• Hey mensen! Ik en Ottoman starten een nieuwe tekenwedstrijd! We hebben toestemming gekregen van Amused.


    We willen 15 deelnemers, niet meer of niet minder! Ook hebben we een paar regeltjes:

    • Uitstel kan, maar dit moet je ons minstens 3 dagen van tevoren laten weten. Je krijgt 3 tot 4 dagen uitstel. Heb je het dan niet ingeleverd, lig je er helaas uit.
    • Er vallen elke keer 2 mensen af. Uiteindelijk blijft er één over, dat is dan onze gelukkige winnaar.
    • Jullie versturen jullie tekening in een PB naar ons beide.
    • De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers zijn. De rest van de opdrachten komen online wanneer iedereen hun cijfer heeft.

    We zoeken geen juryleden, wij 2 doen al het werk.

    Graag aanmelden als je zeker weet dat je tot het einde meedoet (!!!)

    De winnaar krijgt een plaats in de spotlight, je mag één creatie naar keuze kiezen.

    Deelnemers

    1) Silverlance
    2) Patholoog
    3) PercyWood
    4) Junah
    5) Dragneel
    6) Burning
    7) Befree
    8) Soubi
    9) Veertje1D
    10) Puan
    11) Sarko
    12) WillNotLearn
    13) Demustachana
    14) Selah
    15) Ewijn


    We willen jullie alvast bedanken voor het aanmelden en wensen jullie veel succes met aankomende opdrachten! Veel plezier!

    Met vriendelijke groet,
    Sem & Mehri.

    Ronde 2
    Opdracht: Teken een ninja/sluipmoordenaar.
    Deadline: 16 December

    Tip: Hoe meer details/schaduwen, hoe hoger je punt.


    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    -waarover, wat voor een soort opdrachten kunnen we verwachten?
    -en als jullie 3 dagen van te voren blijven aanhouden voor uitstel, dan doe ik sowieso niet mee. Dat vind ik erg absurt!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    -waarover, wat voor een soort opdrachten kunnen we verwachten?
    -en als jullie 3 dagen van te voren blijven aanhouden voor uitstel, dan doe ik sowieso niet mee. Dat vind ik erg absurt!
    Daar bedoelen we minstens 3 dagen van tevoren, sorry verkeerd getypt. Dus niet 1 dag vantevoren vragen om uitstel. Of wat bedoel je?

    En de opdrachten blijven nog ffjes geheim (:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:34 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Khazix schreef:
    (...)Daar bedoelen we minstens 3 dagen van tevoren, sorry verkeerd getypt. Dus niet 1 dag vantevoren vragen om uitstel. Of wat bedoel je?

    En de opdrachten blijven nog ffjes geheim (:


    Ik bedoel of ik drie dagen van te voren nog niet weet of ik het wel af ga krijgen.
    En ik wil gewoon weten wat voor een soort opdrachten..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik bedoel of ik drie dagen van te voren nog niet weet of ik het wel af ga krijgen.
    En ik wil gewoon weten wat voor een soort opdrachten..
    Je krijgt 2 weken de tijd, dat is zat.
    De opdrachten verschillen, we laten jullie soms heel vrij, maar soms moet je ook iets natekenen. We houden het gewoon op traditioneel tekenen, dus op papier.


    I live for the applause, you will die for it.

    Patholoog schreef:
    -waarover, wat voor een soort opdrachten kunnen we verwachten?
    -en als jullie 3 dagen van te voren blijven aanhouden voor uitstel, dan doe ik sowieso niet mee. Dat vind ik erg absurt!


    Daar ben ik het behoorlijk mee eens...dan kun je eigenlijk al zeggen als de opdracht uit komt "ik wil uitstel"...meestal is het echt pas 1 dag van tevoren duidelijk of je het wel op tijd af krijgt...
    ik ga dus met die voorwaarden ook niet meedoen...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:39 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Latona schreef:
    (...)

    Daar ben ik het behoorlijk mee eens...dan kun je eigenlijk al zeggen als de opdracht uit komt "ik wil uitstel"...meestal is het echt pas 1 dag van tevoren duidelijk of je het wel op tijd af krijgt...
    ik ga dus met die voorwaarden ook niet meedoen...
    Like I said, je krijgt 2 weken de tijd. Dat is hetzelfde als je op school een opdracht krijgt die na 2 weken gewoon af moet zijn. Gewoon gelijk of vroeg tijdig mee beginnen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik doe wel mee. Ik moet mezelf sowieso wat meer pushen om na schooltijd mijn tijd goed te besteden, dus dit komt wel goed uit aangezien het ook handig is voor m'n opleiding. c:

    Mensen we geven jullie geen 3 dagen tekentijd. 2 weken maximaal. En als je nog uitstel wilt 3/4 dagen ná die 2 weken als ik het kan uitleggen. Beetje verkeerd in topic geplaatst sorry.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:45 ]

    Ottoman schreef:
    Mensen we geven jullie geen 3 dagen tekentijd. 2 weken maximaal. En als je nog uitstel wilt 3/4 dagen ná die 2 weken als ik het kan uitleggen. Beetje verkeerd in topic geplaatst sorry.


    Wat ik begrijp is dat je tot 3 dagen van te voren uitstel mag vragen. Of klopt dat niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wat ik begrijp is dat je tot 3 dagen van te voren uitstel mag vragen. Of klopt dat niet?

    Uh, ik begrijp je niet 100%. haha
    maar stel dat 2 weken voorbij is. En je weet dat je het niet afkrijgt, dus liefst wel 3 dagen voor de deadline uitstel vragen. zodat je maximaal 4 dagen uitstel krijgt dan heb je ongeveer 1 week het in te halen. schnappie? ^^

    Ottoman schreef:
    (...)
    Uh, ik begrijp je niet 100%. haha
    maar stel dat 2 weken voorbij is. En je weet dat je het niet afkrijgt, dus liefst wel 3 dagen voor de deadline uitstel vragen. zodat je maximaal 4 dagen uitstel krijgt dan heb je ongeveer 1 week het in te halen. schnappie? ^^


    Oh zo. Oké, ja, dat bedoelde ik ook.

    Know what. Wa-evah.
    Als jullie het niet erg vinden dat ik op lijntjes papier werk of hokjes papier en rampzalige foto's maak via mijn pc, dan doe ik wel mee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh zo. Oké, ja, dat bedoelde ik ook.

    Know what. Wa-evah.
    Als jullie het niet erg vinden dat ik op lijntjes papier werk of hokjes papier en rampzalige foto's maak via mijn pc, dan doe ik wel mee.
    Prima, het papier waar je op werkt maakt niks uit. Probeer de foto natuurlijk wel zo duidelijk mogelijk te maken (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil wel meedoen, maar ik kan alleen foto's maken met mijn iPod of via mijn laptop en dat is dan niet altijd de beste kwaliteit, dat ziet er dan ongeveer zo uit qua kwaliteit;


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Percy
    Die kwaliteit is prima. Je staat erbij!


    I live for the applause, you will die for it.

    Khazix schreef:
    (...)Prima, het papier waar je op werkt maakt niks uit. Probeer de foto natuurlijk wel zo duidelijk mogelijk te maken (:


    Ja, ja, ik doe mijn best..
    Ik wilde laatst een foto maken van een puzzel, maar neem, toch maar niet, ik kreeg hem er gewoon niet op. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt