• Misschien herrineren jullie wel dat er lang geleden wat gedoe is geweest. Ik was in een moeilijke tijd en heb dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen hier op Quizlet. Dus ik bied hierbij mijn excuses aan, aan iedereen. Het is mijn fout nieman aders zijn fout! Ik hoop dat ik een nieuwe start krijg :-) Ik ben serieus veranderd, zoals gezegd zat ik in een moeilijke tijd toen. Nogmaals min excuus.

    PotterFan.

    Eh, oké? Geen idee wat je gedaan hebt, maar het zal je vast vergeven worden.

    mmh OK dat is mooi :-)

    ik heb geen flauw idee wat je hebt gedaan, maar inderdaad, ze zullen je wel vergeven.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lioncourt schreef:
    Eh, oké? Geen idee wat je gedaan hebt, maar het zal je vast vergeven worden.


    26 - 02 - '16

    Memoria schreef:
    ik heb geen flauw idee wat je hebt gedaan, maar inderdaad, ze zullen je wel vergeven.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Whatever you did: Niet meer doen denk ik? Blijf open naar anderen en dan komt alles wel goed denk ik. (:


    You are beautiful, you are love.

    Everyone deserves a second chance.


    Ex astris, sciencia

    Bedankt! inderdaad verdient iedereen een tweede kans~! helemaal mee eens :-)

    Lioncourt schreef:
    Eh, oké? Geen idee wat je gedaan hebt, maar het zal je vast vergeven worden.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Utlapa schreef:
    Everyone deserves a second chance.



    Helemaal mee eens!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Cydonia schreef:
    Whatever you did: Niet meer doen denk ik? Blijf open naar anderen en dan komt alles wel goed denk ik. (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Utlapa schreef:
    Everyone deserves a second chance.



    Afree with you! Ik weet niet wat er is gebeurd, maar mensen vergeven je wel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lioncourt schreef:
    Eh, oké? Geen idee wat je gedaan hebt, maar het zal je vast vergeven worden.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Lioncourt schreef:
    Eh, oké? Geen idee wat je gedaan hebt, maar het zal je vast vergeven worden.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik weet wel wat je gedaan hebt, denk ik :')
    Maar het is vergeven. Dumbledore gaf Severus ook een tweede kans, dus ik gun jou die ook (flower)


    "I solemnly swear that i am up to no good."