• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    (Veelpleziieerr !)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Artemis Sapphire Stone || District 7

    "Eh, welterusten dan maar," mompelt hij zachtjes en ik bijt op mijn lip. Hij klimt de hut in en krult zich op waarna hij zijn ogen sluit. Ik slik en gooi extra hout in het vuur waarna ik er nog even in kijk en dan ook rustig in het hutje klim.
    Ik kijk hem even na en pak een slaapzak uit mijn tas en sla die over hem heen. "Slaaplekker." mompel ik nog en druk een voorzichtige en flinter lichte kus op zijn wang waarna ik mezelf ook weer op krul aan de andere kant van de hut.
    Ik kijk naar het vuur schuin onder ons en heb het gevoel dat deze nacht een slapeloze nacht zal worden.


    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik hoor het hout knisperen en dat geeft me een vredig gevoel. En hoe gek dat ook klinkt, ik voel me veilig, op de een of andere manier. Ondanks dat de dood overal op de loer ligt, merk ik dat ik behoorlijk moe ben erg graag wil slapen.
    Plotseling voel ik hoe iemand iets over me heen legt. Aah.. Dat zal vast Artemis zijn. De schat.
    Vervolgens voel ik ook nog een licht aanraking op mijn wang. "Slaap lekker," mompelt ze.
    Ik glimlach, maar hou mijn ogen gesloten. "Truste," mompel ik zacht, voordat ik in slaap val.

    [Oeps sorry!]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Zullen we anders gaan slapen?' Ik knik even kort, wat ze natuurlijk niet ziet, aangezien het pikkedonker is om ons heen. Er waait een windvlaag voorbij, die er voor zorgt dat ik even moet huiveren. Toch best koud.
    'Misschien moeten we een schuilplaats zoeken?' Ik vraag het zacht, waarom weet ik eigenlijk niet. Als ik merk dat er geen reactie komt, draai ik me op mijn zij en kijk naar haar gelaatstrekken die ik kan onderscheiden door het kleine beetje licht van de maan. Ze geeft nog steeds geen antwoord, waaruit ik opmaak dat ze ergens hard aan nadenkt of al in slaap gevallen is.
    'Waar denk je aan?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez. || District 1

    Ik waak uit mijn gedachte door een simpele vraag die Rowan stelt. Ik draai me naar hem toe. 'Ons, ons allen. Wie nou eigenlijk gevaar kan dreigen en wie niet. Voor wie we moeten oppassen en voor wie niet. ' Ik glimlach. 'Wat zei je ervoor over een schuilplaats?' Mijn blik gleed van zijn perfect gevormde gezicht naar zijn hand en ik pakte die op.
    Ik kreeg korte rillingen en kroop iets dochter naar hem toe. 'Grot of hut? Hoog of laag? Koud of warm?' Zei ik toen zacht met een kleine grijns op mijn gezicht. Het was echt ons spelletje geworden en het gaf me een rustig gevoel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cresseyde schreef:
    [Ik heb jullie ook gemist, zeg Jess, las ik daar iets over een test?]


    [klopt!]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [klopt!]


    Uitleg en details graag! Nu!(A)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Uitleg en details graag! Nu!(A)


    [muwhahaha x'D hier komt ie! Story of my life. Weet niet of iedereen het zo leuk vind om te lezen maar oke ;P
    Ik was tijdje geleden gestopt met de pil want wilde op de Nuvaring overgaan (is ook anticonceptie, maar met een zeer lage dosis hormonen). Maar ineens had ik een bloeding 2 weken nadat ik gewoon ongesteld was geweest o.O en het is normaal gesproken wel regelmatig (heb het bijgehouden). Maar het was niet zoals normaal, het was maar heel weinig, maar 2 dagen en het bloed was eerder bruin dan rood dus ik schrok me dood, want dacht gelijk aan innestelingsbloedingen. Ik dacht echt 'kut, straks ben ik zwanger ofzo!' Vlak daarna moest ik ook nog eens de MAP (morningafterpil) slikken, omdat het fout was gegaan (condoom helemaal gescheurd, dat heb ik serieus nog nooit meegemaakt maargoed o.O). En vlak daarna begon ik gelukkig met de Nuvaring dus nu hoef ik die rotcondooms niet nog vaker te gebruiken. Maarja iig de dokter zei dus wat ik dus zei in mn vorige bericht zei. Maar ik durf die test niet te kopen want telkens als ik bij een drogist ben is het tering druk x'D en in elke drogist werkt iemand die ik ken dus dat schiet ook niet op ;P maargoed.]

