• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    Y0L0 schreef:
    [Doorspoelen naar de volgende morgen?]


    (Steef en Artemis slapen volgens mij, dus ik vind het goed.)

    Ik vind het ook goed hehe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Me too (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Okay with me C:}


    Tijd voor koffie.

    Okay, dan vind ik dat het aangenomen is ;D

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Iets kriebelends in mijn rug zorgt ervoor dat ik wakker word uit mijn slaap. Een slaap die erg diep was, zo voel ik, wat er meteen voor zorgt dat ik boos op mezelf word. Mijn ogen open ik nog niet en blijf nog even liggen, waarom zou ik al opstaan. Volgens mij was Destiny ook nog niet wakker en we hadden niet echt een plan waarvoor we ons moesten voorbereiden. Het was de nacht rustig en stil geweest en alleen het goedmaakmomentje tussen mij en Destiny had plaatsgevonden. Geen leuke tv, als het aan de spelmakers lag, en ook niet aan mij. Er moest maar snel weer wat gebeuren en vooral die Luca mocht er van mij aangaan. Ik kon zijn kop dus zo niet uitstaan.
    Als ik dan toch lang genoeg gelegen heb en toch weer zin krijg om wat rond te lopen, sta ik op. Zo stil mogelijk verlaat ik de rotsruimte en ga opzoek naar iets eetbaars. Wel zo dichtbij, dat ik mogelijke indringers kan afmaken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Lekker aardig zijn we weer xD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Zo, inderdaad hahahaha )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik zucht en voel wat bewegen naast me. Ik open mijn ogen, maar zie niks. Ik zie nog net een glimp van Rowan die weg loop.t Ik gaap. Wat was ik stom! Gewoon diep in slaap gevallen.
    Ik zuchtte en zette me recht. Mijn rug was alles gewend en ik rekte me uit. Even verdoofd zat ik in de grot. Als makkelijke prooi.
    Snel stond ik op met mijn boog in handen. Ik was even mijn arm vergeten en strekte die uit waardoor ik een pijnlijke kreet sloeg vervolgd door een reeks scheldwoorden en vervloekingen. 'Ik ben lomp.' gromde ik naar mezelf en gefrustreerd liep ik de grot uit even opzoek naar een teken van Rowan of iemand. Ieamand die ik kon neerschieten. Ik glimlachte door mijn eigen gedachte heen en keek toen om me heen.

    Artemis Sapphire stone. || District 7

    Ik draaide me om naar Steef, ik had de hele nacht de wacht gehouden. Gewoon omdat ik niet kon slapen. Ik zuchtte en haalde iets te eten uit mijn tas. Gewoon een paar crackers. Mijn blik gleed over het bos. Het was zo mooi, maar schoonheid bedriegt.
    Terwijl ik even nadacht hoe we dit verder gingen spelen, want ja Steef en ik hadden nu een pact. Wat er gister avond was gebeurd weet ik nog steeds niet, was het een impulsieve reactie of was het een gevoel? Ik weet het niet, maar hij had me terug gekust en ik wist niet wat ik er meer van moest vinden.
    Terwijl ik rustig de hut uitklom en mijn set messen bij de hand had voor het geval dat liep ik overal en nergens heen. Gewoon even om de hut heen om zo te kijken als ik wat vond. Bessen ofzo. Ik keek rond en zag een struik met Nightlock. Ik herinnerde me het van de spelen van Katniss en Peeta. Ik zuchtte en had er een hand vol geplukt en in een zakje aan mijn riem gehangen. Misschien kwam het nog van pas.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amicis schreef:
    [Lekker aardig zijn we weer xD ]


    Hihihi, zorryknorry!

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Verschrikt draaide ik me om met mijn speer in mijn hand, gericht op de persoon van wie het geluid afkomstig was. 'Des! Laat me niet zo schrikken! Ik had je bijna gespiest' Ik snel me naar haar toe en trek haar in een knuffel en geef haar een ochtendzoen. 'Lekker geslapen?' Ondertussen loop ik weer terug naar de plek waar ik vandaan kwam, want daar had ik een bramenstruik gevonden, die ik bezig was leeg te plukken. De bramen die ik al had gepakt lagen op een groot blad.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez. || District 1

    'Des! Laat me niet zo schrikken! Ik had je bijna gespiest' Hij snelt zich naar me toe en trekt me in een knuffel en geeft me vervolgens een verbazingwekkende ochtendzoen. Ik grinnikte. 'Ik zal volgende keer mijn best doen. ' Mijn stem klonk hees en schor integendeel tot zijn lage warme stem. 'Lekker geslapen?' Had hij gevraagd en ik haalde iets wat nonchalant mijn schouders om. 'Soort van ja. Beter dan anders. ' zei ik met een glimlach. Ik was blij dat Rowan naast me lach. Ik wist dat hij de enige persoon was op wie ik kon rekenen als het hierom ging.
    Ondertussen liep hij weer terug naar de plek waar hij vandaan kwam, ik keek over zijn schouder heen en zag dat hij bramen aan het plukken waren. 'Bramen?' Het was meer een bevestiging dan vraag en ik glimlachte. Ik knielde naast hem neer en begon ook met plukken. 'En jij dan?' Vroeg ik toen met een lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Mooi. Dus je bent wel lekker uitgerust nu?' Ik keek even over mijn schouder, toen ze naar me toe kwam en naast me knielde om mee te plukken. 'Ja, bramen,' grinnikte ik. 'Tenminste ik neem aan dat het bramen zijn.' Ze vroeg aan me hoe ik had geslapen, waardoor ik even stopte met waar ik mee bezig was. Ik was te diep in slaap geweest, ik zou een indringer pas gehoord hebben als hij met een mes op mijn keel stond. Maar dat ging ik haar niet vertellen, dat zou haar niet veiliger doen voelen.
    'Euuh, goed hoor. Wel wat uurtjes rust gehad, kan er weer tegenaan.' Dat laatste was waar, voor de komende 2 dagen zou ik niet meer echt hoeven rusten, zo was ik dan ook wel weer ingesteld.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aeras schreef:
    Artemis Sapphire stone. || District 7

