• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Een glimlach verschijnt rond mijn lippen. Gewoon omdat ik verhaal achter de arrogantie. 'Weet dat je me altijd kunt vertellen als er problemen met hem zijn. Ik sta dus echt niet alles toe wat hij doet aangezien hij soms gewoon te ver gaat' Ik knik even. 'Ben wel blij dat het beter met je gaat.' Na die woorden werp ik een blik op mijn gewaad. Het zijn gewoon kleuren die ik nog niet gewend ben. 'Hoezo weet je het nog niet? Het is toch altijd wel gezellig of niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Sorry dat ik er de hele tijd niet ben, maar het is hier feestweek, dus mijn dagen bestaan uit school, eten, feesten, heel kort slapen, school, etc.
    Ow en ik wilde even melden dat ik super blij ben, want ik ben door school overgeplaatst naar een super leuke klas en ik zou eigenlijk in een vreselijke klas zitten het hele jaar ^^. Ik moet nu weer gaan. Byebye )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Sorry dat ik er de hele tijd niet ben, maar het is hier feestweek, dus mijn dagen bestaan uit school, eten, feesten, heel kort slapen, school, etc.
    Ow en ik wilde even melden dat ik super blij ben, want ik ben door school overgeplaatst naar een super leuke klas en ik zou eigenlijk in een vreselijke klas zitten het hele jaar ^^. Ik moet nu weer gaan. Byebye )


    (veel plezier! ^^ en ben heel blij voor je dat je in een leuke klas zit nu! (: )


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Je hoeft geen sorry te zeggen Draco...Het is een schuld van ons allebei" zei ze zachtjes waarna ze haar hoofd afwenden van buiten en een kus op zijn lippen drukten waarna ze haar hoofd tegen zijn schouder plaatsten. "Marry is de enige die het weet...Misschien dat het beter is dat we het zo houden, tenzij jij het ook aan Aileen wil vertellen" zei ze terwijl ze weer met het uiteinde van zijn stropdas speelden. "Het komt wel goed" fluisterden ze. "Dat beloof ik je" zei ze terwijl ze haar hoofd tegen zijn schouders vleiden, en haar ogen langzaam sloten. Zachtjes wreef Astoria met haar duim over Draco zijn hand terwijl ze langzaam haar ogen weer openden, vechtend tegen de slaap, die maakten dat haar ogen als rolluiken naar beneden wouden rollen. Zachtjes drukten Astoria een kusje op zijn schouder waarna ze haar hoofd tegen zijn borst plaatsten. "Wat ga jij doen in de kerstvakantie?" vroeg ze zachtjes terwijl ze naar haar buik keek. Astoria verheugden zich zoals gewoonlijk op kerst. Zoals de oude vesierden boom, dr branden openhaard en de vele cadeaus, en het geur van lekker eten. Maar vooral de sneeuw was het geen dat haar net ietsje meer liet voelen dat het kerst was. Maar haar familie...gelukkig was Mary altijd haar reddende engel in noot, wetend dat ze daar altijd welkom was ongeacht was, ze zomaar binnen kon vallen terwijl ze er geen problemen mee hadden. Want echter was het Marry, die haar liet voelen alsof ze wél een echte familie had. Niet eentje die naar hun tweede dochter keek alsof het een huiself was, niet eentje die hun tweede kind met minder respect behandelden als hun eersten. Nee. Want Astoria wist, dat Mary haar familie was, een familie waar ze altijd welkom was.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 18:08 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    MirrorMalik schreef:
    Melody Eliza Malfoy

    Een glimlach verschijnt rond mijn lippen. Gewoon omdat ik verhaal achter de arrogantie. 'Weet dat je me altijd kunt vertellen als er problemen met hem zijn. Ik sta dus echt niet alles toe wat hij doet aangezien hij soms gewoon te ver gaat' Ik knik even. 'Ben wel blij dat het beter met je gaat.' Na die woorden werp ik een blik op mijn gewaad. Het zijn gewoon kleuren die ik nog niet gewend ben. 'Hoezo weet je het nog niet? Het is toch altijd wel gezellig of niet?'


    Ginny

    Ik glimlach ook even. 'Oke, ik zou het proberen te onthouden.' zeg ik grijnzend. 'Ik ben ook blij. Ik herkende helemaal niks, niet eens woorden.' Ik kijk even rond in de leerlingenkamer. 'Ik heb Adelaine beloofd om op school te blijven, maar omdat er een paar dingen gebeurd zijn wil ze misschien wel mee. En ja, het is altijd heel gezellig.' Ik grijns even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Nog steeds keek ik naar buiten en voelde hoe Astoria een kusje op mijn schouder drukte "Ik denk dat ik naar huis ga om vervolgends mijn kerst weer door mijn ouders te laten verpesten" elk jaar was hetzelfde en dat begon sinds ik een jaar of vier was, mijn vader was bijna altijd weg en mijn moeder had het altijd te druk met andere dingen, ze liet me gewoon links liggen en dat deed ze net zo goed met Melody een paar jaar later, vanaf die tijd was ik veel zelfstandiger geworden en had ik ook niet echt de behoefte om met andere te spelen, nu was dat alleen maar minder geworden. Ik keek naar Astoria die aan het vechten was tegen de slaap "Wil je naar bed?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    'Fijn dat je het probeert om het te onthouden' zeg ik grijnzend en haal een hand door mijn haar. 'Nee, maar dat komt wel eens vaker voor. Gelukkig weet je nu alles weer..tenminste je weet alles weer toch?' Ik kijk rond en richt mijn blik dan weer op Ginny. 'Gewoon vragen en kerst zou inderdaad altijd gezellig zijn. Volgens mij een van de gezelligste tijden van het jaar.' Ik bijt op mijn lip. Ik zou straks wel een vragen wat we de vakantie zouden doen. Eigenlijk heb ik geen zin om weer een jaar thuis te zitten dus misschien blijf ik wel op school. 'Ginny zou je me heel misschien straks aan de andere willen voorstellen gezien ik hier dus echt helemaal niemand ken?' vraag ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Ja, ik denk dat ik alles weer weeet. Anders zou het wel heel lullig zijn aangezien ik al best veel heb geleerd voor mijn SLIJMBAL-len' ik lach even en kijk haar aan. 'Ja, is goed. Wie wil je als eerst ontmoeten en hoe herkende je mij eigenlijk? Zo beroemd ben ik niet.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    'Dat zou dan inderdaad wel heel erg lullig zijn en dit zijn dit jaar natuurlijk ook. Maar het is goed dat je alles weer weet' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Kies jij maar aangezien ik echt geen idee heb. Mhm ik denk toch doordat ik je op wegisweg een paar keer heb gezien en door de verhalen van Draco. Al vind ik zijn verhalen niet kloppen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Dat is herkenbaar" zei ze zachtjes terwijl ze hem aankeek. "Meestal eindigt mijn kerst altijd thuis bij Marry...Iets waar ik ook best blij mee ben, want kerst is eerlijk gezegd nooit leuk geweest thuis...Althans...voor mij dan" zei ze zachtjes terwijl een geeuw haar mond verliet en ze even in haar ogen wreef. Astoria schudde haar hoofd. "Nee...ik wil bij jou blijven" zei ze zachtjes terwijl kleine rode blosjes opspeelden op haar wangen. Zachtjes pkaten ze zijn hand vast waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten en hem met een licht verlegen blik aankeek in zijn ogen, en vervolgens een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    Ik grinnik even. Dan kijk ik haar grijnzend aan. Eigenlijk ben ik best benieuwd wat Draco over mij gezegt heeft. Vast zoiets als "De stomme bloedverraders" of "De Wezels" of "Dat ginger meisje". Het is in iedergeval iets beledigends. Ik denk niet dat Draco iets aardigs zou zeggen. 'Nou, Kom maar dan stel ik je voor.' Ik sta op en kijk haaar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    Ik sta op en kijk haar met een grote glimlach op mijn gezicht aan. 'Heel erg bedankt dat je dat voor me wilt doen.' zeg ik vrolijk. 'Laten we gaan, kan ik daar eigenlijk alleen nog aan toevoegen.' Ik kijk haar aan. 'Trouwens ik volg jou gezien ik hier echt geen weg weet en ook niet weet waar je naartoe gaat'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik grinnik en kijk om me heen opzoek naar mensen die het vast wel leuk vinden als ze aan iemand worden voorgestelt. Ik hou Parvati aan en zeg 'Parvati, dit is Melody. Melody, dit is Parvati.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    "Nee...ik wil bij jou blijven" zei ze zachtjes terwijl haar wangen rood kleurden, ze pakte mijn hand en legde haar voorhoofd op de mijne waarna ze een kus op mijn lippen drukten. Een grijns verschijnt op mijn gezicht "Dan heb je pech want ik ben namelijk wel moe"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik kijk even rond en zodra ik Ginny hoor, richt mijn blik naar degene die Ginny voorstelt als Parvati. 'Leuk om je te ontmoeten' zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer