• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns. 'Nee Niall, ik heb toch rode lippenstift mee.' zeg ik lachend, waarna ik een spiegeltje uit het tasje pak en lichte stipjes met de lippenstift begin te maken en ze een beetje vervaag. 'Zo goed?' vraag ik, waarna ik in Louis' armen ga hangen als een slappe pop.
    'En? Zie ik er ziek uit?' vraag ik, terwijl ik met een schorre stem probeer te praten. Ik bijt op mijn lip om niet te gaan lachen. 'Als ik het dadelijk maar van mijn gezicht mag afhalen, dit plakt.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik zucht even en loop een paar stappen dichterbij. 'Oke, ik heb geen zin in al dit gedoe, dus ik ga nu gewoon naar buiten. Lou, doe jij deze pruik dan op en sluip weg, ik hoop gewoon dat ze me niet herkennen met pet en zonnebril'zeg ik en gooi Louis de pruik toe. ik zet mijn pet weer op en loop richting de uitgang. Ik had echt geen zin hier nog uren te staan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:20 ]

    Niall

    'Wacht, Liam!' roep ik en ik loop achter hem aan. Ik loop naar de uitgang waar ik de fans nu al zie en haal diep adem. 'Het is fijn je gekend te hebben.' zeg ik waarna ik de deur open doe.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Louis William Tomlinson

    'Liam en Niall wacht even we zijn al klaar' zeg ik en kijk naar Stephanie. 'Echt perfecte en heel veel succes om niet in de lach te schieten' zeg ik glimlachend en geef haar snel een kus. 'Zo dan ben ik straks ook ziek en heb je nog een beetje gezelschap' zeg ik lachend en loop dan in de richting van de andere twee. 'Laten we maar gaan'

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik loop achter Niall aan en kijk naar hem. Echt niet dat ik hem alleen liet gaan. Louis komt ook en ik bijt even op mijn lip. Hopen dat we niet herkent worden. Ik zucht even lichtjes en loop veder.

    Niall

    Ik loop naar buiten en probeer zo ontspannen mogelijk langs de fans te lopen. Ze herkennen me gelukkig niet, voorlopig dan. Ik hoop dat dat ook zo is met Liam, want hij heeft geen pruik.

    [Moet wel zo gaan :(]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    Terwijl ik op mijn lip bijt kijk ik naar Niall die gelukkig niet herkent wordt. Ik loop hem achterna en hoop dat ze mij ook niet herkennen. 'Liam!'roept een meisje ineens. Oh nee, fijn wordt ik toch herkent. Ineens hoor ik overal mijn naam en komen er mensen op me af. Sommige raken me aan en ik ren gauw weg. Ik hoop dat de andere niet mij achterna komen of dat ze zich herkenbaar maken want dan hebben ze ook die fans achter hun aan en ik schud ze wel af of zo.

    Louis William Tomlinson

    Ik loop achter Niall en Liam aan terwijl ik af en toe een blik op Stephanie werp. Ik kijk op als ik iemand de naam van Liam hoor roepen en niet veel later een hele groep om hem zie staan. Ik twijfel, maar het lijk me toch beter om mezelf niet bekend te maken gezien we daar ook niets aan hebben. Rustig loop ik door terwijl mijn blik van de fans naar Stephanie gaat en dan weer terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik werp een blik achterom en zie nog zat fans. Ik sla af naar het strand waar het best druk is en bijt op me lip. Wat moest ik doen? Ik moest vaker voor de fans vluchten, maar dat was met de andere. Deze fans leken het ook niet echt snel te gaan opgeven. Ik hijg even en ren door. Dit hielt ik ook niet heel lang meer vol.

    [Misschien kunnen, Louis, Niall en Stephanie Liam tegenkomen of zo?]

    Louis William Tomlinson

    Ik loop in de richting waar Liam net is verdwenen in de hoop dat ik hem nog tegenkom. Alleen en dan gevolgd worden is gewoon niet..ja wat zijn de juiste woorden daarvoor. Ik kijk rond in de hoop dat ik Liam ergens zie en dat er geen fans meer zijn. Hoe vinden ze ons toch altijd en waarom worden we altijd weer herkend?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik hou het niet meer en stop met rennen, als de fans vlakbij zijn ren ik toch weer en draai me om naar de fans. Ik zie Louis in mijn ooghoek en neem gauw een andere richting, wow wat zou dit er raar uitzien. Een rennende jongen met honderden gillende meiden achter zich aan. Ik grinnik even om mijn gedachte maar concentreer me al gauw weer op het rennen. Hoe moest ik ze nou afschudden?

    Louis William Tomlinson

    Mijn blik gaat naar Liam en verzin iets om hem te helpen. Omdat ik niet zo snel iets kan verzinnen loop ik naar hem en de fans toe. Zeker weten dat dit fout gaat lopen. 'Kunnen jullie alsjeblieft Liam heel even met rust laten aangezien iemand hier naar het ziekenhuis moet en ik dat niet alleen kan afhandelen?' roep ik. 'Kunnen jullie laten zien dat jullie wat om jullie familie geven, want dat zijn de Directioners toch?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    ik kijk Louis dankbaar aan als de fans allemaal weggaan. 'bedankt lou' zeg ik en geef hem een knuffel. 'ooh ik ben zo blij dat ik je wel kan zoenen' lach ik en kijk hem aan. Ik glimlach breed en hijg nog na van al dat geren.

    Louis William Tomlinson

    Verbaasd kijk ik naar de fans die weglopen en dan naar Liam. 'Het is graag gedaan' zeg ik. 'Dat is echt niet nodig, maar ben blij dat je blij bent en je kon helpen' vervolg ik lachend. 'Kom eerst maar weer op adem voor we vertekken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer