• ok,
    Ik vind het best wel zielig van sommege thfans!.
    Ze zitten soms heel hen Q. vol over die TH haters. Nu word JB ook popu, en ze zitten nu ookal zo hate fto's te maken terwijl ze zitten te zagen over de TH HATERS, en ze zyn dan zelf JB HATERS srr maar da vink wel bikke zielig !

    Ikkuu ben TH fan maar ik heb niks tegen JB of andere bands (A) Je bent fan van een band die je leuk vindt. En dat moet iedereen respecteren x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ikkuu ben TH fan maar ik heb niks tegen JB of andere bands (A) Je bent fan van een band die je leuk vindt. En dat moet iedereen respecteren x]


    idd x)

    Ik vindt dat als je iemand niet kan respecteren omdat hy of zy fan is van een band dat je dan gewoon je mond moet houden. Laat hem/haar gewoon fan zyn en hou je erbuiten. Wees fan waar je fan van bent x)
    Or something.. xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind dat je een artiest niet kan haten.
    HOE kan je iemand haten die je niet persoonlijk kent?
    je kunt hun muziek/kledingstyle niet geweldig vinden, maar haten..? NEE.

    ik ben ook th fan maar ik vind jb niet leuk maar ik ga egt niet doen van heey jb zijn homo(wat ze dus niet zijn)sorry maar iedereen heeft zijn eigen smaak en de mijne is th ;)

    me dislike jb,
    maar ik ga hier niet zo haterig doen maarja zo zeik ik ook niet over th haters.
    tenzij ze echt te vergaan.. x'D
    maar zo heelvaak gebeurd dat niet.


    AAP

    Ik ben het met je eens hoorr ik vind th nix en Jb is gwn vet chill trouwens hun kun je nie echt homo noeme want zo zien ze der niet uit.. en ik weet het lullig is.. maar bill wel een beetje de rest niet van th. En al was ie homo wat maakt het uit. RESPECT VOOR HOMO'S !!


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ik snap ook helemaal niet waarom het altijd TH tegen JB is !! Waarom zou je 2 bands tegn elkaar opzetten ! Ik vind hun alllbei goed en nu, ? Ben ik nu geen echte 'fan' meer of wat ¬¬ Sorry hoa maar ik vin dat hele gedoe over JB tegen TH enzo echt focking onzin ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    k heb nix tegen tokio hotell maarr soms wel iets tege die fans die kunne super irritant zijn zoals ze met deze site al helemaal hebben gebombardeerd en als ik over jb begin gaan ze allemaal dom doenn verder heb ik der nix tege ik vind tom wel chill eruit zien ^^ rasta ft. hiphop hoezo chill


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Japs. Ik was er al achter dat het grootste deel van de [hyperende] ToHo fans niet veel meer herseninhoud heeft dan een eekhoorn. Maarja, moeten zij weten. Gewoon negeren.
    En ik ken trouwens ook niet-toho-fans die echt een gigantische bloedhekel aan JB hebben hoor x]


    Mew <3

    je moet gwn iereen respecteren.

    egt dom die fans die ze haten -.-

    niet dat ik fan ben maar ik haat ze niet


    <3

    Like; TH-Fans zijn even zielig als TH-Haters en bij JB is dat net hetzelfde. Fans zijn zielig [/Het grote deel ervan waar iknet bijzit] om op de haters hun dingen i te gaan. Maar de haters zijn dan weer zielig omdat ze zulke roddels over TH of JB verspreiden.
    Kortom,
    We zijn allemaal zielpootjes^^

    Ik haat niemand xD
    Ik vind JB alleen niet leuk ¬¬

    Ik ben fan van allebei,en ik vind gewoon dat je als TH fan niet moet zeiken over de haters als je zelf ook een hater bent van een andere band,dus ja.TH FANS BEK HOUDEN TEGEN JB FANS EN ANDERSOM (A)[/Paris houdt het weer lekker subtiel]


    Lalalalalalalala.

    Ik weet wat je bedoelt, en het is zeker zeer zielig.
    Ik ben dan misschien th fan, maar nog geen jb hater! Ik mag de muziek niet zo, maar met de jongens zelf is er niks mis.
    Dat er haat plaatjes wordt gemaakt van jb kan niemand wat aan doen, alleen die makers zelf, van elke artiest wordt haatplaatjes gemaakt. Ik denk dat dat er gewoon bij hoort.
    Ik vind wel dat iedereen zijn mening mag geven erover. Als er bijv. een topic is met :"wat vind jij van jb" dat ze ook mogen zeggen dat ze hun slecht vinden enzo.
    Maar om er zo zielig haterlijk over te gaan doen oké, dat is ook dom! En dan zelf gaan janken dat ze zo slecht over th praten. Zo voelt het dus ook voor de jb fans.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]