• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    'Dat is volgens mij ook niets nieuws' zeg ik en richt als snel mijn blik weer hem. 'Laten we dat inderdaad maar doen en wat is eigenlijk het plan?' vraag ik als ik met hem mee loop en niet veel later Ron bij een raam zie zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Hmm.. Net als de vorige keer? Hem overhalen het te doen en niet zeggen wat het allemaal inhoud?' Opper ik grijnzend, 'Oh Ronnie' Zei ik toen grijnzend toen we bij ron in de buurt waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    [What happened?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    'Mhm, lijkt me inderdaad het beste aangezien hij anders nooit meewerkt.' Ik kijk van George naar Ron en weer terug. 'Oke kom maar op' zeg ik zacht, maar toch met een grote grijns op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    (...)


    [Uh een discussie tussen Melody en Draco.
    Astoria die tegen Draco heeft gezegd dat ze zwanger is en buiten was nog een gevecht tussen een paar Slytherins, Cho en het zusje van een van de Slytherins]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (En Adelaine heeft kennis gemaakt met een Rave, een jongen uit Ravenclaw die haar van Peeves heeft gered. Ow en dag 'gevecht' was binnen. Ze hebben Cho's staf naar buiten gegooid.
    En Ginny heeft een soort van hersenschudding denk ik, dus Harry heeft haar naar de leerlingenkamer gebracht.)


    Happy Birthday my Potter!

    Ron Weasley
    Ik kijk op als ik George me hoor roepen en ik zie dat ze op mij aflopen, 'Wat is er?' Vraag ik fronsend, ze vroegen nooit iets van mij aangezien ze het meeste alleen deden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'We hebben je hulp nodig en niemand anders kan ons ermee helpen aangezien ze ons niet goed genoeg kennen' zeg ik en kijk hem aan. 'Dus jij moet ons maar eventjes helpen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okay, thanks ;D.

    Volunteers for Madison/Hermione?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Je kan altijd iemand naar Melody sturen als je wilt^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron Weasley
    'Waar moet ik jullie mee helpen?' Vroeg ik hun achterdochtig, ik vertrouwde hun niet, vooral de grijns op het gezicht van waarschijnlijk Fred.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Aangezien je onze uitvindingen ondertussen wel kent en je ons ook nog eens goed kent, willen we je vragen of je ons zou willen helpen met de winkel' zeg ik. 'Dus zou je ons alsjeblieft willen helpen met de winkel?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron Weasley
    Ik fronsde toen fred 'alsjeblieft' Zei, waarschijnlijk hoorde ik hem dat niet vaak zeggen, en George ook niet. 'Ehmm.. Oke.' Zei ik vervolgens twijfelend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Okee het enige wat je dan nog moet dan is beloven dat je de niets over onze spullen doorvertelt en je altijd luister naar wat wij zeggen' zeg ik en steek mijn hand naar hem uit. 'Dus pak mijn hand vast en bellof allebij de dingen' Ik kijk naar George. 'Jij bent de getuigen hé?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ron Weasley
    Ik kijk twijfelend naar zijn hand, 'Waarom moet ik luisteren naar alles wat jullie zeggen en waarom moet ik dat beloven?' Vraag ik hem vervolgens waarna ik George zag knikken.


    Don't be like the rest of them, darling