• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [Shh, dat mag je niet openbaar posten! Toch ben ik stiekem heel erg dankbaar!
    Hoe gaat het met jullie levens?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    [Shh, dat mag je niet openbaar posten! Toch ben ik stiekem heel erg dankbaar!
    Hoe gaat het met jullie levens?]


    [oh, oops :$ dat wist ik niet :O met mijn leven gaat het.. nouja. Mag ik het in subtopics opdelen? :P
    - in de liefde gaat het geweldig <3
    - met mijn vriendschappen/sociale leven gaat het ook nog steeds top ;D
    - in de familie gaat het over het algemeen goed, maar mn overgrootoma gaat ontzettend achteruit :( en mijn kat is net verdronken :(
    - ik ben aangenomen op de Politieacademie, dus wat school betreft gaat het ook super, behalve dan dat ik nog VET lang moet wachten voordat ik weer naar school kan -.-'
    - op het werk is het over het algemeen kut en zwaar klote, waardeloos dus >.<
    - qua gezondheid.. redelijk. Ik ben al minstens 2 maand niet fit, maar het zet niet door of gaat ook niet weg. Beetje kwakkelend door het leven momenteel. Niet echt chill ofzo.

    Maargoed. Genoeg gezeurd ;D yay! Hoe gaat het met jullie leven?]

    Carmenta --> Aeras


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [I'm back =D

    Ik schrok echt toen ik na ongeveer een week Quizlet weer opende. Het was echt anders en ik dacht dat ik op de verkeerde site zat, omdat ik soms wel eens quizlet.com intyp en dan kom je op een andere site, maar het was dus wel de goede, maar ik snap er nog vrij weinig van. Ik kon m'n abonementen niet eens vinden, maar die zitten dus blijkbaar onder je favorieten -.- En hoe kun je die Britse vlag? Want dat vind ik er echt beter uitzien dan dit.]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ik wil je echt nooit meer kwijt,' fluistert ze tegen mijn shirt aan terwijl ze haar armen om me heen heeft geslagen. Ik sla ook mijn armen om haar heen, geef even een zoen op haar kruin en til haar daarna in mijn armen op.
    'Ga maar slapen,' fluister ik haar toe en druk nog een kus op haar voorhoofd. Daarna loop ik verder, opzoek naar een goede rotsoverhelling, waar we kunnen dutten. Nergens is echt de perfecte plek, zoals ons eerste stekje, maar ik vind iets wat er mee door kan. Het is aardig verscholen, maar je moet wel erg je best doen om er te komen. Eindelijk aangekomen met al onze spullen enzovoort, leg ik Des zo zacht mogelijk op de harde grond neer en krul mezelf daarna naast haar op. In mijn hand houd ik wel een speer vast, voor het geval dat, maar probeer toch ook om te gaan slapen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Eh, dat is lastig uit te leggen. Cyberlord heeft van die stylish ofzo, maar die van mij was nog van de vorige site zegmaar. Ja weird, ik weet het. MENSEN. GA VOLGENDE WEEK ZATERDAG NAAR WALIBI FRIGHT NIGHT. Maartje en ik gaan ook ^^]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 20:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik wil ook naar Frightnight ;D maar mn vriend is, hoe stoer die ook altijd doet, bang voor achtbanen(a) en mn bff is al geweest met haar vriend, lol, dus wordt m niet denk ik! Mn andere vriendinnen hebben dr denk ik geen zin in ;P

    En ik ga t/m zondag naar Ameland met de familie! Daaag schatjes x]

    {Mijn broer loopt daar stage :o, maybe zie je hem wel ;P}


    Tijd voor koffie.

    [Ha, morgen gaat de poll voor de bemiddelaars dicht, stress op en top! Hoe gaat het met jullie?]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 15:21 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ Het is stil =( ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amicis schreef:
    [Eh, dat is lastig uit te leggen. Cyberlord heeft van die stylish ofzo, maar die van mij was nog van de vorige site zegmaar. Ja weird, ik weet het. MENSEN. GA VOLGENDE WEEK ZATERDAG NAAR WALIBI FRIGHT NIGHT. Maartje en ik gaan ook ^^]


    (Whoop whoop. Dat wordt partyen! Eigenlijk zouden we er volgend jaar een Q-meeting point van moeten maken, hahahha. :3)

    Corallo schreef:
    (...)

    (Whoop whoop. Dat wordt partyen! Eigenlijk zouden we er volgend jaar een Q-meeting point van moeten maken, hahahha. :3)


    [Dat zou best wel een cool idee zijn!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    UURRGGH. IK VERGAT DIT NOOOO.

    Ik ben slecht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1.

    'Ga maar slapen,' Zei zijn lage, maar charmante stem in het donker. Het enige licht dat we hadden was simpel van de maan en de weerspiegeling van het water. Na deze simpele zachte woorden gaat hij als ik denk op zoek naar een slaapplaats. Mijn gedachte woorden bevestigt als hij naar een verscholen plek loopt. Niet zo perfect als ons eerste plekje, maar het kon ermee door gaan.
    Nadat hij onze spullen heeft verplaatst tilt hij me op waarna ik automatisch mijn benen om hem heen sla en en mijn armen rondom zijn nek. Een gefrustreerde, maar zachte kreet ging door me heen toen mijn arm stijf en zwaar aanvoelde.
    Eenmaal in de grot gingen we liggen. De slaapzakken waren inmiddels al droog en ik kon die over ons heen dekken.
    Mijn linker schouder was geschoten, dezelfde als die Noëmi al eerder had geschoten en ik kon die misschien wel gedag gaan zeggen. Ik was eenmaal links handig en sliep meestal ook op mijn linkerarm. Een goede nacht - die we in de arena kunnen verwachten dan - kon ik wel gedag zeggen. Ik lag tegen Rowan aan en hij krulde naar me toe. Mijn boog was nog geen centimeter van me geweken en ook Rowan had een speer vast. Nu we maar met zo weinig waren wist je serieus nooit, ik wist precies hoe ik Noëmi kon pakken. Ik wist precies hoe ik haar kon laten lijden in deze arena, en zo haar verlangen en strijdlust kon laten doven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Hoe zit het eigenlijk met Steef en Artemis? Ik word trouwens nog steeds Steef genoemd door Chinouk aka Beat.)

    [Doorspoelen naar de volgende morgen?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa