• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    (Verrader..)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (Ik heb er eerlijk gezegd weinig problemen mee..NL is mn beste vak. D: Maar ik begrijp je XD )

    Artemis Sapphire Stone. || District 7

    Ik hoorde nog een zucht uit zijn lippen komen en ik beet op mijn lip terwijl ik verder ging met het touw spannen en de takken zo bij elkaar brengen dat ze over elkaar heen liepen en dat we er gemakkelijker in konden slapen.
    Als ik hulp voel met het spannen zie ik dat Steef er is, ugh wie anders had het moeten zijn? Ann? Kevin? Destiny? Matthew die al dood is?
    Ik zuchtte en toen ik hem zag kreeg ik diezelfde rot gevoelens weer. Hij dacht dat ik het had gedaan omdat ik verward was en diep van binnen wou ik dat ook geloven, maar toch diep in mijn hart wist ik het echte antwoord en ik kon mezelf wel vervloeken.
    De spijt is van me af te lezen en ik wist niet wat ik moest doen. Ik wou me niet hechten en ik wilde al zéker níet dat dit zou gaan gebeuren. Ik slikte en toen het klaar was klom ik behendig in de boom en liet me erin hangen terwijl ik steunde met mijn benen. Ik pakte de tassen en wierp die snel de boom in. 'Klaar.' mompelde ik nog en sprong weer naar beneden terwijl ik het vuur in staarde.


    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Wanneer we de hut klaar hebben gemaakt, klimt Artemis behendig in de boom, om vervolgens daar haar tas in te gooien. Eerst heb ik het niet door waarom ze dat doet, maar plotseling bedenk ik me dat ze het waarschijnlijk doet om de dieren af te leiden, zodat we niet levend opgevreten worden.
    "Klaar," mompelt ze, wanneer ze naar beneden springt en met een zachte plof op de grond belandt.
    Ik knik langzaam. "Eh, welterusten dan maar," mompel ik zacht. Het enige wat ik weet, is dat ik deze nacht vst niet ga slapen. Alle gedachten malen door mijn hoofd. Over mijn vader, mijn moeder en mijn broertje en zusje. En natuurlijk over Artemis.
    Ik buik me en kruip 'ons' hutje binnen, waar ik vervolgens weinig plek ik neem. Ik krom me, trek mijn vest dichter tegen me aan en sluit mijn ogen. Slaap lekker..

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    "Eh, welterusten dan maar," mompelt hij zachtjes en ik bijt op mijn lip. Hij klimt de hut in en krult zich op waarna hij zijn ogen sluit. Ik slik en gooi extra hout in het vuur waarna ik er nog even in kijk en dan ook rustig in het hutje klim.
    Ik kijk hem even na en pak een slaapzak uit mijn tas en sla die over hem heen. "Slaaplekker." mompel ik nog en druk een voorzichtige en flinter lichte kus op zijn wang waarna ik mezelf ook weer op krul aan de andere kant van de hut.
    Ik kijk naar het vuur schuin onder ons en heb het gevoel dat deze nacht een slapeloze nacht zal worden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (Verrader..)


    (Haha, hij blijft lief hoor D; Behalve als je No nog eens iets aandoet. Ghehe, )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Ghehe klinkt als een uitdaging liefie. :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Te quiero,' werd gevolgd door een nieuw kusje. Eerlijk gezegd had ik geen idee wat het betekende. Op school hadden we nooit andere talen gehad dan Engels. Maar aangezien ik haar net de liefde had betuigd, nam ik gewoon vanzelf aan dat het hetzelfde betekende. Langzaam haalde ik mijn lippen van die van haar af en begon een spoor naar beneden te maken. Haar kaak, haar hals en stopte op stukje sleutelbeen wat net werd ontbloot.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguéz. || Disrict 1

