• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Dat snap ik.(A) En ik zei toch dat Niall mocht kiezen!:P Dus slaap maar gezellig bij Liam.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Sommige fans gaan inderdaad ook veels te ver, maar daar kunnen wij ook niet heel veel aandoen. We proberen het wel, maaar het is gewoon onmogelijk.' mompel ik en kijk zelf ook op twiiter. Ondertussen waren er al een hoop vragen gesteld en de meeste waren inderdaad niet echt vriendelijk. 'Ja ze zijn aardig, maar daar moet je alleen nog achterkomen. Je hebt nu ondertussen kennis gemaakt met de Directionator' mompel ik. 'Die gaan gewoon echt te ver.' Ik kijk haar aan en schud lachend mijn hoofd. 'Laten we dat maar niet doen en verklaart waarschijnlijk een hoop inderdaad.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Goedemorgen'zeg ik tegen Niall die mompelt dat die wakker is. Bijna gelijk daarna verdwijnt hij de badkamer in en ik pak mijn schoen die ik aantrek. Ik kijk even op de klok en ga dan weer op het bed zitten. Ik zou Niall zo ook wel meevragen naar starbucks, wil die vast wel.

    [ff eten]

    Niall

    Na een tijdje sta ik op en loop naar mijn bed. Ik pak mijn iphone en kijk even op twitter. Mijn mond valt open. Er zijn allemaal niet zo vriendelijke tweet's geplaatst over Stephanie. Ik krijg soms ook onaardige tweet's, maar nooit zo veel. Daar zou ik dus echt niet tegen kunnen.
    'Kijk,' zeg ik tegen Liam en ik laat hem mijn mobiel zien.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:19 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik kan wel wat hebben. Zolang ik maar niet aangevallen wordt op straat en ik mezelf nergens meer kan vertonen, vind ik het best.' mompel ik, waarna ik nog eens mijn Twitter controleer. 'Verder niks interessants, behalve dat Niall wakker is en dat ik jullie twee nu volg.' zeg ik grijnzend, waarna ik mijn iPhone op het bed laat vallen. 'Directionator? Die snap ik niet.' mompel ik zachtjes, waarna ik weer naast Louis neerplof en bijna het bord op de grond gooi. 'Dat ging per ongeluk...'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Jullie hebbe het goed voor elkaar. Die haatberichten laten gelijk zien wie Directioners en Directionator zijn. Ik had toch wel wat meer van sommige verwachten. De mensen met haatberichten zouden zich vereerd moet voelen om haar te kennen. Stuur je haat en vragen naar mij maar laat Stephanie en de andere jongens met rust. Maar weet dat je gewaarschuwd bent. Je laat zien wie jezelf bent' zet ik op twitter neer. Ik kijk haar aan. 'Directionator zijn mensen die denken dat ze fan van ons zijn, maar dat niet zijn. Ze doen er gewoon alles aan om ons leven te verpesten. Daar gaan ze soms gewoon te ver mee.' Het bord zet ik op een nachtkastje neer. 'Dat zou ik inderdaad ook zeggen als het bijna op de grond valt'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik frons als ik met Louis heb meegekeken. 'Doe normaal! Dat zet je toch niet op Twitter!' roep ik verbaasd uit. 'Ik wil niet dat je fans je gaan haten...' zeg ik, waarna ik zachtjes zucht. 'Aha... Ik zou zeggen, laat ze maar haten, maar ik zet mijn zet nog wel. Fans zijn net als schaken.' zeg ik serieus, waarna ik zachtjes grinnik. 'Maar de koningin kan alle kanten op, en pionnen niet.'

    (Sinds wanneer snap ik iets van schaken?!:|)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik doe normaal en dat zet ik wel op twitter neer zoals je net heb gezien. Ze moeten zich gewoon niet zo gedragen en daarbij wil ik niet dat ze jou gaan haten' zeg ik. 'Dat ze mij haten kan meeleven en trouwens de echte fans zijn het wel met me eens' Ik kijk haar verward aan. 'Wat ben je van plan dan? En nu je het zegt is dat eigenlijk allebei wel zo'

    [geen idee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik kijk op Niall's mobiel en zucht even. 'Die geweldige "fans" zijn weer bezig'zeg ik sarcastisch en kijk Niall aan. Ik pak mijn eigen mobiel erbij en kijk even op twitter. Ik zie een tweet van Lou door mijn tl gaan. Ik lees hem even en kijk Niall aan. 'Tweet van Louis al gelezen?'

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht zachtjes. 'Zolang je geen problemen ermee krijgt, vind ik alles best.' zeg ik, waarna ik hem een knuffel geef. 'Je bent veel te lief!' Als ik Louis loslaat grinnik ik eventjes. 'Ik heb geen idee... Maar het klonk gewoon alsof ik slim ben.' zeg ik blozend, waarna ik mezelf tegen Louis aannestel en glimlach.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    Ik kijk op mijn mobiel en zucht. 'Zo maakt hij het alleen nog maar erger. Je moet gewoon niks zeggen dan houden ze wel op.' ik lees de tweet nog even door. 'Ik heb trouwens honger.' ik leg mijn iphone weg en sta op. 'Ga je mee iets eten?' ik kijk Liam vragend aan.

    [ben ff weg.]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:46 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    'Ja maar ja, hij wilt het voor der opnemen'zeg ik en kij hem aan. 'Ja ik ga mee want ik heb ook honger, ga je daarna mee naar starbucks? daar heb ik met Lou afgesproken?' vraag ik hem en glimlach even.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:48 ]

    Louis William Tomlinson

    'Problemen zijn er om opgelost te worden en ik trek me er niets meer van aan. Mensen zijn het ermee eens of mee oneens en zoals gezegd laten ze gelijk hun ware gezicht zien.' zeg ik glimlachend. 'Dat valt echt wel mee en jij bent toch nog steeds het liefste.' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Je verzint nog wel wat als je het plan echt wilt doorzetten..Maar je bent ook heel erg slim'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bloos lichtjes. 'Als ik slim was geweest had ik mijn school afgemaakt en had ik nu een baan.' mompel ik.
    Ik kijk Louis eventjes aan en knipper met mijn ogen. 'Gaan we nou discussiëren over wie liever is?' vraag ik grinnikend. 'Trouwens, als we straks naar Starbucks gaan, moet je je misschien eens gaan omkleden. Of ga je in de kleding waarin je geslapen hebt?'


    Reading a good book is like taking a journey.