• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Uhh Liam, Stephanie en Louis waren opzoek naar Harry aangezien Louis hem nog even wou ondervragen. Uiteindelijk hebben ze de zoektocht opgegeven en zijn naar de starbucks gegaan en zijn naar een club gegaan. Iedereen heeft bericht gehad om daar naartoe te komen. Maar Stephanie en Louis waren al snel weer vertrokken en zijn nu bij haar thuis. Liam is ondertussen ookal vertrokken en is onderweg naar het hotel en Elena is volgens mij nog steeds in de club

    Volgens mij is dat zo goed als alles]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik kan nu niks doe, haha. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik leef, wie nog meer?xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Nou ja.. het is wat je levend noem XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Whaha, ik schrijf wel, maar wat?xD Ik ga de boel eens lekker opschudden denk ik.(duivel))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Ik wil volgens mij niet weten wat je van plan bent XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik weet ook nog niks...:P Ik heb maar één dingetje nodig en ik heb het.(A) Waar zijn de anderen die iemand van One Direction spelen?! Ik heb Nialler nodig! ):)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Ik heb echt geen idee waar iedereen is. En ik ben nieuwsgierig naar wat je van plan bent. Louis is ondertussen wat zenuwachtig XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Verveeld kijk ik af en toe mee met Louis. 'Moet jij niet eens terug naar het hotel? Je bent immers met je vrienden op vakantie.' zeg ik twijfelend, waarna ik met mijn handen door mijn haren ga en mijn jurkje goedtrek. 'Ik kan je anders wel even brengen, mijn auto en fiets staan gewoon in de garage.' zeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik faalde net. Ik schreef: Stephanie Rosanna Malik op.xD En mijn plan is eigenlijk heel logisch, als je de kern van het verhaal nog eens leest snap je me wel.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik stop mijn telefoon weg aangezien Liam toch niets meer stuurt en dus waarschijnlijk alweer bij het hotel is. 'Wil je me zo graag weg hebben?' vraag ik grijnzend en kijk haar aan. 'Maar om je vraag te beantwoorden. Liam ging slapen en de rest is spoorloos dus nee eigenlijk niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Moet een keer kunnen en ergens heb ik wel een idee aangezien ze haar nummer aan Niall had gegeven, maar weet ondertussen niet meer wat ik moet denken XD]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik giechel zachtjes. 'Natuurlijk wil ik je niet weg hebben! Maar het wordt al laat schat, het is bijna één uur, en dan bedoel ik in de nacht.' zeg ik grijnzend, waarna ik Louis plagend aankijk. 'En Carrotgirl moet ook nog slapen, want ze wil morgen nog veel doen.' zeg ik grinnikend, voordat ik Louis plagend een kusje op zijn neus geef.

    (Ja... Nummer.:P Maar ik heb mijn plannetjes hier op een rijtje liggen hoor.(A) Omg, Stephanie lijkt straks een player door mij.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar verbaasd aan, maar knik uiteindelijk toch. 'Misschien is het beter als SuperBunny dan maar weer naar het hotel gaat' zeg ik grijnzend. 'Misschien moet Carrotgirl inderdaad dan maar gaan slapen. Trouwens wat ben je morgen dan allemaal van plan?' vraag ik lachend.

    [Ik wil het volgens mij echt niet weten en heb het idee dat Louis nog wel eens boos kan gaan worden xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik zachtjes. 'Ik wilde naar de winkel, ik moet maar op zoek naar weer een nieuwe baan en ik moet nog een paar mensen bellen.' leg ik uit, waarna ik langzaam opsta. 'En ik moet nog kijken wat ik aantrek voor een afspraak.' zeg ik zuchtend. Ik kijk Louis even aan en trek hem dan overeind, maar helaas was ik vergeten dat Louis zwaarder dan mij was, waardoor ik naar achteren viel en op het tapijt belandde.
    'Ja, lekker dan. Dat deed pijn.' zeg ik beteuterd, maar ik doe geen moeite om op te staan. Ik lag wel lekker zo.

    (Louis zou inderdaad boos moeten worden, of er is iets heel erg mis met hem.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.