• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik bijt op mijn lip. Dit kon eigenlijk nooit goed gaan als iedereen al weet wie ik ben. 'Ach ik moet er dan maar het beste van hopen en ook gelijk hopen dat ze me niet vergelijken met hem of me oordelen op mijn naam. Mag ik vragen waarom het moeilijk te geloven is?' vraag ik glimlachend en knik. 'Draco is anders dan dat mensen denken alleen moet hij je mogen. Trouwens net als iedere ander onstaan er soms ook wel weer wat ruzies. Maar onze ouders zijn niet echt geweldig dus eigenlijk hebben we altijd de meeste steun bij elkaar. Hoe verschillende we ook zijn'

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 22:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Neville longbottom

    "sorry, ik bedoelde het niet beledigend, het is alleen zo dat ik altijd gepest word door de slytherins. Niet eens door je broer hoor, maar daardoor word ik altijd een beetje vijandig als het over slytherin gaat. Wel rot voor je van je ouders" zei ik tegen melody terwijl ik haar meelevend aan keek


    Can't control my second personality

    Ginny

    Ik grinnik even om Neville en luister naar Melody. Mijn maag knort en ik bedenk me dat mijn bezem nogsteeds buiten in de regen ligt. 'Ik ga even..' ik wijs naar buiten. 'Mijn bezem pakken en iets eten. Ik heb honger.' ik grijns even en laat hun alleen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    'Nee, weet ik maar was gewoon benieuwd waarom het moeilijk was om te geloven' zeg ik glimlachend. 'Ik snap het wel. dat zou ik ook doen, maar Slytherins zijn gewoon bang. Niets meer en niets minder en Draco is gewoon een verhaal dat apart. Maar dat is geen reden dat ik alles toesta wat hij zegt of doet.' Ik kijk even naar Ginny en knik waarna mijn aandacht weer op Neville richt. 'Heel erg bedankt en na een tijd wen je er vanzelf aan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ze sloot de deur achter ons "Ik haat het als mensen staren" mompelde ze zachtjes maar wel verstaan baar "Zo vervelend" voegde ze eraan toe, ik grinnikte "Daar heb ik nou geen last van" ik ging naast Astoria liggen die zich in me kussen had genesteld.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {Expellipanties ;3}

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 22:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik loop naar beneden en kijk naar buiten. Het regent nogsteeds. 'Nonpluvius.' mompel ik en ik wijs op mijn kleren. Mijn haar kan ik zo wel drogen. Ik loop naar buiten en ga naar het zwerkbalveld. Meteen zie ik mijn bezem en die van Harry liggen. Mijn blik glijd over de vuurflits. Ik steek een hand uit om hem te pakken. Een rondje kon toch niet kwaad? Ik ga op Harry's bezem zitten en vlieg over Zweinstein en naar de uilenvleugel. Ik kijk om me heen. Dit was echt zo'n fijne bezem! Veel fijner als mijn Helleveeg. Ik land weer en ruim ook de ballen op. Ik pak de twee bezems en loop naar binnen. Op naar de keukens.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Neville longbottom

    Ik zei ginny nog snel even gedag voordat ze wegliep. Toen er opeens een vage vraag ik me opkwam. "zeg melody, aangezien draco het lievelingentje van Snape is zou hij jou dan ook mogen ookal ben je een gryffindor?" stel je voor dat Snape haar ook mocht, dab zou gryffindor niet meer elke les 30 punten verliezen door die enge zwerver


    Can't control my second personality

    Melody Eliza Malfoy

    'Ach Severus Snape' zeg ik glimlachend en knik. 'Ik denk dat Draco en Aileen niet langer zijn enige lievelingtjes zijn' antwoord ik met een onschuldige glimlach. 'Maar dit ging over het feit hoe die op Gryffindors reageerd of niet, want als dat zo is hoef je je geen zorgen te maken. Die tijd is denk ik nu wel voorbij'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Zijn Fred en George nog bezig met Ron? Anders stuur ik Ginny daar heen:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Volgens mij waren ze klaar met de onbreekbare eed en zijn ze weer weg, maar weet het niet zeker]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Neville longbottom

    "wat een opluchting, ik ben serieus echt altijd bang geweest om naar potions te gaan" zei ik met een lach ondanks dat er geen woord van gelogen was. Kijkend op mijn horloge realiseerde ik dat als ik Rob nog wilde spreken ik snel weg moest gaan. "ik ga denk ik naar de jongensslaapzaal, dus ik zie je vast morgen wel tijdens de lessen ofzo" zei ik met een zucht


    Can't control my second personality

    (jammer:[ ik heb vanacht over Fred en George gedroomt. Fred was al dood en lag op de bodem van een zwembad(ik droom altijd over zwembaden, niet op letten). Ik was een fotograaf en zei tegen George dat hij bij Fred moest gaan liggen zodat ik een foto kon maken. George begon te huilen(ja, onderwater) en bewoog de hele tijd. Ik sleurde hem mee omhoog en zij dat hij ook maar dood moest gaan zodat ik ze op de foto kon zetten zoder dat George bewoog. Wat ben ik sadistisch in mijn dromenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [:O niet echt heel erg vriendelijk en arme Fred en George. Maar ergens lijkt me wel leuk om een keer zo'n droom te hebben]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Eliza Malfoy

    'Het komt allemaal wel goed en ergens heb ik het idee dat potions gaat veranderen dit jaar' zeg ik lachend en knik dan. 'Is goed en waarschijnlijk zie ik je morgen wel weer' zeg ik en kijk heel eventjes rond. 'Zelf moet ik ook nog even wat regelen.' Na gedag gezegd te hebben loop ik de leerlingenkamer uit en de trappen af. Opweg naar de common Room van Slytherin. Mijn humeur was ondertussen alweer gedaald en lijk me dus wel op een Slytherin. Eenmaal daar aangekomen zeg ik het wachten en llop naar binnen toe. het was een geluk dat ik hier ook het wachtwoord wist. 'Draco Lucius Malfoy' roep ik door de Common Room. Het kan me op dit moment allemaal even niet meer schelen en de verbaasde blikken maken me ook niet meer uit. Blijkbaar wist iedereen het verhaal toch al.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer