• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Averna Mortes

    'Ik heb tot nu toe altijd thuis les gehad. Veel beter dan die lessen hier als je het mij vraagt. Maar ja, ik zal toch ook onder de mensen moeten komen.' Ik haal mijn schouders even op en volg Myrthe's blik naar het jochie. Heeft hij serieus die kat Mister Foefoe genoemd? Like, oh my god.
    'Mooie naam hoor,' zeg ik sarcastisch en grinnik even.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider zei op 1 sep 2012 - 16:58:

    Adelaine Catherina Lupin


    'Geef hem eens ongelijk. Daar heeft hij het beste uitzicht.' Ik pak het katje van mijn schouders. Hij kijkt mij verontwaardigt aan, maar als ik hem terugzet bij Rave, lijkt hij weer tevreden. Het lijkt mij niet zo'n slim idee als hij op mijn schouder in slaap valt.
    'Hij is nog klein, hij mag klunzig zijn,' zeg ik. Ik geef Caesar nog een aaitje en zet dan weer een stap achteruit.
    'Dus, wat deed je eigenlijk hier? Ik neem aan dat je niet van plan was om iemand te redden van Peeves, of is dat één van je dagelijkse bezigheden?'


    Happy Birthday my Potter!

    WillNotLearn schreef:
    {Me to.. Ik heb totaal geen zin in dit jaar.. En ga waarschijnlijk volgend jaar naar een andere school}


    (Hoezo ga je dan naar een andere school?)


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Het was stil, en Astoria bereiden zich voor op de ergste woedde uitbarsting ooit...Maar die kwam niet, inplaats van woedde drukten Draco zijn lippen tegen die van haar. Met een verbaasden blik in haar ogen keek Astoria naar Draco. "Je...je bent niet boos?" Een vlaag van opluchting leek Astoria haar lichaam te verlaten terwijl een zware last van haar schouders werd afgedragen. Een klein glimlachje speelde op Astoria haar lippen waarna ze haar armen om hem heen sloeg en hem dicht tegen zich aantrok. "I-ik dacht dat je boos zou zijn..." fluisterden ze zachtjes.

    [Ik had echt verwacht dat Draco helemaal panisch zou worden XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    (...)

    (Hoezo ga je dan naar een andere school?)


    (Ze gaat naar Hogwarts^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    "I-ik dacht dat je boos zou zijn..." ik begon te lachen "dacht je dat nou echt? kom ik dan zo harteloos over?.... oke soms dan" maar toch popte een vraag in me naar boven "Ga je het houden?" vroeg ik zachtjes, vurig hoopte ik dat ze verstandig was en het weg zou laten halen of het af zou staan, als was ik waarschijnlijk wel al klaar met school als het geboren zou worden...

    (nope ^^)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 15:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Moonly schreef:
    (...)

    (Ze gaat naar Hogwarts^^)


    (als dat zou kunnen...awesome! ^^)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Rider schreef:
    (...)

    (Hoezo ga je dan naar een andere school?)



    Moonly schreef:
    (...)

    (Ze gaat naar Hogwarts^^)


    Whaha XD Would Like that.

    Maar nee, ik ga waarschijnlijk naar een andere school omdat ik gek word van de school waar ik nu opzit. Komen ze vandaag met de mededeling dat we ook nog in de vakantie hadden kunnen bellen als je het niet eens was met de klassen indeling en ik anders nog naar de klas overgeplaats had kunnen worden met mijn vrienden terwijl ik daar nooit iets van gehoord had en het daar nu te laat voor is -.-''}


    Don't be like the rest of them, darling

    Myrthe Benthe Lost

    'Dankje.' mompelt de jongen. Ik kijk naar de kat die angstig naar zijn baasje kijkt. 'Hoe is hij daar nou gekomen?' zeg ik overdreven verbaast. De jongen klimt op een tafel en probeert Mister Foefoe te pakken te krijgen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Zachtjes beet Astoria op haar onderlip terwijl een peinzende blik op haar gezicht verscheen. "Ik weet het niet" gaf ze oprecht en eerlijk toe terwijl ze haar knieën optrok en haar armen om haar knieën sloeg. "Aan de ene kant, nee, maar aan de andere kant...Wil ik het houden." zei ze zachtjes, Astoria wende haar blik af van buiten waarna ze Draco aankeek. "Maar ik ben niet de enige die meebeslist, jij moet het ook zeggen" zei ze waarna ze een kusje op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Whaha XD Would Like that.

    Maar nee, ik ga waarschijnlijk naar een andere school omdat ik gek word van de school waar ik nu opzit. Komen ze vandaag met de mededeling dat we ook nog in de vakantie hadden kunnen bellen als je het niet eens was met de klassen indeling en ik anders nog naar de klas overgeplaats had kunnen worden met mijn vrienden terwijl ik daar nooit iets van gehoord had en het daar nu te laat voor is -.-''}


    (Ah, scholen kunnen zo irritant zijn. Ik ben op de basisschool veranderd van school. Eerst was die school goed, maar toen kwam er een andere directeur en werden alle goede juffen eruit gegooid. Ik had zo'n vervelende tijd dat ik letterlijk schoolziek werd, door de weeks koorts en overgeven en in het weekend weer gezond. Van school veranderen heeft mij toen echt heel erg geholpen.)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ah, scholen kunnen zo irritant zijn. Ik ben op de basisschool veranderd van school. Eerst was die school goed, maar toen kwam er een andere directeur en werden alle goede juffen eruit gegooid. Ik had zo'n vervelende tijd dat ik letterlijk schoolziek werd, door de weeks koorts en overgeven en in het weekend weer gezond. Van school veranderen heeft mij toen echt heel erg geholpen.)


    {Hmm.. Ik zit nu met één vriendin in mijn klas dus ik heb totaal geen zin om naar school te gaan. Dus hopelijk helpt veranderen van school in mijn geval ook}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hellow ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    "Ik weet het niet" zei ze trijfelend "Aan de ene kant, nee, maar aan de andere kant...Wil ik het houden." klonk het zachtjes vanaf haar kant "Maar ik ben niet de enige die meebeslist, jij moet het ook zeggen" zei ze waarna ze een kusje op mijn lippen drukten, voorzichtig legde ik mijn hand op haar buik "Als ik eerlijk ben zeg ik dat het verstandig is om het weg te laten halen, ik bedoel als je het houd wordt het hier op school geboren.." toen schoot me nog iets door mijn hoofd "ik wil niet weten wat Pansy gaat doen als ze erachter komt..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een klein en zacht zuchtje rolden over Astoria haar lippen naar buiten terwijl ze haar hand op die van Draco legden die hij had neer gelegd op haar buik. Zachtjes beet ze op haar onderlip bij de gedachten dat het weg moest, Astoria begroef haar hoofd in Draco's arm waarna een kleine snik haar mond verliet, en de tranen over haar wangen rolden en natte vlekken achterlieten op zijn shirt, bij het idee dat ze dan eigenlijk een nieuw leven verwoesten. "I-ik weet niet of ik dat wel wil" zei ze heel zachtjes, bang voor wat hij zou gaan zeggen.


    The expert in anything, was once a beginner.