• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik bijt op mijn lip om niet weer in de lach te schieten zodra we het hotel inlopen. 'Denk ik inderdaad ook' zeg ik toch weer lachend. ''Mhm, wij vallen altijd op aangezien niet iedereen zo gek is als wij zijn' antwoord ik. 'Maar om eerlijk te zijn zou ik het niet weten en denk het eigenlijk niet. Anders zien we het zo wel weer.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Waar moeten we eigenlijk heen?' vraag ik uiteindelijk. Ik ben maar wat achter Louis aan het lopen, maar ik weet echt niet waar we heen gaan. Het zou me niets verbazen als we dadelijk door de achteruitgang gewoon weer naar buiten gaan.
    'Is er wel iemand in jullie kamer? Of met wie slaap je op een kamer?' vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik het eigenlijk niet precies, maar kan het wel zonder problemen lopen.' zeg ik en kijk al snel verward. 'Ja, dat klonk heel erg logisch' mompel ik en loop naar de lift. 'Ik heb echt geen idee of er iemand is en mijn spullen staan nog bij Liam op de kamer' beantwoord ik en haal de sleutels uit mijn zak. Ja heel handig al die sleutels.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes. 'Inderdaad, heel logisch.' zei ik, terwijl ik wachtte totdat Louis de deur opendeed. 'Vind je de goede sleutel nog?' vraag ik plagend, waarna ik ongemakkelijk begin rond te kijken. 'Ik word zenuwachtig als iedereen naar ons blijft staren.' mompel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik ben net zo logisch als ik kind van een jaar of 8, maar als het moet als iemand van mijn eigen leeftijd' zeg ik lachend en draai dan de deur open. 'Tuurlijk heb ik de goede sleutel en anders trappen we die deur gewoon in' antwoord ik en kijk dan ook even rond. 'Daar wen je vanzelf wel aan en dan hebben we straks echt een probleem'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam en Niall zijn in die kamer, maar zit in auto dus als ik thuis ben reageer ik nog wel als dat nodig is)

    [ Okeey ^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schrik van Louis zijn laatste zin en kijk hem aan. 'Hoe bedoel je?!' vraag ik, terwijl mijn ogen groter worden en ik snel de kamer binnenloop. Hier zijn tenminste geen mensen die me aanstaren. Ik keek de kamer rond en zag Liam en Niall, allebei met hun mobiel bezig.
    'Hey jongens. Alles goed?' vraag ik, waarna ik ze snel een knuffel geef en dan weer terug naar Louis loop. 'Leg eens uit, Superbunny.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Mhm ten eerst omdat ik jou beroemd ga maken en ten tweede omdat je met ons omgaat' zeg ik lachend. 'Dat is de uitleg van deze SuperBunny en je kan geen nee meer zeggen gezien alles al is geregeld' zeg ik en kijk even naar Liam en Niall. 'Hello Nialler, Leeyum' zeg ik vrolijk en wacht geduldig op antwoord gezien ik hetzelfde wilde vragen als Stephanie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud snel mijn hoofd. 'Nee... Ik bedoel euh... Niet?' zeg ik, terwijl ik Louis aankijk. 'Als twee mensen kijken maakt het me niets uit, maar als het er tien zijn word ik al gek!' bijt ik hem toe, waarna ik Liam en Niall weer aankijk. Ik had geen zin om ruzie te maken, niet nu.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan. 'Rustig maar. Het is niet dat het allemaal gelijk moet en je gelijk voor duizende mensen staat. Trouwens als je het echt niet wilt dan doen we het niet, maar wil je het alsjeblieft een keertje proberen met de hulp van ons?' vraag ik me een klein glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik slik even en kijk Louis twijfelend aan. 'Misschien, het ligt er toch echt aan wat ik moet doen, wat jullie gaan doen en voor wie het is.' zeg ik zachtjes, waarna ik maar zonder waarschuwing naast Liam neerplof. 'Volgens mij zijn ze verslaafd aan hun Twitter, want ze zeggen niks.' mompel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat ga ik je straks allemaal uitleggen aangezien ik nog wacht op een telefoontje' zeg ik geheimzinnig en ga op een van de tafeltjes zitten. 'Mhm, we zijn allemaal verslaafd aan twitter en dan moet je echt niet storen. Trouwens ze horen je dan niet ook' zeg ik en sta dan op waarna ik naar het bed loop en op Liam zijn schoot ga zitten. 'Liam geef ons eens een beetje aandacht.' zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    ik stop mijn mobiel weg en kijk op. 'ow hooi' zeg ik tegen Stephanie en Louis en kijk ze verbaast aan. 'heb jullie noet gehoort'zeg ik lachend en kijk even naar Louis.' ik dacht dat we bij starbucks hadden afgesproken' zeg ik fronzend en haal dan mijn schouders op. 'naja maakt niet uit.'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:58 ]

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Telefoontje?' vraag ik nieuwsgierig, waarna ik Liam lachend aankijk. 'We zaten hier al langer hoor! En Louis moest zich nog omkleden.' zeg ik, waarna ik Louis eventjes aankijk. 'Kom bunny van me, ga maar iets anders aantrekken.' zeg ik plagend.


    Reading a good book is like taking a journey.