• Een goedemorgen allemaal !!

    Ik en mijn verloofde willen volgend jaar trouwen.
    Er staat dan heel wat te doen, en veel te plannen.
    Momenteel kom ik niet echt verder, ben inspiratieloos...
    Dit is mijn lijstje van wat ik al bij elkaar heb :

    Trouwjurk > ik heb 2 winkels gezien waar ze ze verhuren of goedkoop verkopen.

    Taarten > ik neem geen bruidstaart maar 6 of 7 veschillende taarten.
    (appeltaart, slagroomtaart, mokkataart, kersentaart, vlaai, ...)

    Schoentjes > ga ik kopen.

    Bedankjes > heb aardige leuke gezien en heb ze opgeslagen in mijn mail.

    Uitnodigingen bruiloft : ga ik zelf in elkaar zetten.

    Aangifte bij de gemeente > in ondertrouw gaan en op de dag van de bruiloft gratis trouwen
    (dit moet je betalen, heb de prijs al etc...)

    Kunnen jullie mij een beetje helpen van wat er nog aan ontbreekt ?
    Alle ideetjes en tips zijn welkom !!!


    (flower) Micha


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Getuigen/bruidsmeisjes.
    De ringen.
    Zaal/plaats om feest te vieren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet niet wat voor een dienst jullie gaan doen, maar ik zou nadenken over muziek, locatie voor het trouwfeest, something old, something new, something borrowed and something blue. Dat soort dingen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben niet echt van plan om meteen te trouwen, dus geen idee. Maar de ringen en de zaal voor je feest is wel nog een belangrijk puntje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yoda schreef:
    Ik weet niet wat voor een dienst jullie gaan doen, maar ik zou nadenken over muziek, locatie voor het trouwfeest, something old, something new, something borrowed and something blue. Dat soort dingen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    De ringen
    Waar je het gaat houden
    Verder weet ik niks


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja, muziek, licht- en geluidsinstallatie, DJ's enzo. Op een DJ kun je wel besparen als je iemand in de familie hebt rondlopen die graag met platen draait. Je kan ook familieleden speeches laten geven en filmpjes in mekaar laten zetten, maar misschien doen ze dat al achter je rug om. Maar voor zoiets moet iig een beamer, boxen en pc beschikbaar zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je nog twijfelt over wel of geen bruidstaart:
    http://www.taartjesgek.nl/page1.html
    Zo een bruidstaart kun je ook gewoon krijgen, en degene die ze maakt staat altijd in voor uitdagingen :)


    Life is hard and then we die

    Waarom vraag je geen hulp aan je moeder/vader/schoomoeder/schoonvader/zus/broer? Zij vinden het vast wel leuk om te helpen :).


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Yoda schreef:
    Ik weet niet wat voor een dienst jullie gaan doen, maar ik zou nadenken over muziek, locatie voor het trouwfeest, something old, something new, something borrowed and something blue. Dat soort dingen.


    Ik vraag me nu ook af hoe oud je bent, Micha. Just wondering.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)

    Ik vraag me nu ook af hoe oud je bent, Micha. Just wondering.
    Ze is 26 geloof ik


    Life is hard and then we die

    :$ jaja, BIJNA 26 jaartjes


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik ga toevallig ook volgende jaar trouwen... :P

    ons lijstje:
    trouwlocatie, receptie, trouwauto, bruidsboeket, diner/wat je met de daggasten gaat doen, decoratie, muziek, ceremoniemeester, getuigen, bruidskinderen, locatie voor de foto's, fotograaf, videograaf, bruidskleding, bruidskapsels, ringen, kaarten, bedankjes, corsages, make-up, fotoboek...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Prologue schreef:
    Ik ga toevallig ook volgende jaar trouwen... :P

    ons lijstje:
    trouwlocatie, receptie, trouwauto, bruidsboeket, diner/wat je met de daggasten gaat doen, decoratie, muziek, ceremoniemeester, getuigen, bruidskinderen, locatie voor de foto's, fotograaf, videograaf, bruidskleding, bruidskapsels, ringen, kaarten, bedankjes, corsages, make-up, fotoboek...


    (H) whaaaa, jij ook gefeliciteerd !!!

    ik neem al deze tips (ook die van anderen) mee (A)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Dank je. Veel plezier met de voorbereidingen, haha. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aangifte bij de gemeente > in ondertrouw gaan en op de dag van de bruiloft gratis trouwen
    Begin hiermee. Als er namelijks ook maar iets mis is met de papieren, dan kun je het hele feest vergeten of eindeloos uitstellen. Ringen moet je ook op tijd zoeken (vanwege het graveerwerk) of maak ze zelf, als je het aanbod van de juwelier te duur vindt.

    Belangrijkste tip: vraag om enveloppen met inhoud als cadeau. Is misschien afgezaagd, maar zo kom je tenminste uit de kosten.

    Goedkope trouwlocaties zijn bijvoorbeeld discotheken, die hebben van zondag tot en met donderdag weinig te doen en dan kost de zaalhuur niet zo veel. Als je al een groot feest wilt geven.