• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Terwijl ik maar half besef wat er gebeurd voel ik dat ik word opgevangen en neergelegt. Ik doe mijn ogen dicht tegen de regen die in mijn ogen komt. Ik hoor Harry dingen aan me vragen, maar ik weet niet wat hij zegt. 'Ik versta je niet.' mompel ik onverstaanbaar. Ik voel met mijn hand aan mijn achterhoofd en voel dat daar een grote bult zit. Ik open mijn ogen heel ietsjes en kreun.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    Als mijn stok net opgeborgen zit in mijn gewaad voel ik iets nats op mijn hoofd. Ik wrijf er met mijn hand overheen en bekijk het slijmerige spul dat op mijn hand zit. Ik kijk naar boven en zie Myrthe triomfantelijk kijken. Ik kijk boos terug. 'Ik krijg jou nog wel' roep ik hard naar boven. Ze moet het wel gehoord hebben.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    [Wow wat heb ik gemist?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (de ruzie denk ik)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    'Dan doen we dat gewoon' zeg ik en werp dan een blik op George en de dozen. 'Zal ik een paar dozen overnemen? Het is niet echt handig als je straks struikelt'


    George Weasley
    'Het lukt wel' Andwoord ik waarna ik als ik naar boven kijk fobbe een eindje verder zie zweven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Oke, maar ik hoor wel als je van gedachten veranderd of jij met de spullen op de grond ligt' zeg ik en kijk naar Foppe die een eindje verder zweeft. 'Denk je dat we nog hulp nodig hebben?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Geen idee, maar hulp komt meestal vanpas toch?' Vraag ik hem grijnzend waarna ik even naar de dozen kijk en vervolgens naar foppe. 'Tsja, ik maak me dan mee zorgen om de spullen dan om mij als ik een neus breek of iets dergelijks'


    Don't be like the rest of them, darling

    [What happened?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    'Mhjm, daar heb je wel gelijk in' zeg ik grijnzend en kijk naar Foppe die ondertussen onze kant alweer opkomt. 'Ik weet niet, maar denk dat ik me dan toch ook zorgen maak om de spullen. Jou gebroken neus is met een simpele spreuk weer te genezen'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Hmm.. Dat zal ik je vergeven dan, al doet het best pijn, het deel waarin ik mijn neus breek. En het genezen daarvan voeld ook niet even prettig' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Mhm, ik zou het niet weten en probeer het liever niet uit ook aangezien ik je wel geloof' zeg ik grijnzend. 'En ik ben blij dat je me het vergeef'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Dat herinnerd me aan die keer dat we de unbreakable vow bij ron wouwden doen, jammergenoeg kwam pa daar achter' Zei ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Harry

    Ze mompelt iets, wat weet ik niet. Ik til haar op en begin te rennen, de bezems vergeten en ren naar het kasteel. Ik ga niet naar de ziekenzaal, waarom weet ik niet, maar ren gelijk door naar de zevende verdieping, roep het wachtwoord en storm naar binnen en leg haar op de mat bij het haardvuur. 'Ginny?' vraag ik nog een keer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Goede middag, Ik ga huiswerk maken en ondertussen ben ik online. Ik reageer dus laat. Moet ik nog ergens op reageren?)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Dat was inderdaad jammer, maar laat me zeggen dat ik eigenlijk niet meer weet waarom we dat toen wouden doen' zeg ik grijnzend. 'Echt we moeten een oplossing verzinnen om die muizen te verjagen zodat we meer dingen onthouden'

    Melody Eliza Malfoy

    Ik kijk verbaasd op als er iemand de leerlingenkamer komt binnenstormen en in paniek lijkt. Als ik goed kijk en nadenk, kom ik tot de conclusie dat het Harry en Ginny moeten zijn. Iets anders zou ik ook niet kunnen verzinnen. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik waarna ik sta op om vervolgens ernaartoe te lopen en Harry even aan te kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer