• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:51 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Misschien heeft Draco wel van die soort superkrachten waardoor hij alles opvangt waarin zijn naam word gezegt XD Sorry...fanatsy slaat op hol x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Dan krijgt hij problemen, want hij mag niet afluisteren XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik glimlach even. 'Dan is het tenminste duidelijk dat hij mij en mijn vrienden niet mag.' zeg ik grijnzend. Ik hoefde heus niet geliefd te worden bij Zwadderaars. 'Waarom heb je er eigenlijk voor gekozen?' vraag ik nieuwschierig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    'Ik ben bang dat ik je daar inderdaad gelijk in moet geven' zeg ik en kijk haar aan. 'Ik heb gekozen voor Gryffindor, omdat het goed is voor Draco en mij. Ondanks de goede band die we met elkaar hebben zijn we altijd al verschillende geweest. Draco is echt iemand die zich gedraagt als een Slytherin, maar ikzelf ben iemand die dat nooit zou kunnen behalve als het moet om mijn vrienden of familie te beschermen. Laat me zeggen dat ik dus precies het tegenovergesteld ben. Dat is de reden dat ik hier naartoe wilde.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (haha maybe...x) neej hoor ik lees gewoon de reacties soms xd)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (haha)

    Ginny

    Ik knik begrijpend maar vraag me ook af wie er ooit een goede band met Draco zou kunnen hebben. Hij is zo... Arrogant. 'Ik ben een keer in jullie huis geweest.' waarom zei ik dat nou weer? Straks breng ik mezelf en de anderen nog in de problemen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    Ik zie aan haar blik dat ze het niet begrijpt. 'Sommige mensen zijn anders dan dat je verwacht en soms moet je mensen gewoon wat beter kennen.' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Weet ik en weet ook dat je niet alleen was. Maar wees gerust niemand weet het verder en ik hou mijn mond erover.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria speelden met het uiteinde van zijn stropdas doormiddel van het uiteinde tussen haar vingers door te laten glijden en zachtjes om haar vinger te wikkelen. Een klein glimlachje verscheen uit het niets op haar lippen waarna ze een kus op zijn borst drukten. "Geen je hand eens" zei ze zachtjes waarna ze Draco zijn hand pakten en deze op haar buik plaatsten. Astoria legde haar hand boven op die van hem terwijl ze zachtjes met haar duim over zijn hand wreef. "Het is dan misschien nog maar weinig...Maar ik voel wel dat het er zit." zei ze zachtjes terwijl ze naar haar buik keek, waarna ze haar hoofd een beetje kantelden en Draco aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ze speelde met het uiteinden van mijn stropdas door het om haar vinger te wikkelen, een klein glimlachje verscheen op haar gezicht en ze drukte een kusje op mijn borstkas. "Geen je hand eens" ze pakte mijn hand en legde het op haar buik waarna ze haar eigen had er bovenop plaatsten, zachtjes wreef ze met haar duim over mijn hand "Het is dan misschien nog maar weinig...Maar ik voel wel dat het er zit." zei ze met een zachte stem, ze kantelde haar hoofd een beetje en keek me aan, het enige wat ik kon doen was glimlachen, een raar gevoel bekroop me waren het zenuwen? of wat anders?


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria ivaine Greengrass

    Een klein glimlachje speelde op haar lippen, maar deze verminderden waarna ze hem aankeek. Wetend dat er iets was. "I-ist er iets?" Vroeg ze zachtjes terwijl ze hem aankeek en haar hoofdje schuin hield. "I-ik weet dat jij het misschien niet zo graag wilt als mij..." Zei ze zachtjes waarna ze haar hand van de zijne haalden, en haar knieen weer optrok waarna ze haar armen erom heen sloeg en haar hoofd op haar knieen legden, toekijkend naar de sterren in de lucht. "Het spijt me"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "I-ist er iets?" Vroeg ze zachtjes, haar hand gleed van de mijne en ze trok haar knieen op waarna ze haar armen erom heen sloeg, ze staarde naar buiten "Het spijt me" ik schudde mijn hoofd "dat hoef jij niet te zeggen..dat had ik beter kunnen zeggen" ook ik staarde naar buiten en een zucht verliet mijn mond "Het is nog niet allemaal tot me door gedrongen.." zei ik zachtjes "Maar ik ben blij dat jij niet degene bent met de twijfels en zenuwen.." een kleiner zuchtje verliet mijn mond "en ik heb nog steeds niet met Aileen gepraat over dat plan" zuchtend wreef ik met mijn handen over mijn gezicht.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Je hoeft geen sorry te zeggen Draco...Het is een schuld van ons allebei" zei ze zachtjes waarna ze haar hoofd afwenden van buiten en een kus op zijn lippen drukten waarna ze haar hoofd tegen zijn schouder plaatsten. "Marry is de enige die het weet...Misschien dat het beter is dat we het zo houden, tenzij jij het ook aan Aileen wil vertellen" zei ze terwijl ze weer met het uiteinde van zijn stropdas speelden. "Het komt wel goed" fluisterden ze. "Dat beloof ik je" zei ze terwijl ze haar hoofd tegen zijn schouders vleiden, en haar ogen langzaam sloten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    MirrorMalik schreef:
    Melody Eliza Malfoy

    Ik zie aan haar blik dat ze het niet begrijpt. 'Sommige mensen zijn anders dan dat je verwacht en soms moet je mensen gewoon wat beter kennen.' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Weet ik en weet ook dat je niet alleen was. Maar wees gerust niemand weet het verder en ik hou mijn mond erover.'


    Ginny

    'Ik denk het.' zeg ik verbaast en glimlach dan. 'Dankje.' fluister ik. Ik kijk even om me heen en voel aan de bult op mijn achterhoofd. Hij was echt enorm. Beukers kunnen hard aankomen. Kikkebeen komt op mijn schoot zitten en ik aai hem afwezig. 'Ga jij in de kerstvakantie naar huis?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    'Ach het is ook vreemd om zoiets te hotrn als iemand altijd zo arrogant gedraagt' zeg ik glimlachend. 'Geen dank. Maar gaat het eigenlijk weer een beetje?' Ik kijk van haar naar Knikkebeen en weer terug. 'Weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat je wel weet hoe het bij ons is en misschien blijf ik wel gewoon op school om toch wat van de kerstsfeer mee te krijgen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik grijns even. 'Ja, ik ken hem alleen maar arrogant en het gaat wel weer.' ik staar naar het haardvuur. 'Ik weet niet of ik naar huis ga. Ik zie wel.' zeg ik. Ik kijk even naar de andere kinderen in de leerlingen kamer en daarna weer naar het haardvuur.

    (haha, ik ben heel gemeen in mijn dromenXD het ging over Fred en George rn ik was gemeen tegen GeorgeXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!