• Al sinds de basisschool krijg ik naar m'n hoofd gesleurd dat ik dik ben, dat ik een waterhoofd heb (wat helemaal niet zo is.) en dat ik lelijk ben, en dit al sinds groep 4. Ik begin dit gewoon te geloven, maar m'n vriendinnen en m'n familie zeggen dat ik ze niet moet geloven en dat ik gewoon slank ben, maar dan denk ik dus zo van 'het is je familie, die horen zulke dingen te zeggen.' Ik heb zelfs al een paar pogingen gedaan om aftevallen maar dat mislukte. En soms word ik gewoon gek van mezelf en dan denk ik dus 'waarom kan ik niet gewoon dun zijn?'
    En nu even totaal iets anders, maar ik zit er wel mee.
    Ik vind een jongen leuk, en hij mij ook, zegt hij. Eerst hebben 2 vriendinnen van me aan hem gevraagd of hij me leuk vond (zonder dat ik dat wist) en toen zei hij nee. Toen hebben we zitten praten op App en toen had hij het wel toegegeven. Nu gaan we morgen dus wat doen, maar ik ben gewoon bang dat hij zit te liegen en me alleen maar voor schut wil zetten of dat hij niet op komt dagen, want zo iets is me al eerder gebeurd. Ik probeer het gewoon uit m'n hoofd te praten, maar het komt steeds terug. Ik word er gewoon heel onzeker van ..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Heb je echt overgewicht? Want daaraan kun je wel zien of je op een gezond gewicht zit of niet.


    ars moriendi

    Niet iedereen vind hetzelfde mooi en vind hetzelfde onder 'dik' vallen, zeker kinderen op de middelbare school niet. Ze kunnen je noemen wat ze willen, maar er kan altijd iemand zijn die je alsnog mooi vind, ook al ben je iets anders dan wat anderen mooi noemen. Je hoeft niet aan elke jongen te twijfelen en ze gaan ook echt niet tegen je vriendinnen zeggen dat ze je leuk vinden, hoor.


    Your make-up is terrible

    Positief denken, ik zou ook niet toegeven dat ik een jongen leuk vind als zijn vrienden dat komen vragen.
    Geef hem een kans. En inderdaad negeer wat ze tegen je zeggen, iedereen is mooi op zijn eigen manier.


    Can't control my second personality

    Apocalyptic schreef:
    Heb je echt overgewicht? Want daaraan kun je wel zien of je op een gezond gewicht zit of niet.


    Nee, ik heb juist helemaal geen overgewicht.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Oopss.. Laptop liep vast en heb een beetje vaak op het knopje 'plaats nieuw topic' gedrukt, vandaar dat hier vier topics van zijn ;s


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Dat is wel heel erg vervelend, maar probeer je zo min mogelijk van ze aan te trekken. Ik weet dat het moeilijk is. Ik heb enkele jaren naar mijn kop gesmeten gekregen dat ik lelijk ben, geen tieten heb en nooit een vriend zou krijgen. Ik heb me er wat van aan getrokken toentertijd en ben er erg ongelukkig van geweest. Ik gun het gevoel wat ik toen had echt niemand. Dus meid, trek je maar niks van hen aan.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Dat is wel heel erg vervelend, maar probeer je zo min mogelijk van ze aan te trekken. Ik weet dat het moeilijk is. Ik heb enkele jaren naar mijn kop gesmeten gekregen dat ik lelijk ben, geen tieten heb en nooit een vriend zou krijgen. Ik heb me er wat van aan getrokken toentertijd en ben er erg ongelukkig van geweest. Ik gun het gevoel wat ik toen had echt niemand. Dus meid, trek je maar niks van hen aan.


    Dat soort schelddingen zorgen er altijd voor dat ki het jammer vind dat ik geen meisje ben.

    Als ik namelijk een meisje was en iemand zou zeggen dat ik nooit tieten zou krijgen, dan zou ik naar de plastisch chirurg gaan, een stel MEGATIETEN laten implanteren, en de pesters met mijn siliconensloopballen hun hersens inslaan. En daarna gaan werken in de bouw :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Meis, het komt wel goed! En vooral heeel veel plezier morgen ;) x


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Het is moeilijk maar je moet je er niks van aantrekken. Niet zenuachtig zijn dat hij je laat zitten. Gewoon er voor gaan en het leuk hebben met hem.


    I still think of the guitar bible.

    Elly4ever schreef:
    Positief denken, ik zou ook niet toegeven dat ik een jongen leuk vind als zijn vrienden dat komen vragen.
    Geef hem een kans. En inderdaad negeer wat ze tegen je zeggen, iedereen is mooi op zijn eigen manier.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt