• Hallo, ik zoek een titel, maar niet voor mezelf.
    Een tijdje geleden las ik een story en die wil ik graag opnieuw lezen, maar ik ben de titel vergeten!
    Heeft iemand enig idee wat de titel misschien kan zijn?

    Het gaat over een meisje en een jongen (Liam Payne) die al van kleins af aan beste vrienden zijn.
    Later als Liam beroemd worden verminderd het contact van Liam en het meisje (ik ben haar naam vergeten)
    Als ze op een dag Liam opzoekt en ze een dag daarna boos vertrekt kom Louis haar achterna gerend.
    Ze worden verliefd en zijn een koppel.
    Liam wordt jaloers en steekt daar een stokje voor.
    Uiteindelijk komen Liam en het meisje bij elkaar.

    Iemand enig idee? Komt het bekend voor bij iemand? Tell me!

    ik had geen flauw idee onder welk onderwerp dit moest haha


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's better to feel pain, than nothing at all.

    Summerday schreef:
    Hallo, ik zoek een titel, maar niet voor mezelf.
    Een tijdje geleden las ik een story en die wil ik graag opnieuw lezen, maar ik ben de titel vergeten!
    Heeft iemand enig idee wat de titel misschien kan zijn?

    Het gaat over een meisje en een jongen (Liam Payne) die al van kleins af aan beste vrienden zijn.
    Later als Liam beroemd worden verminderd het contact van Liam en het meisje (ik ben haar naam vergeten)
    Als ze op een dag Liam opzoekt en ze een dag daarna boos vertrekt kom Louis haar achterna gerend.
    Ze worden verliefd en zijn een koppel.
    Liam wordt jaloers en steekt daar een stokje voor.
    Uiteindelijk komen Liam en het meisje bij elkaar.

    Misschien is het een beetje vaag, volgens mij is de proloog in verleden tijd iets op het strand met krabbetjes ofzo.
    En Louis komt volgens mij in de regen en in zijn onderbroek (xD) haar achterna gerend als ze boos weggaat

    Iemand enig idee? Komt het bekend voor bij iemand? Tell me!
    ik had geen flauw idee onder welk onderwerp dit moest haha

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 14:25 ]


    It's better to feel pain, than nothing at all.

    Je mag je topic niet omhoog schoppen vrijwel direct nadat je 't topic hebt geopend.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom zou je je eigen beginpost quoten?

    Maar ik weet niet welke je bedoelt. Ik lees geen 1D fanfics. En ze lijken allemaal op elkaar.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.