• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    IrishStar schreef:
    Melody Eliza Malfoy

    Met een glimlach op mijn gezicht knikte ik. Het was gewoon omdat het hem wel iets kon schelen en natuurlijk omdat het gewoon weer goed is. Na zijn laatste woorden en iets dat moest lijken gedag, loop ik naar de leerlingenkamer toe. Iets wat nog een hele klus bleek te zijn aangezien ik de weg niet wist. Eenmaal toch aangekomen bij het portret van de dikke dame zei ik het wachtwoord en liep naar binnen toe. Lichtelijk verbaasd kijk ik rond. Het was gewoon iets wat ik natuurlijk nog niet gewend was.


    [Iets aangepast gezien het niet meer klopte. Trouwens is er nog iets waar ik met Fred op moet reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Iets in me zei dat het nog een moeilijk zou gaan worden, ze begroef haar hoofd in mijn arm en een snik verliet haar mond "I-ik weet niet of ik dat wel wil" klonk het zachtjes "Rustig het komt wel goed, het hoeft niet, het zou je later veel beter doen" voor een keer hoopte ik dat ze verstndig zou zijn, maar ik vreesde het ergste...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    Myrthe Benthe Lost

    'Dankje.' mompelt de jongen. Ik kijk naar de kat die angstig naar zijn baasje kijkt. 'Hoe is hij daar nou gekomen?' zeg ik overdreven verbaast. De jongen klimt op een tafel en probeert Mister Foefoe te pakken te krijgen.


    Averna Mortes

    'Ik heb echt geen idee,' zeg ik onschuldig, waarna ik licht met mijn stok zwaai en de poot van de tafel breekt. De jongen rolt over de grond en krijgt tranen in zijn ogen.
    'Kan iemand helpen?' roept hij hulpeloos. Ik zucht en schud mijn hoofd. Wat doet zo iemand überhaupt in Slytherin? Dat kan gewoon echt niet meer.


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    Ik kan mijn lach niet meer inhouden als de jongen van de tafel af valt en tranen in zijn ogen krijgt. Ik sla mijn hand voor mijn mond. Wie heeft hem ooit in Zwadderich geplaatst? Ik zwaai ligt met mijn toverstok en Mister Foefoe valt naar beneden. Boven op de jongen. Mister Foefoe begint hem te krabben en ik heb mijn tranen in mijn ogen van het lachen. Wat is het lang geleden dat ik zoveel lol heb gehad.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:55 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    "J-ja maar ik wil ook dat jij het er mee eens bent" snikte ze. Astria veegde met haar handen lans haar wangen terwijl ze haar hoofd nogsteeds verborgen hield in zijn arm, niet willend hoe hij zag dat ze huilden. "E-en ik weet dat we ook nog jong zijn...M-maar ik wil het niet doden doormiddel van het weg te laten halen, maar weggeven wil ik ook niet, want stel dat die mensen vreselijk zijn..." zei ze tussen het snikken door. Astoria klemden zich vast aan Draco terwijl ze haar armen rond zijn middel had geslagen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Averna Mortes

    Myrthe ligt helemaal in een deuk als ze de kat laat vallen op de jongen. Ach je, blijkbaar is dit soort lol niet gebruikelijk hier.
    'Kom, laten we iemand anders gaan zoeken. Hij is te makkelijk,' zeg ik verveeld. 'Ow en ik mag niet gemeen gezien worden door de Weasels, Bliksemschicht en dergelijke. Ik heb nog... uhm... iets af te handelen.'


    Happy Birthday my Potter!

    (ik wil ook niet naar school:( wel naar Hogwards hoor. Speelt er trouwens iemand luna?)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    loulou1997 schreef:
    (ik wil ook niet naar school:( wel naar Hogwards hoor. Speelt er trouwens iemand luna?)


    [Ik ook niet meer en pas een week bezig. Uh ja er speelde iemand Luna alleen die reageert niet meer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik mag gelukkig over een paar weekjes al weer naar Turkije ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Myrthe Benthe Lost

    'Haha, Ja is goed. Ach, Toennet gingen Weaselgirl, bliksemschicht en het witharige meisje naar buiten. In de regen. Ik zag het, maar ik gaf er geen aandacht aan. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Waar de andere bloedverraders zijn weet ik niet.' zeg ik bedenkelijk. 'Laten we mijn zusje te pakken nemen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Geluk^^ mag over drie weken een weekend naar disney en in januari weer en dan waarschijnlijk ook naar duitsland]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Averna Mortes

    'Ah, dat is mooi,' zeg ik goedkeurend. 'Zijn er nog mensen die je mee wilt hebben? Kunnen zij ook genieten van een mooie show.' Ik glimlach duivels en haal mijn hand door mijn lange bruine haren.
    'Hoe heet je zusje overigens en hoe oud is ze?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Disney <3)


    Happy Birthday my Potter!

    { ik ga heel misschien in de herftsvakantie nog ergens heen^^]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Myrthe Benthe Lost

    'Ze heet Yaline en is 12 jaar oud.' zeg ik grinnikend. 'En ze doet niks terug omdat het een huffelpufwatje is.' Ik sta op. 'Wie wilt er mee van de show genieten?' roep ik hard. Een paar mensen lopen naar ons toe en grijnzen. Het baasje van de kat is huilend weggelopen. Het zou zo een vriendje van mijn zusje kunnen zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!