• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    IrishStar schreef:
    (...)

    Fred Weasley

    'Of we zetten gewoon de spullen weg en gaan erna weer naar beneden om de kasten met tuinkabouters te vullen, want voor de rest hebben we nog een plan nodig' zeg ik nadenkend terwijl we naar de leerlingenkamer lopen.

    [Dan moet het deze zijn]


    George Weasley
    'Ik vind het goed' Andwoorde ik waarna ik langs de dozen probeerde te kijken terwijl ik de trap op liep en mijn best deed niet te struikelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    (ik vind het best, dan heb ik tenminste iets te doen XD)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Fred Weasley

    'Dan doen we dat gewoon' zeg ik en werp dan een blik op George en de dozen. 'Zal ik een paar dozen overnemen? Het is niet echt handig als je straks struikelt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik ben er weer^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    Ik loop naar de gang maar zie er niemand. Melody zou wel naar de leerlingenkamer zijn.
    Dan hoor ik wat Myrthe tegen Averna zegt ze gaan het zusje van Myrthe pesten. Ik zucht, is ze nou echt zó kinderachtig. Ik volg ze om te hulp te kunnen schieten wanneer dat nodig is. Er lopen nog een paar Slytherins mee. Als dat maar goed gaat.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Myrthe Benthe Lost

    Ik loop grijnzend naar boven opzoek naar mijn kleine zusje. Ik had niet door dat we gevolgt werden door Cho. 'Yaline!' roep ik als ik haar zie. Ze draait zich langzaam om. 'Hoe gaat het, huffelpufje?' zeg ik grijnzend. Ze kijkt me boos aan, ik had nu nog niks gedaan. Vliegensvlug pakte ik mijn stok en zei 'Levicorpus!' ze werd aan haar enkel omhoog gehezen. Ik grijns gemeen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cho Chang
    IK kijk verschrikt toe hoe Myrthe haar zusje aan haar enkel omhoog hijst met een spreuk. Myrthe heeft me nog niet gezien dus ik probeer van een afspraak een tegenspreuk te roepen en het op Yaline te richten, maar ik ben te laat. Net op het moment dat ik haar wil helpen krijgt een Slytherin me in de gaten en roept, 'hee, daar hebben we Cho!' Myrthe draait zich vliegensvluch naar me om en kijkt me gemeen aan.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Aileen Megan Snape

    Een gemene grijns verschijnt op mijn gezicht en kijk Myrthe even met een vragend blik aan. Een paar vervloeking klinkt eigenlijk niet verkeerd met deze bui. Misschien lucht dat een keertje op en aangezien straf voor ons toch een onbekend woord is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Myrthe Benthe Lost

    Ik draai me om. 'Expelliarmus!' Cho's toverstok vliegt uit haar hand en ik vang hem. 'Hallo ChingChangChong, waarom bespiedde je ons? Wil je soms naast die loser hangen?' ik wijs naar Yaline, die rood begint te wordeb. 'Ik doe het met alle plezier.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Was even eten. Btw, je mag niet voor anderen spelen hè, loulou1997!)


    Happy Birthday my Potter!

    Averna Mortes

    Ik ben relaxt in een raamkozijn gaan zitten en bekijk de groep Slytherins. Er is nu ook een wat sterkere heks aan komen lopen, maar het lijkt niet echt een probleem. Ik haal mijn hand even door mijn lange bruine haren. Als ik het goed heb is één van de aanwezigen een deatheater. Familie van Severus Snape op precies te zijn. Best grappig eigenlijk dat niemand van hen weet dat ik een spion van Voldemort ben.


    Happy Birthday my Potter!

    Cho Chang
    'Nee je moet ophouden' schreeuw ik boos naar Myrthe. 'Durf je wel, een beetje je kleine zusje pesten' ik hoor dat mijn stem zekerder klinkt dan dat ik me voel. Ik ben bang voor wat er gaat gebeuren en ik weet dat het niet veel goeds zal zij.

    (dee ik dat dan?Maar ik wist ook niet dat dat niet mocht)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:41 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    (Ja, de laatste zin stuurde je Myrthe. Het is niet erg als het een keer gebeurd hoor. Ik waarschuwde je er alleen voor ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    (ow ik snap het:))


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Myrthe Benthe Lost

    Ik lach spottend. 'Nou, kleine Chinees, dan moet ik je helaas teleur stellen. Ik hou niet op.' ik grijns even en richt mijn toverstok op haar. 'Jij bent alleen, je hebt geen toverstok. Hoe wou je ons tegen houden?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!