• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Cho Chang
    Ik kijk Myrthe geschrokken aan. Wat moet ik doen? Ik zie maar een optie en maak een duikvlucht naar Myrthe's benen waardoor ze met een klap valt. ik probeer mijn toverstok te pakken maar het lukt niet goed omdat Myrthe boven op me is gevallen.
    (mag dat wel? zeggen dat ze valt?)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (Nee, je zou bijvoorbeeld wel kunnen zeggen wat je doet, maar het is meer aan de persoon om te bepalen waar en hoe ze valt, of dat ze naar iemand grijpt, die haar overeind houdt. )


    Happy Birthday my Potter!

    Averna Mortes

    Langzaam kom ik overeind en loop naar de stok om vervolgens mijn voet erop te zetten. 'Ben jij toevallig dat vriendinnetje van die jongen die gestorven is tijdens het toverschooltoernooi?' vraag ik met een gemene grijns op mijn gezicht.


    Happy Birthday my Potter!

    Cho Chang
    Hoe durft ze over Carlo te praten! 'Zeg niks over hem' roep ik boos. Jammer genoeg word ik door niemand bijgestaan wan het zijn allemaal Slynterins, behalve Yaline maar die hangt nog steeds in de lucht.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Myrthe Benthe Lost

    Ik kijk verbaast toe als Chang naar me toe springt maar faalt. Ik val boven op haar. Ik duw haar weg en luister naar Averna, die het over Cedric heeft. Ik bijt op mijn lip. Cedric was een neef van mij. Niet dat ik veel om hem gaf, maar hij was wel de knapste. Ik sta op en ga naast Averna staan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Ik trek mijn wenkbrauwen op. Zo'n toon heeft nog nooit iemand tegen mij aangeslagen. 'Je bent het dus inderdaad. Dan ben je dus ook de ex van Harry Potter. Jeetje, je moet wel iets speciaals zijn,' zeg ik plagerig.
    Ik haal de stok onder mijn voet vandaan en rol hem even in mijn hand. 'Overigens, als je deze ooit nog terug wilt zien, kan je maar beter wat aardiger tegen ons gaan doen.'


    Happy Birthday my Potter!

    .

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:14 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (o ja hij heet Cedric in het engels)
    Cho Chang
    Myrthe duwt me weg en ik sta op. Dan kijk ik haar met een doordringende blik aan. Hoe kan ze zo gemeen zijn over hem. 'Cedric heeft je niks verkeerd gedaan, en ik anders ook niet!'
    'geen m'n staf terug' zeg ik als Als Averna mijn toverstok pakt en zegt dat ik aardig moet doen.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (Averna is nieuw, dus Cho kan haar nog niet kennen. Zie de rollen voor meer info ;) )

    Averna Mortes

    'Ow, je leert ook niet van je fouten hè? Zei ik net niet dat je aardiger moest doen, als je hem terug wilde?' Ik richt haar eigen toverstok op haar en glimlach even. 'Ik word er niet echt vrolijk van als mensen mij zo behandelen. Ik doe niet aan bevelen opvolgen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    Ik werp een blik op Yaline. De tranen stromen over haar rode voorhoofd. Ze kijkt me smekend aan. Ze had het er nogsteeds moeilijk mee dat Cedric gestorven was. 'Liberacorpus.' fluister ik zacht. Yaline valt op haar gezicht, en breekt haar neus. Ik grinnik, maar ze begint harder te huilen. Ik rol met mijn ogen. 'Aansteller!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (en breekt haar neus, echt suptiel:) maar wie is er nou zwanger ofzo? want dat kan ik niet vinden en ik snap t niet helemaal)
    Cho Chang
    'Sorry' zeg ik. Niet dat ik het meen maar ja dan maar zo proberen. Ik zie hoe Yaline naar beneden valt en pijnlijk over haar neus wrijft. Die is ten minste los en daar hoef ik me geen zorgen over te maken. 'Ásjebliefd? mag ik mijn stok terug?'


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (Ik geloof dat Astoria zwanger is?)

    Averna Mortes

    'Lieve schat, als je het niet meent, ga je dat ding nooit terug krijgen.' Ik houd de stok voor Myrthe's neus. 'Doe wat je ermee doen wilt,' zeg ik. Mijn lieve glimlach verdwijnt en ik kijk het Chinese meisje, van wie ik nu weet dat het Cho Chang is, met samengeknepen ogen aan.
    'De volgende keer dat je zo'n toon tegen mij aanslaat, handel ik het zelf af en dan ben je nog lang niet jarig,' sis ik en ik blijf haar even walgend aankijken.


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    Ik pak de stok aan en loop naar het raam. Ik open hem en kijk naar beneden. Ik steek mijn arm uit, maar Yaline komt op mij afgerend en duwt me. Ik kijk haar woedend aan. 'Yaline!' schreeuw ik en ik knijp in haar arm. Ik laat Cho's stok vallen van vijf hoog en richt me tot mijn zusje. Yaline schopt me en ik trek aan haar haar. Ze krijst het uit. 'Line, ga gewoon weg of je hangt weer op de kop.' Ze blijft opstandig staan. 'Misschien zou Cedric je nu wel haten.' zeg ik plagerig en er rollen tranen over haar wangen. 'wat was onze neef toch lief.' ik grijns kwaadaardig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    'Was Cedric jullie neef?' vraag ik verbaast. Ik blijf staan want mijn toverstok blijft vast wel liggen. 'Yaline, ga maar naar de leerlingenkamer, zeg ik en ze knikt.' 'Ik krijg jullie nog wel' zeg ik tegen Myrthe en het andere meisje. Ik kijk ze boos na en loop dan naar beneden om mijn toverstok te gaan halen. Als ik beneden ben zie ik dat mijn stok gelukkig nog heel is en ik doe hem terug in mijn gewaad.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    [Wie wil met Rave Ollivander praten? ^^]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel