• Er zit zoon kind bij me in de klas, & altijd als er iets is komt ze bij mij en moet ik het maar voor der oplossen. Dan zit ze weer bij me te zeiken wil je iets gaan doen. Dan wilt ze me een hugg geven Dan men hand Vastpakken >< Echt vervelend gwn. ze Doet me Oowk heel vaak pijn. Ben Oowk Vaak Boos op der Geworden omdat dat kind me Niet met rust liet. & NU gaat ze me een Meeloper van iemand anders noemen. Ik denk echt van WTF KIND! Flikker toch op =l

    Maar hoe moet ik nou duidelijk maken dat ik het gwn echt niet leuwk vind? ><


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Tip's

    1.Ga naar je mentor.
    2.Zeg het tegen haar.
    3.Als je het zegt doe het netjes

    Tip om het tegen haar te zeggen

    *Naam* ik vind het heel vervelend
    hoe je doet tegen mij en wil je daar A.U.B
    mee stoppen.

    Verdere Tip's Geef maar een Gil in mijn PriveBerichten Of GastenBoek
    Ander's word het hier zo lang.:Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    flikker op?

    nee, das lullig; ehm... Zou je misschien me een keer met rust kunnen laten? Als je iets niet snapt google je het even of vraag je het maar aan een ander, ik wil even wat anders doen.

    en als je dat vaak genoeg doet snapt ze vanzelf dat je haar niet moetxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Zéggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    zeggen ;D

    Maar als ze het niet snapt na één keer netjes zeggen, mag je ook wel kut doen hoor xd
    (helpt altijd bij mij(A))

    x


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    het zeggen, en miss klinkt dit dom maa et hielp bij mij:

    ik wou met ieamnd egt niet meer bevriend sein omdat se erg onvertrouwbaar was en irri enzz :

    - ik heb haar geneert
    - zo vaak mogelijk bij haar uit te buurt


    gewoon niet bij haar sein en geen aandagt geven en dan laat se je vanself wel met rust

    (meestal dan O_O)


    --

    ga naar je mentor,die helpt je wel,daar zijn mentors toch voor,om je te helpen of niet?


    I love you,but you don't love me!

    Zeg het haar gewoon face to face _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Aurelia schreef:
    Zéggen.


    Mew <3