• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Je staat me nu toch niet uit te lachen he, want dan kom ik je persoonlijk opzoeken (: Maar als dat echt zo is dan sorry x stuur ik terug. 'Ja dat was het inderdaad' zeg ik glimlachend. 'Wat ik wilde vertellen komt straks wel weer.' Ik kijk haar aan. 'Liam. Hij vroeg of het hier gezellig was aangezien het daar redelijk saai is. Waarschijnlijk omdat de druktemakers zijn vertrokken'

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik begrijpend. 'Oké, arme Liam.' zeg ik grinnikend. 'Hij moest eens weten hoe gezellig het hier werkelijk is.' zeg ik grijnzend, waarna ik omhoog kijk om Louis normaal aan te kunnen kijken.
    'Misschien moet hij eens zelf wat losser worden, wat alcohol erbij...' mompel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    ooh dan denk ik maar dat ik moet zeggen dat ik je uitlachte want dan kom jij en eordt het misschien wat gezelliger. Achja maakt niet uit, als jij het daar gewoon leuk hebt is het prima x stuur ik terug en stop mijn mobiel in mijn zak. Elena was ook leekker stil. Ik bijt even op mijn lip, zou ik naar huis gaan?

    Louis William Tomlinson

    Misschien wel en misschien ook niet. Ach het komt wel goed Liam. Je verzint altijd wel iets dus waarom zou het je deze keer niet lukken? Heel erg bedankt, maar beloof dat ik het nog wel goed zal maken met je x stuur ik terug en leg mijn telefoon naast me neer. 'Inderdaad arme Liam, maar het komt wel goed. Daar twijfel ik niet aan.' zeg ik glimlachend. 'Werkelijk noem ik het hier dus gezellig' zeg ik grijnzend en druk een kus op haar lippen. 'Dat zou inderdaad wel een optie zijn, maar daar zie ik Liam niet voor aan'

    [Goeiemorgen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (goedemorgen)

    Liam James Payne
    hoeft niet, het is al goed maar ik zou misschien wat kunnen verzinnen maar Elena is ook niet echt druk of spraakzaam x stuur ik naar hem en stop mijn mobiel in mijn zak. Ik zit nog steeds te denken of ik niet gewoon naar het hotel zou gaan, misschien dat die jongens daar ook gewoon zijn. Ik bijt twijfelnd op mijn lip en besluit dan dat ik zo gewoon ga.

    Louis William Tomlinson

    Ten eerste voel ik me nu best wel schuldig dus zeg nogmaals het spijt me en ik ga het goed maken. Ook daar is geen discussie over mogelijk. Ten tweede druk is iets wat verschillende vormen heeft. Kijk bijvoorbeeld naar jou en dan naar mij. Daar ligt duidelijk verschil tussen, maar ik denk dat ze gewoon verlegen is of iets in die richting. Dat zouden wij waarschijnlijk ook zijn. Geef het een kans en zoek uit wat er aan de hand is x stuur ik terug en bijt op mijn lip. Ik voelde me echt schuldig.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    je hoeft je niet schuldig te voelen, je hoeft niet 24/7 bij me te zijn hoor Lou, het maakt me echt niks uit. En tja je hebt gelijk, sinds wanner ben jij zo goed in advies geven? dx ik stuur het smsje en zucht even. Toch denk ik dat ik naar de kamer ga, ik ben ook best moe van die vlucht en zo. Ik kijk Elena even aan. 'vindt je het erg als ik naar mijn hotrl ga?' vraag ik twijfelens en kijk haar aan.

    Louis William Tomlinson

    Nee, weet ik. Maar we zouden met z'n alle uitgaan en een gezellige avond ervan maken. Nu zit ik hier en heb jou daar achtergelaten. Maar als het je echt niet uit maakt dan ben ik je echt heel erg dankbaar. Uhh geen idee. Soms heb ik wel eens van die momenten xdstuur ik en glimlach even. Waar heb ik mijn vrienden of beter gezegd broer toch aan verdient.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ach joh, dat uitgaan kan wel een andere keer (:, ik ga zo gewoon slapen of zo stuur ik hem en kijk even naar Elena, ze had nog steeds geen antwoord gegeven,

    Louis William Tomlinson

    Dat moeten we echt doen (: Maar is het echt zo saai dat je weer terug naar het hotel gaat en gaat slapen? stuur ik en denk na. Eigenlijk was dit niet echt iets dat vaak voorkwam en iets zeg me dat er iets is. Waarschijnlijk zit ik er mijn gevoel naast, maar weet het eigenlijk niet zeker meer. Trouwens je weet dat als er iets aan de hand is, je het altijd kan vertellen hé? besluit ik ook nog te sturen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik zeg Elena gedag en verlaat de club, als ik daaruit ben voel ik mijn mobiel trillen en pak hem der uit. Als ik twee smsjes zie lees ik zze beide rustig.Nah, ben nu op terug weg, Ja dat weet ik maar er is niks x stuur ik hem en bijt even op mijn lip. Ik loop weer veder en zie langzaam al het hotel in zicht komen.

    Louis William Tomlinson

    Oke, als er wat is of je je verveelt moet je maar gewoon bellen/sms'en of iets in die richting. Oke als je het zegt, geloof ik je. Ik vind het alleen niet echt een Liam-actie. Trouwens ben je nog herkend in de club of onderweg? x SuperBunny stuur ik en glimlach. Ik was nu al gek op die naam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [sorry, heb het echt zo druk met mijn opleiding, dat ik totaal niet meer aan Q heb gedacht. of ja wel, maar ik vond school belangrijker. maar het is wiekend! =D
    zo, wat heb ik gemist en waar kan ik met Harry naartoe?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [sorry, heb het echt zo druk met mijn opleiding, dat ik totaal niet meer aan Q heb gedacht. of ja wel, maar ik vond school belangrijker. maar het is wiekend! =D
    zo, wat heb ik gemist en waar kan ik met Harry naartoe?]


    [Je kan Elena toevallig tegenkomen in de club, want iam vond het te saai met haar en is gwn weg gegaan, haha en ik heb nu niks te doen. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp