• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Mhm, klinkt heel erg logisch' zeg ik lachend en kijk even naar Stephanie. Een grijns verschijnt op mijn gezicht en til haar op om vervolgens naar Liam te lopen. 'Anders zitten we hier morgen nog en zolang wil ik je niet laten wachten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grinnik even en loop daarna de gang op. 'Gelukkig maar, want zolang ging ik toch niet wachten'zeg ik en druk op het knopje van de lift. Ik kijk even naar Louis en Stephanie en dan voor me uit.

    Louis William Tomlinson

    'Je denk toch niet dat we je echt zolang laten wachten en volgens mij zijn er wel betere dingen te doen dan wachten' zeg ik lachend en kijk hem even aan. 'Vertel eens iets' zeg ik lachend. Echt nadenken lukt me niet ecgt. Eerst koffie dan de andere dingen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik houd me aan Louis vast en kijk Liam aan.
    'Is er iets? Je bent zo stil.' vraag ik, terwijl ik Liam nog eens goed bekijk. Ik kijk eventjes terug naar Louis en glimlach.
    'Zeg, ik heb benen. Ik kan heus wel lopen hoor.' zeg ik grinnikend, waarna ik weer naar Liam kijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik kijk van Louis naar Stephanie en schud mijn hoofd. 'Er is niks'zeg ik en kijk dan weer naar Louis. 'Vertel jij maar wat'zeg ik en stap ondertussen de lift in die is aangekomen. Ik wist nu ook niet echt wat ik moest vertellen.

    Louis William Tomlinson

    'Weet ik, maar dat is juiste niet leuk. Dit is een heel stuk leuker' zeg ik lachend en kijk naar Liam. 'Leeyum ik herken je zo echt niet, maar als je het zeker weet' zeg ik en stap dan ook de lift in. 'Ik heb eigenlijk ook geen idee wat te vertellen. Eerst koffie om wakker te worden en dan de rest'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Lou, het is ochtend'mompel ik en leun tegen de liftwand aan. De deur gaat alweer open en ik stap der uit. Ik kijk even gauw de lobby door en zie ineens mensen met I <3 1D borden voor het hotel staan. 'Oh nee'zeg ik en draai me gauw om. Ik pak mijn zonnebril en zet die op. 'Wacht even'zeg ik en ren gauw via de trap naar boven. Ik pak mijn pet en zet die op. Ik neem er ook nog een voor Louis mee en ren dan weer naar beneden.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik denk eventjes na over wat ik kon vertellen. Of vragen natuurlijk.
    'Euh... Hoe lang blijven jullie in Miami?' vraag ik uiteindelijk, waarna ik een wenkbrauw optrek. Dat begon langzamerhand echt een van mijn trekjes te worden.
    'En ik weet dat je het leuk vind Lou, maar ik heb geen zin dat jij dadelijk een gebroken rug hebt omdat ik te zwaar ben.' zeg ik grinnikend, waarna ik weer eventjes bezorgd naar Liam kijk. Ik besloot om maar niet verder te vragen, maar ik hield hem wel in de gaten. Als ik de fans zie worden mijn ogen groter en ik slik even. 'Louis, zet me nu maar neer.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Euh..die vraag beantwoord ik later' beantwoord ik de vraag van Stephanie. 'Je bent niet te zwaar en ik heb zo echt geen gebroken rond. Weet je trouwens zeker dat ik je neer moet zetten?' vraag ik waarna ik naar Liam kijk die weer aankomt rennen en dan naar de fans. 'Hoe gaan we dit eigenlijk oplossen, want we kunnen moeilijk onopgemerkt blijven' zeg ik en kijk rond. Echt overal staan ze.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik haal mijn schouders op en zet de pet op mijn hoofd, daar gaat mijn haar maarja. Ik zet de pet op Louis hoofd en kijk hem aan. 'Je hebt je zonnebril wel bij je toch?'zeg ik en kijk daarna even naar de fans. 'Hoe gaan we dit doen?'

    [Ben er weer :)]

    Niall

    Ik kijk naar Liam. 'Uhm, wacht even!' roep ik en ik ren de trappen op naar boven. Ik doorzoek mijn koffer even en vind dan 2 pruiken, die er redelijk echt uit zien. Ik ren weer naar beneden en geef er een aan Liam en zet er zelf ook een op. Mijn zonnebril heb ik al op dus dat is geen probleem.

    [Niall was mee, toch?]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [Ja hij was mee ^^]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Niall lachend aan. 'Ja Niall, zo ben je echt knap.' zeg ik grinnikend.
    'En ja Lou, zet me maar neer.' zeg ik daarna, waarnaar ik Niall nog een keer fronsend bekijk.
    'Herkennen ze jullie kleding niet?' vraag ik opeens, als ik naar Louis streepjesshirt kijk. 'Want als ik zo op Twitter kijk, zie ik jullie wel vaker in die kleding.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    ik grinnik even en doe mijn pet af. ik zet de pruik op en mijn pet erover heen. Ik begin hard te lachen als ik in de spiegel kijk en kijk dan naar Louis. 'Zie ik er zo niet sexy uit' zeg ik lachend en doe mijn hand even bij mijn haar. Ik kijk naar Stephanie en knik dan. 'Wacht is! we doen als die andere keer, even wat kleding verwisselen'

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 11:30 ]

    Louis William Tomlinson

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, die ligt nog boven gezien ik nu deze op heb' zeg ik doelend op mijn eigen bril. 'Bedankt voor die pet en misschien is er nog wel een idee' zeg ik en kijk eventjes rond. mijn aandacht richt ik op Stephanie en grijns. 'Dus nee ik zet je niet neer anders gaat het plan niet werken en de kleding is niet zo heel belangrijk. Er zijn meer mensen met deze kleding.' Ik kijk Liam weer aan en knik. 'Ja heel erg sexy'

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 11:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer