• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes. 'Ik durf bijna te wedden dat Harry je dienstmeisje is! Maar hij is geen meisje, denk ik.' zeg ik lachend. 'Ik zou je nooit uitlachen... Anders krijg ik problemen.' vervolg ik langzaam, waarna ik me toch eventjes omdraai om mijn rode wangen te laten afkoelen. 'Eet nou maar. Anders is het ei koud...'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik durf te wedden dat dat niet zo is. Hoe kan ik Hazz nu als dienstmeisje gebruiken. Hij is..' ik stop met praten en schud mijn hoofd. Ik had geen zin om het hele verhaal uit te leggen. 'Mhm, dan zal ik je deze keer vertrouwen. Hoe moeilijk dat ook word aangezien je het zelf al toegeeft.' Ik neem een hap van het ei en glimlach. 'Ik eet al'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns zachtjes als Louis stopt met praten. 'Hoe kun je eten en praten tegelijk?' vraag ik plagend, waarna ik opsta en mijn iPhone beneden ga halen. Ik loop terug naar boven en merk dat ik ineens veel meer volgers op Twitter heb als normaal, en daar bovenop nog een stuk of dertig tweets voor mij.
    'Euh... Hoe kan dit?' vraag ik, als ik Louis de mobiel voorhoud en verbaasd frons.

    (Pampampam... Ik zei toch dat ik het er eens wat actie in zou gaan brengen.(A) Ik hou van liefdesverhalen, maar het moet niet te klef zonder enige spanning worden!(duivel) Misschien dat daarom niemand mijn verhaal wilt lezen...(huil))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Leer dan een keer dar Superman alles kan behalve vliegen' zeg ik lachend en neem nog een hap. Ik kijk haar verbaasd aan als ze weer naar boven komt en de mobiel voorhoud. 'Directioners' antwoord ik. 'Ik denk dat ze ondertussen doorhebben dat je met ons omgaat en zo meer over je willen weten. Maar misschien ligt het ook aan het feit dat ik je sinds gister volg'

    [ Mwhaha ik ben benieuwd en waarom wil niemand je verhaal lezen. *Gaat snel een kijkje nemen bij je verhaal*]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga eventjes eten. Ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht zachtjes. 'Ik heb niets tegen je fans, maar om mij te gaan stalken omdat ik je één dag ken gaat me toch iets te ver.' mompel ik, waarna ik de tweets begin door te lezen. Ik was blij dat ik goed met kritiek om kon gaan, want de meeste berichten waren niet zo heel vriendelijk. Gelukkig waren er ook een paar meisjes die wel beleefd bleven. 'Ja... Ze zijn echt... aardig.' slik ik even. 'Volg je mij?!' vraag ik grinnikend, waarna ik het controleer en begin te grijnzen. 'Dat verklaart een hoop. Zal ik nu gaan fangirlen en gaan schreeuwen dat Louis Tomlinson me volgt?' vraag ik plagend, wetend da ik dat toch nooit zou doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Smakelijk.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [BEN IK WEER ;3 slapen de jongens trouwens allemaal in een aparte kamer?]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    (Dat kan.(A) Kies zelf maar, als jij dat makkelijker vind.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    -

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 10:57 ]

    (Streep, interessant.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [NO. Dat is ongezellig ^^ Wie wil met Niall in een kamer slapen? xd]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [Liam wil wel]

    Famous1xx schreef:
    (Streep, interessant.xD)

    [Ja stond eerst iets maar jij had al geantwoord xd]

    [Okay ^^ Niall bleef trouwens niet op het strand slapen... :)]

    Niall

    Ik word wakker en doe langzaam mijn ogen open. Ik kijk even rond en wrijf dan in mijn ogen. 'Ben wakker...' mompel ik waarna ik me uit mijn bed laat zakken. Ik pak wat kleren en loop naar de badkamer waarna ik de warme stralen van de douche aan zet. Ik was mijn haar en alles en kleed me daarna aan. Ik doe mijn haar goed en loop de badkamer weer uit waarna ik op de grond ga liggen.

    [INSPILOOS :)]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.