• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Mijn topics

    Dus, wat heb ik allemaal gemist?)


    Happy Birthday my Potter!

    (niet veel denk ik...)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (dat is dus waarom het zo grappig zou moeten zijn ofzo. en dan met de stem van google vertalen...)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (Top, dan ga ik slapen ^^. Morgen rooster ophalen. Want dat staat ook echt niet al drie jaar op internet of zo -sarcasme- )


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Eliza Malfoy

    Met een glimlach op mijn gezicht knikte ik. Het was gewoon omdat het hem wel iets kon schelen en natuurlijk omdat het gewoon weer goed is. Na zijn laatste woorden en iets dat moest lijken gedag, loop ik naar de leerlingenkamer toe. Iets wat nog een hele klus bleek te zijn aangezien ik de weg niet wist. Eenmaal toch aangekomen bij het portret van de dikke dame zei ik het wachtwoord en liep naar binnen toe. Lichtelijk verbaasd kijk ik rond. Het was gewoon iets wat ik natuurlijk nog niet gewend was.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Ergens had Astoria gehoopt dat hij zou zeggen dat ze het een andere keer moest vertellen...Maar misschien was het wel het juiste moment...Ookal kon hij haar nu gemakkelijk van de vensterbank afduwen als ze het had verteld. Astoria beet op haar onderlip. "Je bent wel heel erg zeker van je zaak" zei ze waarna ze hem aankeek en een heel klein glimlachje op haar lippen speelden en ze een kus op zijn lippen drukten. Een zucht rolden over haar lippen naar buiten. "Weet je nog...toen buiten...toen we schuilden voor de regen in de grot en dat we toen...Nou ja...je weet wel..." Astoria slikte. "I-ik ben...het is..." Een zucht rolden over haar lippen naar buiten. "I-ik ben zwanger"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    [Mijn topics]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    TheMarauders schreef:
    Harry
    'Slecht, ik ben úitverkoren om me slecht te voelen.' Ik zoef rondjes tussen de doelpalen door, ik vlieg er ook soms door heen. 'En met jou, degene die Harry Potter in de trein wilde bekijken?' Ik grijns vrolijk. Ik kon me nog herinneren dat Fred en George haar beloofden een wc-bril te sturen.

    [weetje wat best vaag is, met al dat gehuppel en zo lijkt Ginny 12, terwijl ze eigenlijk 15 is (:
    Ik kijk Hp1 :)
    'Haast onthoofd, hoe kun je nou haast onthoofd zijn?'
    'Nou kijk, zo.']


    (ach, mag zij ook eens vrolijk zijnXD)

    Ginny

    'Perfect, ik wacht nogsteeds op mijn wcbril.' zeg ik grijnzend. Ik zoef over de tribunes heen en maak een salto. Oke, dat moet je dus absoluut nooit doen als het regend. Er komt dan water in je neus. Ik hoest even en zorg dat het water uit mijn neus loopt. Ik vlieg naar beneden en pak een slurk. Ik gooi hem naar Harry en vang hem als hij teruggooit. Ik gooi door een van de ringen. Wauw, privétraining van de aanvoerder. Ik vlieg wat rondjes en duik soms voor de grap naar beneden. Ik vlieg weer naar beneden en laat wat beukers los, net als de snaai. 'Zoek jij de snaai maar, dan scoor ik wel met de slurk.' roep ik naar Harry. Ik pak de slurk en gooi hem richting de ringen, natuurlijk gaat hij erin, er is geen wachter. Ik ontwijk een beuker, vlieg naar Harry en ik geef een kusje op zijn neus. 'Weet je waar ik aan dacht toen ik vorig jaar bij de SVP een patronus opriep? Ik dacht aan het moment dat ik jou voor het eerst zag.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    Averna Mortes

    Ik wend mijn blik af van de doodsbange kat. 'Ow, ik heb thuis les gehad in meer dan alleen spreuken die je hier leert. Dingen waarvan vele mensen denken dat je het niet hoort te weten, omdat het te gruwelijk is.'
    Ik haal mijn schouders even op. 'Als je het mij vraagt is dat allemaal onzin. Dit soort dingen kunnen echt van pas komen.'


    Myrthe Benthe Lost

    Mijn ogen worden groot. 'Ik heb echt bijna niks geleerd thuis, wat logisch is als je kijkt naar mijn familie.' ik kijk even grijnzend naar de kat. Er komt een klein joch van een jaar of elf en hij kijkt omhoog 'Mister Foefoe! Hoe kom je daar nou weer?' ik grinnik zachtjes om de naam. Ik werp een grijnzende blik naar Averna.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    [Mijn topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik wil niet naar school morgen. Op zich wel chill rooster, maar ik heb een huppeltutjesklas :c)


    Happy Birthday my Potter!

    {Me to.. Ik heb totaal geen zin in dit jaar.. En ga waarschijnlijk volgend jaar naar een andere school}


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Astoria had er blijkbaar veel moeite mee om het te vertellen, een zucht rolde over haar lippen naar buiten "Weet je nog...toen buiten...toen we schuilden voor de regen in de grot en dat we toen...Nou ja...je weet wel..." even slikte ze "I-ik ben...het is..." weer zuchte ze "I-ik ben zwanger" ook bij mij verliet een zucht mijn mond "Astoria, ik wil best naar je luisteren maar ik heb nu even geen zin in grapjes" ik keek haar aan en zag dat ze het meende, haar ogen keken me sirieus aan en ik zag ook dat ze zich ongemakkelijk voelde "O..j-je meent het..." even was het stil, een kleine glimlach veranderde in een steeds grotere, snel zoende ik haar. "Dat is geweldig..." het echt realiseren deed ik nog niet maar dat was alleen maar wachten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.