• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk Liam lachend aan. 'Hello en blijkbaar werkt deze manier wel' zeg ik doelend op het feit dat ik nog steeds op zijn schoot zit. 'Dat je ons niet had gehoord hadden we al door' zeg ik nog steeds lachend en knik. 'Klopt, maar wilde me nog eventjes omkleden en erna naar de Starbucks gaan.' Ik kijk naar Stephanie en schud mijn hoofd. 'Zit eigenlijk best lekker en heb geen idee waar mijn koffer is' zeg ik. 'Maar ga me zo wel weer omkleden'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Laim James Payne
    ik grinnik even en haal mijn schousers op. 'sorry zeg ik lachend en kijk naar Lou. 'zit je zo graag bij mij op schoot?' vraag ik lachend en kijk hem aan. In grijns even en kijk dan Stephanie kort aan.

    (kan zijn dat ok ineens biet meer reageer, ben echt niet lekker en best moe)

    Louis William Tomlinson

    Ik knik en kijk Liam lachend aan. 'Ja eigenlijk wel en dat komt niet alleen doordat je een geweldige plaatsvervanger ben. Eigenlijk zie ik je nog geneens meer zo' beantwoord ik zijn vraag. 'Maar volgens mij is het tijd om me om te kleden of niet soms?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik frons eventjes als Liam me aankijkt, maar negeer het verder. 'Dan blijf je zitten. Maar welk telefoontje?!' vraag ik nog een keer. Ik was echt nieuwsgierig nu. Ik kon er gewoon niet tegen als iemand iets voor me verborgen hield.
    'Tja Liam, ik denk dat zoveel mensen bij je op schoot willen zitten.' zeg ik plagend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oké, beterschap dan alvast!(H))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Okeey is goed en beterschap dan maar (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    ik grinnik even en kijk Lou aan'. Ik doe ook helemaal niet meer als plaatsvervanger' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'je moet zelf weten of je j omgaat kleden'zeg ik Laxhend en kijk dan Stephanie aan. 'ja ik heb ook zo'n geweldige schoot'

    Louis William Tomlinson

    'Een heel belangrijk telefoontje waar ik jou niets over ga vertellen' zeg ik lachend en kijk dan weer naar Liam. 'Ja, je heb echt een geweldige schoot' zeg ik lachend. 'Maar ben blij dat je ook niet meer als plaatsvervanger doet en misschien moet ik me toch maar gaan omkleden.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis met een pruillipje aan en zet grote ogen op. 'En waarom niet?!' vraag ik, waarna ik zachtjes grinnik. 'Ga je maar omkleden dan. Ik hou Liam wel gezelschap, aangezien we niets aan Niall hebben op dit moment.' zeg ik, waarna ik weer even naar Liam kijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Paysne
    'ja, ga maar even an die geweldige schoot van mij af om je om tee klede, dan mag je zo wel weer zitten' zeg ik lachend en geef hem een zacht zete en wacht tot hij zelf opstaat.

    Louis William Tomlinson

    'Daarom niet en omdat het een verrassing is' zeg ik en knik dan.
    Ik vervang mijn zonnebril weer door mijn normale bril en sta dan op. Ik pak mijn koffer en haal er wat kleding uit om vervolgens naar de badkamer te lopen. Rustig kleed ik me om en loop daarna weer terug. 'Op wie staan jullie te wachten en wie heeft er zin om mee te gaan naar de Starbucks?' roep ik vrolijk en ga weer op Liam zijn schoot zitten tot ik antwoord heb.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Volgens mij ga ik niet heel blij zijn met die verrassing, maar ik houd mijn mond al.' zeg ik, waarna ik opsta en mijn kleding glad strijk. 'Ik wil wel mee. Ik kan wat koffie nu wel goed gebruiken.' zeg ik grinnikend, terwijl ik Louis plagend aankijk. 'En jij volgens mij ook, zombie.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Wedden dat je het leuk gaat vinden. Misschien niet gelijk, maar erna zeker weten wel' zeg ik glimlachend en blijf gewoon nog zitten tot het antwoord van Liam. 'Yeahh gezellig en inderdaad kan deze zombie ook wel wat koffie gebruiken. Net als jij' zeg ik plagend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.[/b

    'Ik wed niet met Mr. Tomlinson, dan weet ik sowieso dat ik verlies.' zeg ik. 'Maar ik wacht wel af. En dat klopt, ik moet koffie hebben. En ik betaal, omdat Louis al gisteren betaald heeft.' zeg ik, waarna ik Liam aankijk. 'Ga je nou mee?'

    (Onze Liam is offline.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.