• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    'Omdat het nog steeds onze winkel is en jij voor ons werkt' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Dat is de reden en je moet het beloven omdat wij het hebben bedacht. Niemand weet hoe we het maken en dat houden we ook graag zo. Straks hebben we een winkel waar niemand komt, omdat ze zelf weten hoe je alles moet maken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (...)

    Averna Mortes

    Als Myrthe op het hoofd van Cho Chang spuugt, grinnik ik zachtjes. De chinees roept wat terug, maar ik versta het niet en het kan mij eigenlijk ook niet echt schelen. Dat kind mag de volgende keer dat ze mij ziet wel oppassen.
    Ik wend mij tot Myrthe en haal mijn schouders op. 'Als niemand een beter idee heeft, vind ik het best.'


    Myrthe Benthe Lost

    'Sorry, ik versta geen Chinees.' roep ik naar Chang. Ik draai me om. 'Waar zou Longbottem zijn? Buiten?' vraag ik. Ik zie in mijn ooghoeken Yaline om het hoekje kijken en snel wegrennen zodra ik kijk. Ik rol met mijn ogen. Waar kunnen irritante gryffindors zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik ging toenstraks voor het eerst naar naailes:] sorry, ik moest het ff meldenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ron Weasley
    Waarom klonk alles wat hij zij zo logisch? En waarom twijfelde ik dan toch nog, 'Ehmm.. Oke' Mompelde ik toen waarna ik zijn hand vastpakte en ik George zag knikken en zijn wand zag pakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Moonly schreef:
    (...)

    Myrthe Benthe Lost

    'Sorry, ik versta geen Chinees.' roep ik naar Chang. Ik draai me om. 'Waar zou Longbottem zijn? Buiten?' vraag ik. Ik zie in mijn ooghoeken Yaline om het hoekje kijken en snel wegrennen zodra ik kijk. Ik rol met mijn ogen. Waar kunnen irritante gryffindors zijn?



    {Ze kunnen ook naar Fred en George gaan? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    {Ze kunnen ook naar Fred en George gaan? :Y)}

    (kan niet, Averna moest nog iets doen en de Weasley's mochten haar niet "gemeen" zien)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)
    (kan niet, Averna moest nog iets doen en de Weasley's mochten haar niet "gemeen" zien)


    {Hmm.. That suks..}


    Don't be like the rest of them, darling

    (iddXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Kom op broertje, er is echt niets om bang voor te zijn. Je moet alleen duidelijk zeggen dat je alles doet wat we zeggen en dat je niets doorzegt tegen iemand anders' zeg ik en kijk naar George waarna ik even knik. Mijn aandacht richt ik erna weer op Ron. 'Laat maar horen zodra George zegt dat je het kan zeggen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Inderdaad, maar volgens mij moet jij het zeggen Fredje.' Zeg ik grijnzend, 'Gewoon ja andwoorden op alles wat Fred zecht en het komt goed' Voeg ik er aan toen waarna ik hun handen verplaats zodat ze alletwee hun handen om de anders polsen hebben geklemt.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Nee! Ron, niet doenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Ja Ron, wel doen XD
    Wil jij ron anders even spelen? Dan heeft hij teminste een kans om weg te lopen XD Bij mij krijgt hij dat namelijk niet}


    Don't be like the rest of them, darling

    (ja is goed:p dan heb ik tenminste iets om te doenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Mee eens Ron moet het wel doen XD
    George en Fred kunnen wel een slaafje gebruiken]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Maar volgens mij is het dan het..oke laat maar, want we dwalen weer een keer af' zeg ik grijnzend en richt mijn blik weer op Ron. 'Beloof je bij deze alles, maar dan ook echt alles te doen wat we vragen? En natuurlijk ook alles geheim te houden zodat niemand wat te weten komt?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer