• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Ik moet naar een verjaardag en ben vanavond pas op de laptop. Gelukkig heb ik ng een mobiel. Alleen zal ik minder snel reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Geeft niks, ik moet zelf ook nog naar training en zo...:P Have fun.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben er weer en ga gelijk even een reactie schrijven]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Hoi.(A) Ik heb nog een RPG gemaakt, ik ben gewoon verslaafd eraan geraakt.:$ En ja, schrijf maar!:Y))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik schud mijn hoofd. 'Kom op heb een beetje vertrouwen, want je bent geweldig en je krijg echt geen spijt' zeg ik glimlachend en loop dan met haar mee. Mijn ogen worden groot als ze zeg dat we gaan fietsen. 'Het laatste actieve iets wat met de video van one Thing. Lachen word het dus inderdaad, maar fietsen is inderdaad wel leuk.' Ik kijk naar haar zonnebril. 'Die lijkt me inderdaad wel handig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Famous1xx schreef:
    (Hoi.(A) Ik heb nog een RPG gemaakt, ik ben gewoon verslaafd eraan geraakt.:$ En ja, schrijf maar!:Y))


    [Over wat??]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Wat denk je?!:P Ik ben een Directioner, dus het zal niet over Tokio Hotel gaan denk ik.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Ik heb al gereageerd en wou weten waar verhaalllijn was maar ben er als achter]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik giechel zachtjes. 'Oké, dan ga jij achterop en dan fiets ik.' zeg ik, waarna ik mijn fiets uit de garage haal en mijn been er lenig overheen zwaai. Ik ga zitten en kijk Louis fronsend aan. 'Kom op Superbunny, spring maar achterop.' zeg ik lachend. 'Heb je geen zonnebril bij je?' vraag ik nog snel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik haal mijn pet en een zonnebril tevoorschijn en zet ze op. 'Tuurlijk wel, want SuperBunny gaat niet meer zonder die dingen op pad' zeg ik lachend. 'Veel te druk en veels te riskant.' Na die woorden spring ik achterop. 'Weet je zeker dat dat ik niet zelf hoef te fietsen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (hoi,moet ik ergens op reageren?)

    (Ja, zometeen! Wacht even.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik moet even het evenwicht van de fiets terugvinden. 'Nee, als ik de kat achterop de fiets kan hebben, lukt een konijn ook wel.' zeg ik, waarna ik de fiets omkeer en begin te trappen. Gelukkig heb ik genoeg evenwicht, dus we vallen niet om. Het enige probleem is dat ik af en toe van de weg afraak en bijna tegen een auto aanfiets, maar we komen heelhuids aan bij het hotel.
    'Zie je? We leven nog.' zeg ik lachend, waarna ik van de fiets wil stappen en Louis even vergeet. Hierdoor kieperen we alsnog om.
    'Kom op! Waarom?!' roep ik uit, waarna ik de slappe lach krijg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Maar dit konijn is iets groter en toch ook wat zwaarder dan een normaal konijn' zeg ik lachend en ga nog harder lachend als we onderweg zijn. Af en toe raken we bijna een auto, maar komen wel heelhuids aan bij het hotel.
    'Daat twijfelde ik ook niet aan' zeg ik lachend. Maar op dat moment stap zij af terwijl ik nog zit en kieperen we nog om. 'Uh omdat het onmogelijk is zonder ongelukken ergens aan te komen of omdat we gewoon een beetje gek zijn' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik probeerde op Louis te antwoorden, maar ik kon niet stoppen met lachen. Ik duw de fiets van ons af en probeer overeind te komen, wat moeilijk gaat als je bijna dood gaat van het lachen. Als ik uiteindelijk adem moet halen kan ik weer antwoorden, maar ik blijf een raar geluid maken omdat ik nog steeds wil lachen.
    'Ik denk het laatste.' zeg ik, voordat ik Louis overeind help en hem het hotel mee insleur. 'Zeg... Vielen we op de weg niet een beetje erg op?!' vraag ik opeens geschrokken. 'Fijn, dadelijk hebben ze jou nog herkend.'


    Reading a good book is like taking a journey.