• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hmm wat studeerde je nu ook al weer precies? En wauw, dat zou gaaf zijn! Kunnen we straks samen gaan stappen in het studentenleven van Utrecht, want tegen hopelijk niet al te lange tijd hoop ik daar ook te wonen, hihi! (:

    Hahaha, ik studeer nu Juridisch Medewerker, vind het wel interessant, maar ik merk gewoon echt aan mezelf dat het niet is wat ik wil. Ik wil gewoon echt graag journaliste worden, columnist, maakt me niet uit. Als ik maar kan schrijven en yes, that would be pretteh awesome.
    En echt hoor, dit filmpje is zo heerlijk om naar te kijken. The feelings, the emotions...


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Hahaha, ik studeer nu Juridisch Medewerker, vind het wel interessant, maar ik merk gewoon echt aan mezelf dat het niet is wat ik wil. Ik wil gewoon echt graag journaliste worden, columnist, maakt me niet uit. Als ik maar kan schrijven en yes, that would be pretteh awesome.
    En echt hoor, dit filmpje is zo heerlijk om naar te kijken. The feelings, the emotions...


    Aah oké! Waarschijnlijk kriebelt jou creatieve kant toch teveel, haha. Juridische opleiding, is dat niet heel taai en zwaar? =O
    En ohhhh man, die heb ik tot in den treuren bekeken hahaha! Heerlijk is dat toch..? Ik mis wel veel Huntelaar hier in. In dat opzicht ben ik enorm blij met van Gaal als bondscoach.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)

    Aah oké! Waarschijnlijk kriebelt jou creatieve kant toch teveel, haha. Juridische opleiding, is dat niet heel taai en zwaar? =O
    En ohhhh man, die heb ik tot in den treuren bekeken hahaha! Heerlijk is dat toch..? Ik mis wel veel Huntelaar hier in. In dat opzicht ben ik enorm blij met van Gaal als bondscoach.

    Mwa, het is een hele zware opleiding zeggen ze ja, maar ik kan het wel hebben denk ik, gewoon even doorzetten en volgens mijn oud decaan en ook de leraren op m'n nieuwe school linkt het heel fijn aan journalistieke opleidingen.
    En ja, ik zag hem enkel en alleen in het begin eventjes, toen Rafael hands maakte. Can't freaking wait till 2014. asdfghjkl;


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Olla, ben er weer
    Moest ff wat mapjes kopen waar ik al dat papierwerk in kan bewaren
    Weet je hoeveel papier ik vorig jaar kreeg, niet normaal

    Roden schreef:
    (...)
    Hahaha, ik studeer nu Juridisch Medewerker, vind het wel interessant, maar ik merk gewoon echt aan mezelf dat het niet is wat ik wil. Ik wil gewoon echt graag journaliste worden, columnist, maakt me niet uit. Als ik maar kan schrijven en yes, that would be pretteh awesome.
    En echt hoor, dit filmpje is zo heerlijk om naar te kijken. The feelings, the emotions...

    Toen vond ik Bertje nog een geweldige coach ;p

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Toen vond ik Bertje nog een geweldige coach ;p

    Haha, tja, weet je. Hij heeft gewoon de verkeerde keuzes gemaakt dit EK. Hij is te koppig geweest, heeft niet naar anderen geluisterd en bovendien werkte het team ook niet mee. We hebben nu de tijd om opnieuw te starten, een paar newbies de kans te geven om te scoren - want dat mag nu wel gaan komen. De meeste voetballers op hoog niveau bij ons zijn rond de 28/29/30 en die zijn dus al over de helft van hun carrière heen. We hebben dus gewoon echt een paar nieuwe, jonge talenten nodig en wat verfrissing in het team. Want we moeten er ook aan gaan denken dat als hun - helaas - met "pensioen" gaan, we nog wel een goed team moeten hebben. Aangezien Klaas, Robin, Rafael, Arjen en Wesley allemaal rond dezelfde tijd weg zullen gaan. Plus, het vertrouwen tussen de spelers moet weer terug komen, vind ik. Ze moeten weer goed samenspel kunnen leveren en niet alleen maar aan zichzelf denken. Ik hoop echt dat ze van het drama in Polen en Oekraïne een lesje hebben geleerd. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Haha, tja, weet je. Hij heeft gewoon de verkeerde keuzes gemaakt dit EK. Hij is te koppig geweest, heeft niet naar anderen geluisterd en bovendien werkte het team ook niet mee. We hebben nu de tijd om opnieuw te starten, een paar newbies de kans te geven om te scoren - want dat mag nu wel gaan komen. De meeste voetballers op hoog niveau bij ons zijn rond de 28/29/30 en die zijn dus al over de helft van hun carrière heen. We hebben dus gewoon echt een paar nieuwe, jonge talenten nodig en wat verfrissing in het team. Want we moeten er ook aan gaan denken dat als hun - helaas - met "pensioen" gaan, we nog wel een goed team moeten hebben. Aangezien Klaas, Robin, Rafael, Arjen en Wesley allemaal rond dezelfde tijd weg zullen gaan. Plus, het vertrouwen tussen de spelers moet weer terug komen, vind ik. Ze moeten weer goed samenspel kunnen leveren en niet alleen maar aan zichzelf denken. Ik hoop echt dat ze van het drama in Polen en Oekraïne een lesje hebben geleerd. (:

    Ik denk wel dat het goed komt met onze jongens en dat ze vrijdag die Turken een lesje leren (cat)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik denk wel dat het goed komt met onze jongens en dat ze vrijdag die Turken een lesje leren (cat)

    Hahaha. Laten we het hopen! En Spanje moet vrijdag oooookkk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Hahaha. Laten we het hopen! En Spanje moet vrijdag oooookkk.

    Ze moeten allemaal vrijdag (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ze moeten allemaal vrijdag (:

    Hahaha. Daar had ik niet naar gekeken. Ik wil alleen Spanje en Nederland zien dus dat wordt vanaf half acht voor de buis voor Nederland en daarna heel snel verkassen naar mijn laptop om Spanje te kunnen zien spelen om negen uur, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Hahaha. Daar had ik niet naar gekeken. Ik wil alleen Spanje en Nederland zien dus dat wordt vanaf half acht voor de buis voor Nederland en daarna heel snel verkassen naar mijn laptop om Spanje te kunnen zien spelen om negen uur, haha.

    Ik houd echt alles bij wat interlands betreft haha, daarom wist ik het (:

    Popcorn is zo lekker :9~

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 15:52 ]

    Eindelijk weer wat geschreven aan mijn Stekelenburg story, werd weer eens tijd, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nahww ik ben weer begonnen met muziek. Net een stukje gecomponeerd op de piano, haha, heel fijn om gevoelens van je af te schrijven.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Nahww ik ben weer begonnen met muziek. Net een stukje gecomponeerd op de piano, haha, heel fijn om gevoelens van je af te schrijven.

    Fucking jealous dat jij dat kan, HAHA. Ik probeer het altijd maar wat na te spelen en kan dan ook geen noten lezen. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.