolang ik wil?' vraag ik lachend en schud mijn hoofd. 'Soms ben je echt niet te volgen en op de grond slapen om zo ook de wacht te houden? Dat ligt toch niet lekker?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eet smakelijk]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik frons eventjes. 'Zeg het Louis! Of je krijgt straf!' roep ik uit, waarna ik me omdraai en omhoog wip, zodat ik rechtop kan zitten. 'En ik weet dat ik niet te volgen ben, daarom is mijn naam ook Stephanie Rosanna Swift. En ik weet ook dat ik een vreselijke tweede naam heb, maar goed.' ratel ik eventjes. 'Tapijt ligt prima hoor, de kat slaapt er toch ook zo vaak?'

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 18:42 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik schud eigenwijs mijn hoofd. 'Nee ik ga het niet zeggen en wil geen straf hebben ook' zeg ik lachend. 'Trouwens je heb geen vreselijke tweede naam en je moet wel adem halen en niet zo ratelen' ratel ik nu zelf ook. 'Weet ik, maar de kat is een ander verhaal'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Haal zelf maar adem!' kaats ik terug, voordat ik mezelf omhoog duw en Louis op de bank druk. Ik ga op zijn schoot zitten en begin hem te kietelen. 'Ik zei toch dat je straf kreeg. Ik stop niet en je verlaat dit huis niet voordat je het zegt!' zeg ik koppig, waarna ik Louis zijn handen in de gaten blijft houden, in het geval dat hij me van zich probeert af te duwen, tillen of terugpakken. Ik kijk hem eventjes grijnzend aan en kietel dan verder.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik haal nog steeds adem' zeg ik en schiet in de lach als ze me begint te kietelen. 'Je kan doen wat je wilt, maar ik ga toch lekker niets zeggen.' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ze houd mijn handen in de gaten. Iets wat het moeilijk maakt om haar terug te pakken, maar het is niet onmogelijk. Op het moment dat ze me aankijk, pak ik haar polsen vastzodat ze niets meer kan doen en duw haar achterover op de bank. 'Superman kan alles' zeg ik grijnzend. 'En ik vertel je het nog steeds niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis smekend aan en probeer mijn polsen los te trekken. 'Laat me los en zeg het!' jammer ik. Ik kijk in Louis zijn ogen en trek een treurig gezicht. 'Louis is niet meer lief.' zeg ik zachtjes, waarna ik begin te grijnzen als er iets in me opkomt.
    'Laat me los of ik neem maatregelen.' zeg ik dreigend, waarna ik weer begin te trekken en spartelen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 19:19 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik laat je niet los en zeg het ook niet' zeg ik en kijk haar grijnzend aan. 'Trouwens puppy ogen werken bij mij niet behalve als je....' Ik schud mijn hoofd. 'Puppy ogen en een teurige blik werken bij mij niet.' zeg ik lachend. 'Louis wel lief alleen Stephanie niet lief' zeg ik grijnzend, maar die verdwijnt al snel weer. 'Welke maatregelen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes voordat ik begin te gillen. 'Help! Iemand probeert me te vermoorden! Hij heeft een mes! Help!' schreeuw ik, waarna ik nog harder begin te trekken en schokkende bewegingen maar, waardoor het lijkt alsof ik huil.
    Ik lach eventjes als ik hoor dat Snowwhite begint te blazen en maakt dat ze wegkomt. Zo, die is naar de buren. Handig om een kat als alarm te hebben.
    'Nu heb je een probleem.' zeg ik grijnzend, waarna ik Louis triomfantelijk aankijk. 'Zeg het. Of Snowwhite neemt wraak.' zeg ik lachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Jij bent echt gemeen' zeg ik verdrietig en laat haar los. Mijn blik gaat naar de plek waar Snowwhite net nog stond. 'Daar heb ik geen andere woorden voor en wil geen problemen, maar wil het ook niet zeggen' zeg ik en denk even na. 'Zoals ik al zei, je bent echt gemeen dat je me voor dze keuze zet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bijt op mijn lip en kan nog een lach tegenhouden. 'Zeg het gewoon, of vertel me waarom je het niet wilt zeggen.' mompel ik, waarna ik opsta als ik de deurbel hoor. Oeps... Heel handig, nu had ikzelf een probleem, niet Louis. Ik bied mijn excuses aan aan de buren, pak Snowwhite op en stamel dat het nooit meer zal gebeuren etc. Ik loop blozend terug naar binnen en ga weer naast Louis zitten, met Snowwhite op mijn schoot. 'Is het zo erg dat je het me niet wilt zeggen?' vraag ik, terwijl ik de kat aai.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik haal opgelucht adem als ze niets tegen de buren zegt en dan weer blozend naar binnenloopt. Zodra ze weer naast me zit, kijk ik haar aan. 'Ik ga je het niet vertellen omdat ik geen goede reden weet' zeg ik lachend omdat ik geen idee heb wat ik moet zeggen. Eventjes kijk ik naar Snowwhite. 'Dus nee het is niet zo erg'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer