• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een klein glimlachje speelde op Astoria haar lippen, ookal wist ze echter dat hij er niet helemaal zeker over was. "Dankje" zei ze dan maar zachtjes terwijl ze haar handen langs haar wangen haalden samen met het zwart van haar mascara. Astoria haalde haar hoofd uit zijn arm waarna ze deze tegen zijn borstkast aan legden, en haar vingers in de zijne vlocht terwijl ze zachtjes met haar duim over zijn hand streelden, voelend hoe hij zijn hand nogsteeds op haar buik had liggen. Astoria plaatsten haar andere hand op die van Draco, die hij op haar buik had geplaatst, terwijl ze zachtjes met zijn vinges speelden. "Ik hou van je" fluisterden ze zachtjes terwijl ze haar hoofd tegen hem aan nestelden en even haar ogen sloot.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Eliza Malfoy

    'Geen dank' zeg ik glimlachend en ga weer recht staan gezien ik niet echt in een gemakkelijke positie zat. Ik blijf haar aankijken en knik. 'Ja ik versta je en volgens mij is je stem weer zoals het altijd al is was'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik zucht opgelucht, maar raak tegelijk in paniek. 'Onee! Ik ben van mijn bezem gevallen! Nu kan ik nooit meer bij de Holley Head Harpies! Ik heb gehoord dat ze alleen vrouwen aannemen die nog nooit zijn gevallen! Vertel dit alsjeblieft niet aan mijn broers!' ik kijk rond. 'Waar is mijn bezem eigenlijk?'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:48 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    'Ginny rustig. Niemand weet wat er is gebeurd behalve Harry en ik aangezien je het net vertelde. Dus er is nog een kans om bij Holley Head harpies te komen en het gaat je wel lukken' zeg ik glimlachend. 'Maar je moet wel even rustig doen door de spreuken en alles wat is gebeurd' Ik kijk rond en haal mijn schouders op. 'Weet ik niet, maar die kunnen we straks altijd nog zoeken en beloof dat ik niets tegen je broers zeg' Ik denk even na aangezien ik niet alles weet. 'Ron, Fred en George toch?'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Dankje! En ik heb nog drie broers alleen die zitten niet meer op Hogwarts. Bill, Charlie en Percy. ' ik probeer even te glimlachen en ga rechtop zitten. 'Bill werkt in Egypte als vloekbreker voor Grijpgoud. Hij is verlooft met een Frans meisje met Glamorgana bloed. Ze heet Fleur, maar ik noem haar Zeur. Charlie werkt in Roemenië met draken en Percy werkt op het ministerie.' ik vond het altijd rustgevend om over mijn broers te praten. 'Fred en George willen een fopwinkel openen en wat Ron wilt doen wet ik eigenlijk niet. Volgensmij iets op het ministerie. Op Fred en George na zijn al mijn broers Klasseoudste geweest. Ik ben het trouwens ook niet geworden. En Bill en Percy zijn Hoofdmonitor geweest. Sorry dat ik zoveel oninterressante dingen vertel.' ik grijns even. 'Vertel eens wat over jouw familie.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    'Het maak niet uit en zo oninterressant is het niet. Jullie lijken me allemaal wel heel erg aardig, maar Zeur??' vraag ik lachend. 'Iemand die overal over zeurt en nooit ergens mee eens is. Waarschijnlijk ook nog is een keer arrogant is en je vraagt je af waarom je broer met haar trouwt?'
    Ik kijk haar glimlachend aan, maar die verdwijnt al snel weer als ze naar mijn familie vraagt. 'Ik denk niet dat het een goed plan is om daar iets over te vertellen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik grinnik om haar beschrijving van Zeur. 'Ja, dat is ze helemaal! Ik vraag het me inderdaad af. Ze deed een paar jaar geleden mee met het toverschooltoernooi.' ik grijns even. 'Hoezo is dat geen goed plan? Ik vertel niks door hoor.' zeg ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    Ik schiet in de lach als ze zegt dat Fleur zo inderdaad is en dat ze zich dat ook afvraagt. 'Er zal vast een goede reden zijn dat je broer voor haar is gevallen en met haar gaat trouwen' zeg ik glimlachend. 'Het is geen goede plan gezien mijn familie niet erg geliefd is. Maar omdat je er anders via mijn broer toch wel achterkom zal ik het wel vertellen. Maar als ik mijn naam zeg, denk ik dat je wel genoeg weet en niet veel meer hoef te vertellen.' zeg ik en ondertussen is mijn glimlach alweer verdwenen. 'Want mijn naam is namelijk Melody Eliza Malfoy'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    "Ik hou van je" fluisterden ze zachtjes terwijl ik toekeek hoe ze zich tegen me aan nestelde en haar ogen sloot "Ik hou ook van jouw" fluisterde ik nog zachter. Roerloos zaten we in het venster terwijl ik naar buiten keek denkend aan wat ik als laatste opdracht zou moeten doen...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    'Ze is een halve Glamorgana. Bijna alle jongens vinden haar leuk of knap. Nog iets waar ik me aan erger.' zeg ik grijnzend. Ik luister naar haar en krijg een verbaaste blik op mijn gezicht als ze haar naam zegt. 'Ben jij een Malfoy? In Griffoendor? De zus van Draco?' vraag ik verbaast. 'Maar jij bent aardig en, sorry dat ik het zeg, hun niet echt.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom

    Ik had het weer is voor elkaar. Ik was verdwaald in een van de gangen en ik heb geen idee waar mijn vrienden zijn.
    Geen idee hoelang ik al rondloop maar naar zes jaar loop ik nog steeds mijn vrienden achterna naar de common room.
    Maar nu ben ik dus alleen. Mmm misschien als ik hier rechts ga kom ik nog ergens

    [wil iemand neville ontmoeten:)]


    Can't control my second personality

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria speelden met het uiteinde van zijn stropdas doormiddel van het uiteinde tussen haar vingers door te laten glijden en zachtjes om haar vinger te wikkelen. Een klein glimlachje verscheen uit het niets op haar lippen waarna ze een kus op zijn borst drukten. "Geen je hand eens" zei ze zachtjes waarna ze Draco zijn hand pakten en deze op haar buik plaatsten. Astoria legde haar hand boven op die van hem terwijl ze zachtjes met haar duim over zijn hand wreef. "Het is dan misschien nog maar weinig...Maar ik voel wel dat het er zit." zei ze zachtjes terwijl ze naar haar buik keek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Eliza Malfoy

    'Daar zou ik me inderdaad ook aan ergeren' zeg ik grijnzend. 'Maar dan is de vraag of een jongen op je valt door je persoonlijkheid of je uitstraling.' Ik kijk haar aan en knik. 'Ja, ik ben een Malfoy en de zus van Draco. Dat ik in Gryffindor zit is mijn eigen keuze anders had ik misschien ook wel in Slytherin gezeten.' zeg ik. 'Dankje en tegen de meeste inderdaad niet, maar al ze je mogen zijn ze heel erg aardig. Zelfs Draco'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (er wordt geroddelt over me in de Gryffindor commonroom >:o )

    XD grapje


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ Ja dat klopt, maar jij kan dat niet bewijzen dus ook geen ruzie krijgen met je zusje XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer