• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    Freya Aprilynne, district 11

    'Goed idee,' zuchtte ik zachtjes. Ik liet hem alleen en wandelde langzaam naar een laag bosje, het zag er veilig uit. Ik had slaap nodig, zo'n paar uurtjes zouden wel volstaan, maar mijn lichaam was helemaal flauw en aan het afzwakken. Mijn pols was nog steeds beschadigd, maar ik kon er nu mee omgaan. 'Houdt iemand de wacht vannacht?' vroeg ik aan niemand in het bijzonder, 'ik kan de tweede wacht wel doen.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Nacht, maakt niks uit, ik vind wacht houden wel oke enne opstaan.' Ze kijkt me even aan, terwijl ze lacht. 'Anders kunnen we morgen niet opstaan.' Ik knik.
    'Das waar.' Gelijk voeg ik daad bij het woord door m'n rug op te krullen, wat naar achter te rollen en dan naar voren en omhoog spring zodat ik op mijn voeten beland. Ik reik mijn hand uit naar Destiny.
    'Als ik zo vrij mag zijn, schone dame.' Het komt er nogal bekakt uit, precies zoals ik het bedoel. 'Dan zullen we een heerlijk hemelbed voor deze prinses gaan zoeken.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Melding: Ik ga van zondag tot en met zondag met school naar Marokko dus ik zal niet kunnen reageren. We gaan namelijk in een hostel zonder wifi...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Naar Marokko..omg ik wil ook ! Ik ga nu een Des post schrijven


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny. || 1

    Als hij zijn hand naar me uitreikt pak ik die zo op, dat ik meteen recht tegen hem sta. Het was op zo'n ballroom latin manier. Zoals ik dat thuis altijd leerde.
    Ik grinnikte zachtjes toen hij het over de plek had. 'Laten we gaan dan. ' zeg ik en ik sla nog over even stevig mijn armen heel random om hem heen. 'Ik wil je niet meer kwijt raken. Nooit meer. ' mompelde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Ik heb toetsweek, en zal dan weinig schrijven..
    Nu schrijf ik ook al niet veel D:, maargoed, na toetsweek zal ik weer verder schrijven :D, het is en blijft een leuke RPG!}


    Tijd voor koffie.

    {Oh en @Jessiicaaa, koop die test! In ieder geval veel succes!}


    Tijd voor koffie.

    [Kom op; laat het topic niet uitsterven!
    Hebben jullie trouwens al gestemd voor bemiddelaar?]

    Frederick Smith, district 12

    Ik dacht lang na en plofte uiteindelijk neer, ik had ongelofelijk veel geluk -of ongeluk - gehad dat ik nog steeds leefde en amper geblesseerd was.
    Hulpeloos keek ik om me heen, uiteindelijk ging ik maar wat in het stoofpotje van het meisje van 11 porren, het zag er best lekker uit.
    'Heeft iemand een idee van wat we doen als we weer wakker zijn?' vroeg ik zacht, aan niemand in het bijzonder, we liepen verloren, nog even en de spelmakers stuurden weer wat actie op ons af.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tsubaki schreef:
    {Oh en @Jessiicaaa, koop die test! In ieder geval veel succes!}


    [nog steeds niet gekocht! Aawh ik ben ook zo'n pussy haha ;P
    En onze bejaarde kat is net verdronken :(]