    [Koop gewoon die test, schat, je moet het toch weten! Kan je er geen kopen als je eens niet in de buurt bent van degenen waarin er kennissen werken? Veel succes ermee!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Okay das in één woord... Best wel kut. Okay dat waren er 3 -.- Maar je begrijpt het vast wel...
    Maar ik zou er wel een kopen, zo snel mogelijk. Ik weet niet wat je zou doen als je blijkt echt zwanger te zijn, maar het lijkt mij fijner z.s.m. te weten... Maar iig succes met kopen! Ik snap het wel ;D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Ook ik ga nu zggen dat je die test moet gaan kopen, Jess ! Anyway, we zijn weer lekker OOC bezg xd. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( Idd. Savvv??)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amicis schreef:
    [ Ook ik ga nu zggen dat je die test moet gaan kopen, Jess ! Anyway, we zijn weer lekker OOC bezg xd. ]


    Wat daarboven staat. (;

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ons, ons allen. Wie nou eigenlijk gevaar kan dreigen en wie niet. Voor wie we moeten oppassen en voor wie niet.' Ik knik en maak een hmmm-geluidje.
    'Wat zei je ervoor over een schuilplaats?' Ik voel haar hand naar de mijne glijden en vastpakken. Glimlachend geef ik er even een kneepje in.
    'Grot of hut? Hoog of laag? Koud of warm?' Ookal kon ik haar gezicht niet zien, ik wist dat ze moest glimlachen. Zelf deed ik het ook, ik wist nog goed hoe we dit spelletje al deden vanaf de top van het Trainingscentrum.
    'Grot. Een hut moet je nog bouwen. Hoog. Dan kun je alles goed overzien. And definitely warm. Ik haat kou, al kan ik er wel tegen.' Even moest ik nadenken.
    'Dag of nacht? Slapen of de wacht houden? Blijven liggen of opstaan?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik heb ook ogen, Luca, je hoeft me niets uit te leggen... Zorg dat je niet te erg gekwetst raakt, alsjeblieft?" Ik knik even met een lichte glimlach, waarna ik haar knuffel ontvang en mijn armen om haar heen sla. Langzaam laten we elkaar weer los. "Ik beloof het je," Ik glimlach vriendelijk naar haar en kijk dan vanuit mijn ooghoeken even naar Noëmi. Ze laat zichzelf met gespreide armen op de grond vallen en strijkt met haar vingers door de steentjes en het zand op de grond. "Zullen we ons maar klaar gaan maken voor de nacht?" Stel ik voor aan niemand in het bijzonder. Het lijkt me sowieso verstandig dat we om beurten de wacht houden. Je weet maar nooit wanneer Steef weer met een van z'n domme plannen aankomt, zoals iemand ontvoeren. Destiny, Rowan en Esmee zouden 's avonds naar ons toe kunnen komen om ook hun plannen uit te voeren, als ze die al zouden hebben en als ze nog bij elkaar zijn, maar dat is niet het enige waarom ik het beter vind om een wacht te hebben. Ik laat Noëmi hier niet onbewaakt rusten. Al moet ik de hele nacht wakker blijven. Dat heb ik wel voor haar over.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1
    'Grot. Een hut moet je nog bouwen. Hoog. Dan kun je alles goed overzien. And definitely warm. Ik haat kou, al kan ik er wel tegen.' Even moest hij nadenken.
    'Dag of nacht? Slapen of de wacht houden? Blijven liggen of opstaan?' Ik denk rustig na en ben uiteindelijk klar voor mijn antwoord. 'Nacht, maakt niks uit, ik vind wacht houden wel oke enne opstaan.' lach ik dan en kijk hem aan. 'Anders kunnen we morgen niet opstaan.' glimlach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.