• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Uhuh.." Komt er uit Artemis' mond.
    Ik kijk naar haar. In mijn ogen is niet één uitdrukking te vinden, maar wel meerderen. Verbaasd, blij, verdrietig en meelevend. Niet allemaal zijn ze er even gemakkelijk uit te halen.
    "Ik ga alvast een slaapplek maken.." mompelt ze, voordat ze opstaat en een touw maakte om vervolgens een hut te bouwen.
    Ik zucht even en ruim het andere stukje konijn ook op. Daarna begin ik Artemis te helpen met het bouwen van een hut. Wanneer ik merk dat het vuurtje bijna uitgaat, gooi ik er nog en houtblok in. Alles doe ik automatisch. Eigenlijk denk ik nergens bij na, want mijn gedachten zitten heel ergens anders.

    (Een korte post omdat ik een samenvatting van Nederlands aan het maken ben. Waarom moet de Nederlandse taal toch zo ingewikkeld zijn?)

    (Ik heb er eerlijk gezegd weinig problemen mee..NL is mn beste vak. D: Maar ik begrijp je XD )

    Artemis Sapphire Stone. || District 7

    Ik hoorde nog een zucht uit zijn lippen komen en ik beet op mijn lip terwijl ik verder ging met het touw spannen en de takken zo bij elkaar brengen dat ze over elkaar heen liepen en dat we er gemakkelijker in konden slapen.
    Als ik hulp voel met het spannen zie ik dat Steef er is, ugh wie anders had het moeten zijn? Ann? Kevin? Destiny? Matthew die al dood is?
    Ik zuchtte en toen ik hem zag kreeg ik diezelfde rot gevoelens weer. Hij dacht dat ik het had gedaan omdat ik verward was en diep van binnen wou ik dat ook geloven, maar toch diep in mijn hart wist ik het echte antwoord en ik kon mezelf wel vervloeken.
    De spijt is van me af te lezen en ik wist niet wat ik moest doen. Ik wou me niet hechten en ik wilde al zéker níet dat dit zou gaan gebeuren. Ik slikte en toen het klaar was klom ik behendig in de boom en liet me erin hangen terwijl ik steunde met mijn benen. Ik pakte de tassen en wierp die snel de boom in. 'Klaar.' mompelde ik nog en sprong weer naar beneden terwijl ik het vuur in staarde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || Distrcit 4
    De huivering die door haar heen trok, was voor mij een teken. Ik begon te zuigen op het plekje waar mijn mond lag, zodat er zo meteen in haar nek precies de zelfde mooie plek zou zitten, als zij bij mij had gedaan. Dan kon je zien dat we bij elkaar horen. Grinnikend kom ik omhoog, om het resultaat te bekijken. Knikkend keurde ik het goed
    'Nu zijn we een duo die bij elkaar passen.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Hij begon te zuigen op het plekje waar hij was gebleven en ik voelde dat het verschil qua kleur al op mijn huid te zien was. Ik beet even op mijn lip toen hij dat deed en een goedkeurende hmmm kwam uit mijn mond.
    Grinnikend kwam hij omhoog. 'Nu zijn we een duo die bij elkaar passen.'
    zei hij en ik lachte. 'Waren we dat dan al niet?' zei ik terwijl ik mijn handen op zijn borst had gezet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Waren we dat dan al niet?' Haar handen zet ze op mijn borst.
    'Ja. Maar nu is het ook duidelijk voor de rest van de wereld.' Ik plant mijn lippen weer vol op die van haar. Ze kon echt goed zoenen. Niet amateuristisch zoals een boel meisjes in District 4. Die deden gewoon maar wat. Nee, Destiny wist wat ze deed.
    'I love you.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1.

    Ik lachte. 'Hmm we zitten in de arena lieverd. Als de rest van de wereld het nog niet wist weet ik het niet hoor. ' Het antwoord wst ik kreeg beviel me wel. Hij had zijn lippen op die van mij geplant. Ik sloot mijn ogen en en zoende hem gepassioneerd terug.
    'I love you. ' hoor ik dan ineens wn ik kijk hem aan. Ik glimlach. 'Te quiero. ' zeg ik dan zachtjes terug en druk een zachte kus op zijn lippen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    ( Aww, look there's our lovely and cute Luca :3)


    [Ghehe,]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Carmenta schreef:
    Speciaal voor my lovely Jess : There u go, nu hoef je niet meer zo nieuwsgierig te zijn. Het is eruit XD


    [aaawh :D

    Oh, and while everybody is hooking up right now.. zullen Luca en Noëmi dat ook maar doen? x'D
    And I seriously don't know what to do with Noëmi. Ik weet niet eens meer bij wie ik in de buurt ben. Vast bij Fred, want No is altijd bij Fred, maar wie zijn er nog meer?
    Whoop.]

