• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik doe mijn eigen zonnebril af en geef hem aan Louis. 'Ik denk toch dat jij die harder nodig heb als ik. En waarom zou het niet werken als ik loop?' vraag ik, waarna ik eventjes frons.
    'Ja Liam, zeer sexy.' zeg ik lachend. 'Hebben jullie dit dan al eens gedaan? Dat kleding wisselen bedoel ik.'
    Ik speel eventjes met het vest dat ik aan heb en krijg een idee. 'Louis, je moet me nu echt even neerzetten.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Mja een keertje maar het is nu dus niet nodig'zeg ik en kijk Louis aan. 'ik heb anders ook nog wel een ray ban boven liggen'zeg ik en kijk hem aan. Daarna glijd mijn blik weer naar de fans en ik bijt op mijn lip. 'Ik kan ook wel even naar buiten gaan en dan glippen jullie gauw langs terwijl ik de fans afleid, dan kom ik er later wel aan.'zeg ik en bijt twijfelend op mijn lip.

    Louis William Tomlinson

    'Dankjewel en misschien is dat inderdaad wel waar. Trouwens het gaat niet werken omdat Superman weet hoe we hier wegkunnen komen' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Maar jij moet beloven om niet te lachen.' Ik knik. 'Je wilt niet weten wat we ondertussen allemaal hebben gedaan om van die fans af te komen. En ik wil eerst weten waarom ik je moet neerzetten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Moet heel even eten. Ben binnen 10 minuten terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga ook even eten]

    [Ben er weer en eet smakelijk]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    Ik zet mijn bruine pruik goed, en grijns. Ik naar naar mijn oranje shirt. 'Mmm, die heb ik vaker aan ja.' zeg ik knikkend. Ik loop naar boven naar de kamer van Zayn, en trek zijn baseball jack aan. Ik ren weer naar beneden. 'Dit heb ik echt nooit aan.' ik grijns en zet mijn pruik weer even goed. 'Ik ben klaar.'


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis eventjes twijfelend aan. 'Als jij al een plan hebt, hoef ik mijn vest niet uit te doen en hem om mijn haar te binden.' zeg ik lachend, waarna ik mezelf zo voorstel. 'Ik dacht, misschien kon ik het zo vastknopen dat het leek alsof ik net uit de douche kwam en mijn haren in een doek had gewikkeld.' leg ik grijnzend uit.
    'Trouwens Liam, ik denk niet dat je nog veilig wegkomt als je alleen gaat. Volgens mij zijn je fans best wel in staat om je persoonlijk mee weg te slepen.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Whaha! Nu zie ik Niall en Liam echt voor me met die pruiken op!xD Serieus, dat ziet er echt heel lollig uit. Vooral als Niall ook nog dat jack erbij draagt.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Liam ik sta dus echt niet toe dat je daar alleen naartoe gaat. Je weet hoe onze fans zijn en zelfs Stephanie heeft dat al door' zeg ik en kijk hem aan. 'Dus dat plan valt af en Nialler dat vest staat je wel, maar het is wel wennen.' Ik kijk haar Stephanie en schiet in de lach. 'Kan een optie zijn, maar of dat een heel goed idee is.' vervolg ik. 'Hoe goed kan je trouwens acteren dat je ziek bent?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ook en het is best vreemd om te zien XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Whaha, ik ook ^^]

    Niall

    Ik knik grijnzend naar Liam. 'Goed idee. Of ik doe het, ik ben zoiezo sterker.' Ik kijk naar Louis. 'Of ik doe alsof ik een huurmoordenaar ben.'

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 11:58 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik frons eventjes. 'Ziek acteren is geen punt. Maar het ligt eraan wat.' zeg ik grijnzend, waarna ik in zakken begin te zoeken naar mijn kleine make-up tasje. 'Welke ziekte had je in gedachten?' vraag ik lachend. Ik kijk Niall fronsend aan.
    'Ja, Niall zit me achteraan en probeert me te vermoorden. Zou dat werken?' vraag ik grijnzend. 'Al denk ik dat je dan nog veel aandacht trekt.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Nialler dat lijkt me geen goed plan. Dan denk ik dat we echt heel echt opvallen. Maar we houden ehet erin voor als er echt niets anders is.' zeg ik lachend en kijk eventjes naar Stephanie. 'Verras me maar en heel fijn dat je dat kan. Dan hoop ik dat we zo zonder problemen weg kunnen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    Ik knik. 'Geen optie dus. En doe maar alsof je de mazelen hebt of zo, of een andere besmettelijke ziekte.' Ik krijg opeens een idee en pak mijn iphone.
    Aah, zit hier lekker op het strand met de rest! tweet ik. Ik hoop dat er nu een paar fans verdwijnen. Ik zucht even. 'Kunnen we niet gewoon proberen om weg te lopen?'


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.