    Langzaam haalde hij zijn lippen van die van mij af . Hij ging mijn kaak, hals en sleutelbeen af en een gesmoord geluidje kwam uit mijn mond.
    Ik grinnikte zachtjes toen het even kietelde en keek om me heen, het was aardig donker en de dode zouden vast en zeker zo worden getoont, maar nu. Nu zou ik me gewoon in de handen van Rowan laten vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Even leek hij te twijfelen, maar toen kwamen er nieuwe woorden over zijn lippen. 'Aan téveel dingen.' Zijn zachte glimlach was als sneeuw voor de zon verdwenen, terwijl hij zijn donkere ogen in de mijne boorde.
    Zonder mijn ogen van hem los te scheuren deed ik een paar passen naar voren, haakte mijn vingers in de zijne en trok hem voorzichtig op de grond, terwijl ik voor hem in kleermakerszit ging zitten. Voor een moment liet ik mijn handen zo rusten, tussen zijn warme vingers, maar toen trok ik ze terug en legde ze op mijn schoot.
    'Dat is ook niet zo vreemd,' antwoordde ik na een paar zwijgende tellen en er verscheen een zwak lachje rond mijn lippen. 'We zijn in de Arena. Bloed en moord. De wil om te overleven en de dood die zo akelig dichtbij is - en je familie en vrienden die zo ver weg zijn.'
    Ik sloot mijn mond en sloeg mijn ogen neer, niet precies wetend wat ik nou nog meer wilde zeggen. Toen ik mijn heldere ogen echter opsloeg, ving ik onmiddellijk Luca's blik weer.