    Ik draaide me om naar Steef, ik had de hele nacht de wacht gehouden. Gewoon omdat ik niet kon slapen. Ik zuchtte en haalde iets te eten uit mijn tas. Gewoon een paar crackers. Mijn blik gleed over het bos. Het was zo mooi, maar schoonheid bedriegt.
    Terwijl ik even nadacht hoe we dit verder gingen spelen, want ja Steef en ik hadden nu een pact. Wat er gister avond was gebeurd weet ik nog steeds niet, was het een impulsieve reactie of was het een gevoel? Ik weet het niet, maar hij had me terug gekust en ik wist niet wat ik er meer van moest vinden.
    Terwijl ik rustig de hut uitklom en mijn set messen bij de hand had voor het geval dat liep ik overal en nergens heen. Gewoon even om de hut heen om zo te kijken als ik wat vond. Bessen ofzo. Ik keek rond en zag een struik met Nightlock. Ik herinnerde me het van de spelen van Katniss en Peeta. Ik zuchtte en had er een hand vol geplukt en in een zakje aan mijn riem gehangen. Misschien kwam het nog van pas.


    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik draai me om, nog eens en nog eens, maar ik kan niet meer slapen. Ik draai op mijn rug en ga langzaam overeind zitten. Ik trek mijn kleding terug en woel even door mijn haren.
    Wanneer ik Artemis zie staan, herinner ik me alles van de vorige avond weer. De kus, Jens, het kampvuur, de hut; alles.
    Ik duw mezelf overeind en slenter naar Artemis toe. "Goedemorgen," begroet ik haar slaperig. "Heb jij vannacht een beetje kunnen slapen?" vraag ik aan haar, aangezien ik zelf als een blok in slaap was gevallen. Ach, ik kon er niks aan doen dat ik al zo'n 2/3 nachten helemaal niet had geslapen.
    Ik voel hoe mijn maag rommelt. "Zullen we gaan jagen? Ik rammel," zeg ik met een vaag glimlachje.

    Amicis --> Simia. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Mooi. Dus je bent wel lekker uitgerust nu?' - ' Soort van.' zei ik toen met een kleine gemaakte glimlach. Als hij zou weten dat ik te diep in slaap was gevallen zou het niet beter worden.
    Ik plukte doelloos wat bramen en zuchtte.
    'Euuh, goed hoor. Wel wat uurtjes rust gehad, kan er weer tegenaan.' merkte hij op en ik glimlachte. ' Mooi, dan hou ik vannacht de wacht.' zei ik simpel en knipoogde waarna ik de geplukte bramen bij de grot legde. Ik zuchtte en pakte nog wat vlees dat was geroosterd uit mijn tas. 'Voíla monsieur.' Zei ik toen en hoorde het geknaag van een eekhoorn achter me. Ik fronste en schoot er meteen een pijl op af.
    Het beestje viel dood neer, recht tussen de ogen.

    Artemis Sapphire Stone. || District 7

    "Goedemorgen," Hoor ik ineens achter me. Ik draai me rustig om, geschrokken was ik niet. Ik had geen slecht geweten. Een glimlachte speelde snel op mijn gezicht. "Goedemorgen." zei ik toen terug.
    "Heb jij vannacht een beetje kunnen slapen?" Ik had mijn hoofd geschud. "Heb de wacht gehouden. Kon niet in slaap vallen. " zei ik maar en had de bessen goed weggestopt.
    "Zullen we gaan jagen? Ik rammel," zegt hij met een vaag glimlachje. Zelfs dat vage glimlachje gaf me een vreemd gevoel in mijn maag en ik knikte. "Ehh.. ja is goed voor mij." zei ik een beetje onhandig en had mijn messen goed aan mijn riem vast gemaakt. Ik keek naar Steef. Ik was dood op, als je me zou kunnen vergelijken met de interviews en nu zou iedereen zich dood schrikken. "Laten we dan maar onze spullen pakken."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki
    Ik opende mijn ogen zo abrupt, alsof er een haan naast mijn hoofd had staan te kraaien. Ik duwde mezelf omhoog uit het redelijk zachte mos. Ik had op de grond geslapen. Ik greep naar mijn hoofd. Auw.
    Nee, ik was gaan slapen op een tak. Niet meer dus. Gelukkig was de tak in kwestie niet zo hoog.
    Mijn eerste dag zonder Noëmi en Fred. Mijn eerste dag alleen.
    Mijn eerste idee? Klopt, ik wou niet eens bondgenoten, ik dacht dat alle andere tributen allemaal hetzelfde waren. Moordlustig en erop gebrand zwakkeren te doden. Maar toen knalde ik tegen Yoëlla op, en kwam ik bij Noëmi en Fred terecht. Spijt heb ik niet, maar ik had kunnen weten dat ik ooit afscheid van ze zou moeten nemen, aangezien ik ze nooit zou kunnen vermoorden. Ik zucht en hijs mezelf overeind. Ik open mijn rugtas even misprijzend, om vervolgens de rits te sluiten. Ik heb helemaal geen honger. Met een zucht klim ik in een boom, en loop dan van tak naar tak. De grond vertrouw ik niet.


    Tijd voor koffie.