• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley
    'Volgens mij was dat om Ron als een soort slaafje te maken, hem te laten zweren dat hij alles voor ons zou doen ofzo' Zei ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Ik zou niet vreemd opkijken als dat het inderdaad was' zeg ik grijnzend. 'Is het geen optie om het nog eens een keer te proberen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik open mijn ogen als in de warmte van het haardvuur voel. Ik zie twee mensen, maar ik weet niet wie het zijn. Ik zie dat de jongen iets zegt en het meisje iets zegt tegen de jongen. Was die jongen Harry niet. 'Ben jij Harry?' mompel ik weer onverstaanbaar en ik kijk ze warrig aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    'Ik zou niet vreemd opkijken als dat het inderdaad was' zeg ik grijnzend. 'Is het geen optie om het nog eens een keer te proberen?'


    George Weasley
    'Ik ook niet' Beaamde ik grijnzend, 'Hmmm.. I'm in, een slaafje kunnen we wel in de winkel gebruiken, of iemand die mam in de gaten houd' Zeg ik grijzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Moonly schreef:
    Myrthe Benthe Lost

    'Hmm... Longbottem?' vraag ik aan Averna. 'We kunnen hem wel gaan pesten en anders dat fototoestel joch.' ik kijk naar de plek waar Cho staat om haar stok te pakken en spuug op haar hoofd. Ik grijns triomfantelijk.


    Averna Mortes

    Als Myrthe op het hoofd van Cho Chang spuugt, grinnik ik zachtjes. De chinees roept wat terug, maar ik versta het niet en het kan mij eigenlijk ook niet echt schelen. Dat kind mag de volgende keer dat ze mij ziet wel oppassen.
    Ik wend mij tot Myrthe en haal mijn schouders op. 'Als niemand een beter idee heeft, vind ik het best.'


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Lupin

    'Voor jullie leerlingenkamer hoeven jullie toch alleen maar een vraag te beantwoorden?' vraag ik lachend. Ik denk niet dat hij de leerlingenkamer zomaar in mag komen, zelfs niet van Lee, maar dat zeg ik maar niet. Ik strijk even mijn rokje glad en ga op een traptrede zitten. We staan nu al zo lang, dat ik het zo langzamerhand zat begin te worden.


    Happy Birthday my Potter!

    -nvm

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    George Weasley
    'Ik ook niet' Beaamde ik grijnzend, 'Hmmm.. I'm in, een slaafje kunnen we wel in de winkel gebruiken, of iemand die mam in de gaten houd' Zeg ik grijzend.


    Fred Weasley

    'Wat zou het anders moeten zijn?' vraag ik mezelf hardop af. 'Okee dan gaan we het nog een keer proberen. Alleen nu niet meer thuis voor pa er weer achterkomt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Hmm.. Geen idee, dit klinkt wel als iets voor ons.' Zeg ik grijnzend, 'Hmm.. Waneer en waar wil je dat doen dan? Want Ron is daar' Zeg ik met mijn hooft de kant waar ron door een andere gang loopt knikt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik kijk in de richting waar Ron zit en grijns. 'Ja dat klinkt het inderdaad wel' zeg ik. 'Mhm, nu, vanavond of morgen' zeg ik bedenkelijk. 'Jij mag beslissen waarneer we er een slaafje bij krijgen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Wat dacht je van eerst die dozen dumpen?' Opper ik grijnzend, 'Daarna wil ik wel nog wel een slaafje' Zeg ik waarna ik Ron nakijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Laten we dat inderdaad maar eerst doen' stem ik toen, 'Een slaafje klinkt inderdaad niet verkeerd. Hoe sneller hoe beter dus laten we maar snel naar de leerlingenkamer gaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    Ik grijnsde om vervolgens samen met hem naar de leerlingenkamer te gaan en daar de spullen in de slaapzaal neer te zetten, 'Zullen we ons slaafje zoeken?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik knik. 'Goed plan en hopelijk zit hij daar gewoon nog' Na die woorden kijk ik de leerlingenkamer even door. 'Wat is daar eigenlijk aan de hand en wie is dat?' vraag ik en wijs naar Harry, Ginny en een onbekend iemand.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Hmm.. Ik heb werkelijk geen idee broer, volgens mij hebben we iets gemist' Zeg ik waarna ik ook naar het groepje kijk. 'Laten we eerst ons slaafje zoeken voordat die weg is' Zeg ik waarna ik hem weer richting de gangen trek om vervolgens Ron ergens bij een raam zie staan.


    Don't be like the rest of them, darling