    [Sorry ;##. Maar ik heb het de laatste tijd druk met school - waardoor ik nu wel geweldige cijfers haal ^^ Behalve dan die voor Frans xd. - En mijn inspiratie level is gedaald naar 0,0000000000000000000000000000000000000001]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Hahah ik wacht op Savv, maaaar wat dachten ullie ervan om iedereens gesprek af te ronden en de volgende dag te gaan beginnen?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Aw, arme kat! En weet nu tegen nu niet al ongeveer of je die test nodig hebt? Dat zou je nu al gemerkt hebben, toch? Het is al bijna een maand...
    Zullen we verder gaan?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [What du fuck is happened with Q ? Ik vind t echt geen zak aan, maargoed. Laat ik maar eens proberen om een post te gaan schrijven. De pinata voor mijn broer gaat al niet meer door -____- Mn moeder vind dat ik dat maar als suprise voor Sinterklaas moet doen. Like wtf ? Hij word maar een keer zestien ? Maargoed. Ik ben in een zeik-bui nu.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Goed idee," zucht Freya zachtjes, waarna ze langzaam naar een laag bosje wandelt. Ik laat even snel mijn hand door mijn haren gaan en loop dan naar Noëmi toe om vervolgens naast haar plaats te nemen op de grond. "Houd iemand de wacht vannacht?" Vraagt Freya in het algemeen. "Ik kan de tweede wacht wel doen." - "Ik hou de eerste wacht wel" Stel ik voor en kijk iedereen even één voor een aan om te zien of ze het ermee eens zijn. Eigenlijk maakt het me niet uit of ze het ermee eens zijn, ik sta gewoon wacht, klaar.
    "Heeft iemand een idee van wat we doen als we weer wakker zijn?" Vraagt Fred dan zacht, terwijl hij in een of andere stoofpot roert. "Sowieso hebben we morgen eten nodig. Ik weet niet wat jullie nu bij je hebben, maar veel zal het vast niet zijn." Ik kijk naar Fred terwijl ik een antwoord op zijn vraag geef. 'En het is ook niet echt verstandig om hier met zijn allen te blijven' Gaat er door mijn gedachte heen, maar ik weet dat het niet verstandig is om te zeggen. Het liefst zou ik er natuurlijk met No vandoor willen gaan, maar ik weet al bijna zeker dat Noëmi Fred en de anderen niet achter wilt laten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Awh, Zielige kat D:, wat verschrikkelijk!!! Echt vervelend voor je :'( (Hier spreekt een groot kattenliefhebber)
    Alex is in da house :3}

    {Jemig wat zijn die lettertjes klein D:. Wat dacht je van een Mutilant om de boel even wat levendiger te maken? :3}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik scheur een stuk brood af, en prop het in mijn mond. Ik sluit mijn ogen even kort. Wat heerlijk. Zo'n luxe, die ik voor de arena vaak niet eens had. Ik probeer het onderwerp niet naar mijn broers te laten gaan. Noëmi en Fred zijn met iemand anders mee, ik weet niet waar. Een hol gevoel bereikt mijn maag. Ze zouden toch niet weg zijn zonder mij? Ik kijk om me heen. Nergens.
    Vast niet, ik ben al bij ze sinds het begin der Spelen. We hadden toch wel een soort band.
    Of niet?
    Nooit gehad voor de arena, dus hoe zou ik kunnen weten of we die wel hadden? Misschien verbeeldde ik me de hele boel bij elkaar. Ik bedenk me wat voor een lastpak ik ben geweest. Allereerst kon ik niet zwemmen, en werd ik gestoken door een Tracker Jacker. Ik verbrandde mijn arm lichtelijk bij de brand. Ik tel ze op mijn vinger. Die zijn dus weg. Misschien is het maar beter zo, aangezien ze zonder mij een grotere kans hebben. Er is uiteindelijk maar een winnaar, en beseften ze dat. Ik sta moeizaam op, en gelukkig ook al weer redelijk droog. Ik trek de jas aan die mijn stylisten voor me hebben uitgezocht. Ik ergerde me groen en geel aan ze, maar toch ben ik ze dankbaar, als ik besef dat het zo'n thermojas is, die de warmte ín je jas houdt. De rest van de kleren zitten ook lekker. Ik pak mijn tas op, gooi hem over mijn schouder, en kijk naar de naderende schemering. Ik kijk verbeten rond of ik Noëmi en Fred nog zie, maar loop dan naar beneden, het bos in, wat mijn eerste keuze ook was, bij het allereerste begin.


    Tijd voor koffie.