• Dan denk je een orgineel en leuk verhaal te verzinnen en eens iets anders dan die one direction story's. En dan krijg je geen abo 's op een iets anders ik vind het echt vervelend . Ik snap niet hoe sommige mensen aan zo veel abo 's komen wat is hun truc ? Ik vind het echt vervelend ik heb een nieuwe story Murder in Northwich geen abo 's gewoon . Dan denk ik in mijn eigen doe ik het niet goed , is het verhaal slecht ik snap het niet . Aub help iemand mij , het lijkt alsof niemand het wat het boeit mijn story 's zeg dan teminste als het niet goed is .

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Misschien omdat je verhaal net 50 minuten oud is -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gewoon een beetje geduld hebben ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Misschien kun je wat doen met de tip die ik je gaf in je promotietopic. ;)

    Verder is je verhaal nog niet zo lang actief, dus het heeft tijd nodig voordat er abo's komen. Het komt vanzelf wel. Verder doe je het schrijven toch voor jezelf, en niet voor een ander? Zolang jij plezier hebt in het schrijven is het goed, lijkt me. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zoals al gezegd werd, je verhaal is niet heel oud. Niet veel mensen hebben hem nog gezien dus een kleine kans dat je veel abo's hebt.

    Ik heb overigens je inleiding even gelezen maar er was iets wat ik niet heel fijn vond om te lezen. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan mij maar ik zal het even met je delen :')

    Volgens mij moet het zo:
    Dit is een sprong naar een andere zin. Deze zin is nogal nutteloos.

    Maar jij deed het zo (misschien is het wel goed, geen idee):
    Dit is een sprong naar een andere zin . Deze zin is nogal nutteloos.
    (Met een spatie tussen de punt en de zin bedoel ik dus)

    En het kan ook aan mij liggen dat de voorkant mij niet heel erg aanspreekt. Daarmee bedoel ik dat je het spannender en aantrekkelijker kan maken zodat ik echt heel graag een abo wil nemen.

    Mijn mening.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 19:06 ]


    wat was dit ookalweer

    Hij staat nog maar een uur online en je hebt nog maar 202 woorden. Je moet gewoon geduld hebben (;
    En de spotlight helpt.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Oke bedankt allemaal voor de tips

    maar moet je niet voor de spotlight betalen ?

    Klopt. Haha


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    PippinToek schreef:
    maar moet je niet voor de spotlight betalen ?


    Ja, maar als je echt veel abo's wil is dat wel slim.


    wat was dit ookalweer

    Voor de spotlight moet je inderdaad betalen, met credits. En die kun je weer kopen. Dus já, de spotlight kost geld. Maar je hebt verder je promotietopic al, en in de shoutbox mag je ook reclame maken. (:

    In de huisregels staat verder alles precies van hoe of wat. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap jullie punt wel hoor . Ik ga vandaag het eerste hoofdstuk als schrijven en dan zie ik wel (: en ja da betalen da mag ik toch nie van thuis hahaa

    Je kunt ook hier je story promoten, dat werkt vaak ook heel goed.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 19:13 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    PippinToek schreef:
    Ik snap jullie punt wel hoor . Ik ga vandaag het eerste hoofdstuk als schrijven en dan zie ik wel (: en ja da betalen da mag ik toch nie van thuis hahaa


    Ik ook niet hoor. Maar ik heb nog wel een kleine tip voor je :Y) Eigenlijk 2. ^^

    1. Post in reclametopic's dan zien meer mensen het.
    2. Post het in reclameblogs.

    Werkt het motiverend als ik zeg dat ik daarmee 90 abo's heb gekregen? (Zonder spotlights? :Y) )
    Het is dus ook mogelijk dat je zonder spotlights veel abo's krijgt (:


    wat was dit ookalweer

    Dankjewel maar ik heb het al gedaan maar toch bedankt (:

    gewoon een blog wow dat is wel vet ;o