• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Serieus Lou... Ik dacht dat ik iets heel ergs had gedaan!' zeg ik lachend, waarna ik tegen Louis zijn schouder aanleun en eventjes zucht. 'Wat is je plan voor de rest van de nacht?' vraag ik grinnikend, waarna ik hem aankijk en bijna verdrink in zijn prachtige ogen. Ja, mijn Romeo zat nu naast me. Tenminste, voorlopig was hij Romeo...

    (Oké, die laatste zin moest gewoon.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Tuurlijk heb je niets ergs gedaan' zeg ik grijnzend en sla een arm om haar heen. 'Ik heb echt geen idee. Waarschijnlijk ga ik straks toch slapen ofzo. Maar ik weet niet wat jij van plan was, dus vertel dat maar eerst' zeg ik lachend en kijk haar aan.

    [Haha]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach even. 'Slapen natuurlijk, lijkt me wel handig. Moet ik je naar het hotel brengen of slaap je... hier?' vraag ik na een korte aarzeling. 'Dat laatste zal trouwens geen probleem zijn, maar misschien slaap je liever in een hotel, dat maakt me niets uit.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Het maak me eigenlijk niet uit. Ik wil hier wel slapen, maar anders wil ik ook wel terug naar het hotel gaan' zeg ik. 'Het maak me dus echt allemaal niet uit'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. 'Maak je altijd zo lastig beslissingen?' vraag ik plagend. 'Je kan wel in mijn bed liggen, ik slaap wel op de bank. En euh... Ik denk dat er wel een shirt in mijn kast ligt dat je past... Anders rek je er maar eentje uit.' zeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Nee, ik maak nooit moeilijke beslissingen' zeg ik grijnzend en kijk haar aan. 'Ik laat jou niet op de bank slapen dus laten we dat maar omdraaien.' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Mhm, misschien slaap ik wel gewoon in die shirt en ga morgenochtend naar het hotel om me om te kleden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam. 'Oké... Maar ik vind het ongepast om een gast op de bank te laten slapen, dus je hebt pech. Het is mijn huis, mijn bank, mijn regels.' zeg ik grinnikend, waarna ik mijn tong uitsteek. 'Dus je slaapt maar in mijn bed.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Maar ik vind het ongepast om jou op de bank te laten slapen terwijl ik daar ook kan slapen' zeg ik eigenwijs en met een grote glimlach. 'Maar het is inderdaad jou huis, jou bank en jou regels, maar die kunnen altijd veranderd worden' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud mijn hoofd en grijp de deken die nog op de bank lag, ga op de bank liggen en gooi de deken over me heen. Ik schop nog snel mijn hakken uit en kijk Louis plagend aan. 'Kun je mijn pyjama uit mijn kast halen?' vraag ik lief. 'Alleen mijn pyjama! Dus nergens anders in kijken!' zeg ik waarschuwend, waarna ik begin te lachen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar lachend aan. 'Dan zeg ze nog dat ze niet op ons lijk. Nou je lijk dus precies op ons' zeg ik nog steeds lachend en knik. 'tuurlijk kan ik dat en dat was ik ook van plan, maar nu je dat zegt' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Nee tuurlijk, maar dan moet ik wel weten waar ze liggen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Op mijn slaapkamer in de kast. De tweede plank.' leg ik uit, waarna ik Louis verbaasd aankijk. 'Ik lijk misschien op jou, maar niet op curly en Liam!' zeg ik lachend. 'En Niall misschien een beetje, en die andere ken ik helemaal niet goed. Wie is dat eigenlijk?' vraag ik blozend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Okeey dan al ik er zo eentje voor je pakken en komen brengen' zeg ik glimlachend en schud mijn hoofd. 'Hazz lijkt verschrikkelijk op mij en Liam lijkt verschrikkelijk op Hazz...daar ben ik dus vanmiddag achtergekomen' zeg ik lachend 'Dus je lijkt ook op hun en ook wel een beetje op Niall inderdaad.' Ik kijk haar aan. 'Niall is our dear blond leprechaun die verslaafde is aan eten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ach garm.. Hij is niet klein! Hij is groter dan mij hoor! En wie is die andere jongen?' vraag ik, waarna ik mezelf even verzit. 'Harry heeft wel leuke krullen, dat moet ik toegeven. En Liam is erg lief, Niall is schattig en jij bent grappig en je bent mijn Superbunny.' concludeer ik. 'Oh... En die andere is euh... Hij heeft zwart haar?'


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ben der weer, ff alles lezen :P]

    Louis William Tomlinson

    'Is hij ook niet, maar hij is wel de kleinste uit de band. Het is gewoon een bijnaam net als Hazz of BooBear' zeg ik grijnzend en kijk haar. 'Hazz has all the powers in his curls. Liam in het feit dat hij altijd zo lief en voor iedereen zorgt. Zayn door het feit van zijn gedrag en kledingstyle en Niall dat hij schattig is en toch ook wel zijn eetverslaving. Ahh dat is lief van je en jij bent mijn Carrotgirl' zeg ik lachend. 'Ach onze altijd toch wel wat ijdele Zayn Malik'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer