• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'ben blij dat je dat nu ondertussen al doorheb, maar aan de andere kant is het best jammer gezien ik een leuke weddenschap had' zeg ik lachend, maar met toch een teleurstellende ondertoon. 'Laten we dan maar koffie gaan halen en je hoef echt niet te betalen'

    [Ja ik zag het]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ah... Wilde je zo graag wedden?' vraag ik, waarna ik Louis zijn hand pak. 'En ik betaal wel. Omdat jij een verrassing voor me hebt, al weet ik niet eens of ik die leuk vind, wil ik toch iets terugdoen.' zeg ik, waarna ik eventjes glimlach.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik sta op en plof dan naast Liam op het bed neer om vervolgens Stephanie op mijn schoot te trekken. 'Ja, eigenlijk wel en geloof me je gaat het echt geweldig vinden' zeg ik glimlachend. 'Dat is heel erg lief van je' vervolg ik .


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik lach zachtjes en leun even tegen Louis aan. 'Oké, waar wil je om wedden?' vraag ik grinnikend. 'En ik weet het, ik ben gewoon lief.' zeg ik plagend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Mhm, jij die samen met mij eenmalig gaat optreden en de verrassing' zeg ik grijnzend en druk een kus op haar wang. 'Let maar op dat je niet te lief word. Dat is ook niet altijd handig' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik slik eventjes. 'J-Jij wilt met mij gaan zingen?! En wat is die verassing nou?!' vraag ik opnieuw. Serieus, ik word gek als ik het binnen nu en vijf tellen niet wist. 'Ik let wel op hoor, ik ben alleen maar lief voor de mensen die ook lief voor mij zijn.' zeg ik grinnikend, waarna ik Louis een zoen teruggeef, maar dan op zijn mond.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ja, ik wil met jou gaan zingen om vast te laten zien hoe het is. Maar als je wilt kan ik je ook alleen laten zingen' zeg ik lachend en knik als antwoord op haar andere antwoord. 'Maar je moet trouwens gewoon nog even geduld hebben en dan hoor je straks vanzelf wat de verrassing is, want dan is alles pas zeker.'

    [Sorry voor korte reactie, maar moet snel overschakelen naar mijn telefoon voor mijn laptop in beslag word genomen]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 0:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik staar Louis eventjes aan. 'Nee! Ik zing met jou! Perfect zelfs.' zeg ik snel, waarna ik voel dat mijn hart heel snel begint te kloppen. Geweldig, nu was ik al zenuwachtig voor iets. Terwijl ik nog niet eens wist voor wat het was.
    'Oké, ik wacht wel... Maar je zegt het meteen!' waarschuw ik Louis nog, waarna ik wat ongemakkelijk op zijn schoot begin te kronkelen. Ik werd gewoon hartstikke nerveus hier!

    (Maakt niets uit.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik sla mijn armen om haar heen. 'Ik beloof je dat bij allebei de dingen er niet kan gebeuren en het echt geweldig word oke' zeg ik glimlachend en knik. 'Ik beloof je ook dat als ik een telefoontje krijg, je de eerste bent die ik het vertel' vervolg ik. 'Maar je moet echt eerst een beetje kalmeren en niet zo nerveus zijn. Misschien makkelijk gezegd, maar je moet het proberen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht eventjes en probeer wat rustiger te ademen. 'Oké... Ik luister al.' zeg ik zachtjes, waarna ik tegen Louis zijn borstkas aanleun. 'Wanneer zou zij of hij bellen?' vraag ik, terwijl ik opkijk in Louis zijn blauwe ogen. 'En ik zeg niet of het geweldig wordt, ik kan daar pas over oordelen als ik weet wat het is.'

    (Ik word hier zelf ook nieuwsgierig!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach als ik merk dat ze wat rustiger word en knik. 'Hij zou bellen als hij die informatie had en alles geregeld was. Dus dat kan eigenlijk iedere moment zijn' zeg ik en kijk haar recht in haar ogen aan. 'Mhm, dan zal ik daar maar mee moeten leven en zorgen dat het geweldig word, zodat ik dat van jou ook hoor' zeg ik lachend. Zacht zing ik een willekeurig liedje om zo de tijd wat sneller te laten gaan en een beetje wakker te blijven.

    (Hahaha)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns als Louis begint te zingen en sluit mijn ogen om naar zijn stem te luisteren. Ik ken het liedje wel, dus ik kan het niet laten om heel zacht te gaan neuriën, maar er komen geen woorden over mijn lippen. Ik ben niet gek, zingen met Niall en Liam erbij?! Dacht het dus niet. Ik bijt zachtjes op mijn lip en speel met Louis zijn vingers. Ik moest iets te doen hebben...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    ik had mijn mobiel er maar weer bij grpakt terwijl ik alles met een schuin oog volg. Ik sta op en stop mijn mobiel in mijn zak. Ik kijk even nar Louis en Stephanie, 'kom dan..'zeg ik en wacht bik de deur die ik inmiddels geopwnt heb op ze.

    Louis William Tomlinson

    Glimlachend kijk ik naar Stephanie terwijl zachtjes doorzingen. Zodra Liam opstaat en naar de deur loop, stop ik met zingen en kijk hem aan. 'Ja, is goed. We kunnen op dit moment echt wel wat koffie gebruiken. Waar haal je toch je energie vandaan?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam james Payne
    'uuhhm van gewoon normaal gaan slapen' zeg ik droog en kijk ze aan. Ik wacht op ze en leun ondertussen tegen de muur aan. Ik haal mijn hand even door mijn haar wat nog goed in model zit en stop mijn hand daarna in mijn zak.