    {Synaisthmata --> Tsubaki}


    Tijd voor koffie.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ze blijft me aankijken, terwijl ze een paar passen naar voren doet en haar vingers verstrengelt in de mijne om me vervolgens voorzichtig naar beneden te trekken. Ze gaat voor me in kleermakerszit zitten, terwijl ik op mijn knieën op de grond beland en zo blijf zitten. Haar vingers voelen goed tussen de mijne. Alsof ze precies voor elkaar gemaakt zijn. Als ze haar hand weer terugtrekt, word mijn hand al snel wat kouder.
    "Dat is ook niet zo vreemd," Antwoord ze na een zwijgende stilte alleen maar in elkaars ogen te hebben gekeken, "We zijn in de Arena. Bloed en moord. De wil om te overleven en de dood die zo akelig dichtbij is - en je familie en vrienden die zo ver weg zijn"
    "Is er ooit iemand geweest voor wie jij alles op zou willen geven? Zelfs je leven?" Mijn blik word iets nieuwsgieriger, maar staat vooral serieus.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik kon een glimlach niet onderdrukken door haar blije geluidjes. Zij blij, ik blij. Even hou ik stil, druk dan nog een laatste kusje in haar nek en laat me naast haar neervallen. Mijn vingers zoeken de hare en omstrengelen elkaar. Zonder verder iets te zeggen, staar ik naar boven op zoek naar sterren. Maar échte vinden doe ik niet, het is nou eenmaal een projectie van de Spelmakers. Het doet er ook niet toe, niet nu.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik grinnik en ga dan bij hem liggen. Het was al laat en ik was best moe. Ik voelde nu niks van mijn arm, maar ik wist dat het afzwakkende gif nog in mijn lichaam was. Dood zou ik niet gaan, Noëmi had misschien zelfs meer kans omdat zij minder sterk was dan dat ik was en daardoor al was afgezwakt. Ik hoopte dat ze net zoals Matthew zou eindigen. Mijn pijl had het hem fataal gemaakt en door de brand die we hadden gestookt was het nog erger in ons voordeel. Ik liet mijn hoofd op zijn borst rustte en ik keek naar de illusie om ons heen. De hele arena.
    Ik gaapte zachtjes. 'Zullen we anders gaan slapen?' vroeg ik zachtjes en keek hem aan.
    De slaapzak zou nu wel droog zijn gokte ik en de rest zouden nu vast niet zo snel op jacht gaan. De storm had iédereens kracht uitgeput. Die van mij, Noëmi, Luca, Steef, Ann, Artemis, Fred, Freya, Yoëlla, Jonah, Alex, Rowan en Esmee. Dit waren de mensen die nog over waren, die nog overeind stonden. District 12, 4, 2 en 11 hadden beide tributen nog. Ik zuchtte en zette alle personen nog op een rijtje.
    District 1: Josh en Ik, Josh was te vroeg gestorven, als ik geen ruzie met hem had gemaakt had ik hem misschien nog kunnen helpen, maar de trackerjackers waren fataal voor hem.
    District 2: Steef en Ann, zo ver ik wist waren het echt beroeps. Gewoon net zoals Rowan en ik. Ik zou nog goed voor ze moeten oppassen als ik dit zou willen winnen met Rowan.
    District 3: Eigenlijk waren dat ook beroeps, maar beide al gestorven. Heel snel eigenlijk, geen partij.
    District 4: Esmee en Rowan, Esmee mijn mede beroeps, maar ook echte vijand. Ik mocht haar niet en dan simpel om hoe ze op Rowan aasde. Sommige zouden het Jaloezie noemen, maar ik noem het pure mensenkennis en argwaan.
    District 5: Partijloos, beide dood.
    District 6: Luca en Lisa, Luca had een te groot hart..ik mocht hem wel, maar hij en Noëmi hadden echt iets wat ik niet kon uitstaan, hij stond volledig bij haar en ik voelde me daar niet veilig bij. Hij was niet bepaald een grote tegenstander, maar had toch potentie.
    Dan had je nog onze kleine Lisa, het scharreltje van Jonah en het was hartverscheurend hoe ze was gestorven, maar dat waren de spelen. Hard en genadeloos.
    District 7: Artemis en Timber. Die twee konden een goed team samen zijn, Artemis heeft zeker weten kansen..maar als die genoeg zijn? Ze had zich samen met Jens en Steef gesetteld..maar Jens was gestorven, even als haar districtgenoot Timber. Zielig, maar ja ik had hem vermoord..moest hij maar niet zo luidruchtig zijn.
    District 8: Yoëlla en Matthew, Matthew was een sterke jongen maar had niet veel kans. Als hij misschien langer met Noëmi en de rest had opgeschoten had het hem vast en zeker wel geholpen maar tot die tijd niet. Ik was blij dat ik hem zo snel al had uitgeschakeld. Het was snel en zeker zonder lasten.
    Yoëlla was een klein meisje, zonder bescherming van Noëmi is ze niks.
    District 9: Beide dood, geen partij.
    District 10: Idem.
    District 11: Jonathan en Freya.. Een vreemd stelletje. Ik vond die Freya maar eigenaardig.. het was net een kleine heks toen ze haar rebellen poging aankondigde. Het was waanzin en gestoordheid. Jonathan was de weg kwijt geraakt na Lisa's dood, zielig ik had begrip..maar verder geen competitie.
    District 12: Daar waren we dan, Noëmi mijn aardsvijand en Fred. Dat lompe gastjes maakte niet veel kans, maar eerlijk .. ik maakte me zorgen om Noëmi. Zij mocht niet van mij winnen en ik zou alles maar dan ook alles eraan doen om haar te vermoorden.
    District 13: Jens en Alex. Partijloos.
    Na deze dingen op een rijtje te hebben gezet heb ik slaap gekregen en gaap ik weer, alles was wel duidelijker.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 0:34 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Wow, lekker langXD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ik maakte me zorgen om Noëmi. Zij mocht niet van mij winnen en ik zou alles maar dan ook alles eraan doen om haar te vermoorden.


    [Dat gaat nog leuk worden >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amicis schreef:
    (...)

    [Dat gaat nog leuk worden >.<]


    Gheheh :3 I loooooooove Drama :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.