    ( Daar zal Des niet blij mee zijn Jes ! Haha )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [aaawh :D

    Oh, and while everybody is hooking up right now.. zullen Luca en Noëmi dat ook maar doen? x'D
    And I seriously don't know what to do with Noëmi. Ik weet niet eens meer bij wie ik in de buurt ben. Vast bij Fred, want No is altijd bij Fred, maar wie zijn er nog meer?
    Whoop.]


    [xd. Luca wilt dan eerst met Freya gaan praten. If you don't mind ;pp O, en je kan gewoon doen dat Luca weer aan komt lopen :'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amicis schreef:
    (...)

    [xd. Luca wilt dan eerst met Freya gaan praten. If you don't mind ;pp O, en je kan gewoon doen dat Luca weer aan komt lopen :'D.]


    [Whaha is goed!]

    Noëmi Crowe || District 12

    Met een zucht laat ik me op de harde grond vallen en strijk met mijn vingers licht over de onregelmatige, stenen oppervlakte heen. Zelfs met het strekken van mijn hand voel ik de pijn in mijn schouder, maar het is aanzienlijk minder dan ervoor. Terwijl mijn heldere ogen langs mijn boog flitsen dringt onmiddellijk het beeld van mijn eerste moord weer op mijn netvlies. Voor een moment knijp ik mijn ogen dicht, om ze vervolgens weer met een gecontroleerde zucht te openen. Vlug grist ik de boog en mijn pijlen van de grond en gooi ze over mijn niet-gewonde schouder.
    Terwijl ik mijn hoofd ietsjes naar links draai, zie ik Luca ineens aan komen lopen. Met een ruk spring ik overeind.
    'Luca!'


    [hmm, typen in de TT is toch niet zo mijn ding ;P]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Nog steeds denk ik dat ik de rechterkant had moeten nemen, maar wanneer ik een paar takken voor mijn gezicht vandaan haal, kijk ik over een kleine open vlakte uit. Ik knipper even met mijn ogen, omdat het hier lichter is dan tussen de bomen die ervoor zorgen dat je in de schaduw loopt.
    "Luca!" Die stem herken ik uit duizenden. Doordat ik met mijn ogen heb geknipperd, zie ik alles nu scherp en zie ik ook waar ik ben. "No," Een lichte glimlach siert mijn gezicht, terwijl ik nog een stukje verder naar ze toe loop.
    "Wat was jij van plan te doen?" Ik kijk even van haar boog naar haar wond en schud mijn hoofd met een klein lachje. Ze is een doorzetter, iets wat ik zeker niet afkeur, aangezien ik het zelf ook ben en nogal koppig kan zijn. Ik kijk even langs haar naar Freya, Jonah, Fred, Alex en, volgens mij, ene Yoëlla, maar mijn blik blijft toch iets langer op Freya hangen. Ik moet met haar praten. Mijn blik gaat al snel weer naar Noëmi.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [even eten! Tot zoo xxx]

    Noëmi Crowe || District 12

    'No!' Er verscheen een lichte glimlach rond zijn lippen, waardoor de mijne ook, geheel automatisch, omkrulden.
    'Wat was jij van plan te doen?' Zijn ogen gleden naar de boog over mijn schouder, daarna naar de wond en schudde toen zijn hoofd. Lachend.
    Ik moest onwillekeurig grijnzen door zijn reactie. 'Niks. Ik ben alleen niet van plan dood te gaan, vandaar dat ik dit ding nooit meer achter me laat.' Ik gebaarde naar mijn vertrouwde boog en ving nog net op dat zijn blik even langs de anderen gleed. Vanaf hier kon ik zien dat zijn gedachten ratelend tekeer gingen.
    'Waar denk je aan?' vroeg ik voorzichtig, niet-wetend of ik die vraag kon stellen.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Niks. Ik ben alleen niet van plan dood te gaan, vandaar dat ik dit ding nooit meer achter me laat" Ze gebaart naar haar boog.
    "Waar denk je aan?" Vraagt Noëmi. Ik kan de voorzichtigheid in haar stem horen en ik weet niet precies wat ik voor antwoord zal geven, maar al snel komt er iets te boven. "Aan té veel dingen" De glimlach die op mijn gezicht stond was net zoals hiervoor, weer verdwenen. Het is waar wat ik zeg. Ik denk aan teveel dingen. Dingen die er niet meer toe doen. Dingen die ik straks niet eens meer kán missen. Ik weet namelijk wie ik hier uit wil krijgen. Ik besef nu pas hoe het met me zal aflopen. Ik ga niet winnen. Diegene die een grote kans maakt om te winnen is zij. Zij die ik van het begin af aan al vertrouwde. Zij die voor me staat.
    Zwijgend haken mijn ogen voor een aantal seconden in de hare.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'