• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik. 'Oké, die andere is dan Zayn. Nu ken ik jullie allemaal.' zeg ik glimlachend. Ik gaapte zachtjes en trok de dekens nog wat verder over me heen. 'Ik ben moe...' fluister ik zachtjes, waarna ik Louis nog snel een kus gaf. 'Wil Superbunny alsjeblieft mijn pyjama halen?' vraag ik smekend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Is er iemand voor Liam? hij is in het hotel.]

    [Tja, je liet Elena chter in de club, haha, ze was niet gezellig genoeg. Haha..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik stop mijn telefoon, die nog steeds op de grond lag, in mijn zak en knik. 'Die andere is inderdaad Zayn, Maar ik dacht echt dat je hem ookal kende' zeg ik. 'Dan is het toch echt tijd om te gaan slapen en dan ga ik even een pyjama voor je halen' zeg ik glimlachend en loop dan naar boven toe. Uit een van de kasten haal ik een pyjama en loop dan weer naar beneden toe. 'Alsjeblieft en roep maar als er wat is' zeg ik glimlachend en geef haar nog een kus. 'Slaap lekker'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht eventjes. 'Ik ben geen acht meer, er kan niks gebeuren.' zeg ik grinnikend. 'Jij kan beter mij roepen als et wat met jou is.' zeg ik plagend, voordat ik eventjes opsta.
    'Sweet dreams...' zeg ik zachtjes.
    Wanneer Louis naar boven loopt kleed ik me snel om en kruip weer onder de dekens. één nachtje op de bank kon toch niet zo erg zijn...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik gedraag me als acht dus jij ook aangezien je op mij lijkt. Al gedraagt ik me ook als Superman' zeg ik grijnzend. 'Mhm, er zal inderdaad niet heel veel gebeuren en anders roep ik je wel' zeg ik lachend en loop dan weer naar boven toe. ik pak mijn telefoon nog. Ik hoop dat je nog niet ligt te slapen of wat dan ook. Maar ik wou eventjes zeggen dat ik morgenochtend pas weer naar het hotel ga x SuperBunny stuur ik naar Liam en ga erna op het bed liggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik lig in bed en probeer een beetje te slapen wat niet lukt, eigenlijk wil ik ook wel weten waar Louis blijft, het is al half twee. Ik hoor mijn mobiel trillen en pak hem. Ik lees het smsje en bijt even op mijn lip.Ooh oké, ik sliep nog niet maar ja, slaap lekker en tot morgen x

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 22:28 ]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik draai me zuchtend om en sluit mijn ogen. Langzaam val ik in slaap, maar zo geweldig is het niet. Ik weet niet waarom, maar altijd als ik ging slapen en ik sliep niet in mijn eigen bed kreeg ik nachtmerries over mijn moeder die steeds opnieuw dood ging in mijn gedachten... Het was gewoon vreselijk om het te zien, hoeveel pijn ze leed en ik machteloos moest toekijken hoe ze steeds verder weg vaagde. Ik schreeuwde, net als vandaag, weer eens om mijn moeder. Ik werd niet eens wakker van de tranen die over mijn wangen stroomden.

    (Tja... Ik kan niet de hele tijd slapen.xD:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [tijdsprong naar volgende dag moet je dan gewoon doen]

    (Dan maak ik dit even af en dan jumpen we even.(A) D'accord?:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [is goeed]

    Louis William Tomlinson

    Ik lees het smsje en glimlach even. Zullen we morgenochtend anders afspreken bij de Starbucks en daar eerst koffie drinken?? Of heb je toevallig al andere plannen. Ik ga proberen te slapen en doe jij dat alsjblieft ook. We hebben geen zin in een zombie morgen (: slaap lekker en tot morgen xx stuur ik terug en leg mijn telefoon op het kastje neer. Moe was ik totaal niet en zit er met mijn gedachten ook niet echt bij, maar toch maar eens proberen om te gaan slapen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Is goed ^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ja is goed, hoe laat? Ik ga ook slapen, ben niet graag een zombie, slaap lekker boobear/ superbunny x ik verstuur het smsje en leg mij mobiel daar op het nachtkastje. Ik leg mijn hoofd op het kussen en leg mijn armen er omheen. Ik sluit mijn ogen en probeer inslaap te komen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Uiteindelijk wordt ik wakker en ik vlieg overeind. Ik haal gejaagd adem, slik eventjes en loop dan naar de badkamer om wat water in mijn gezicht te gooien. Goed, dit was dus de laatste keer dat ik op die bank had gelegen. Ik liep wankelend terug, maakte een kop thee en ging met het hete kopje weer op de bank zitten. Slapen kwam er deze nacht niet meer van.

    (Klaar.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.