• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    Ik heb introductie vandaag, bleh

    Have fun. Ofzoiets? ;c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Have fun. Ofzoiets? ;c

    Nou, weet niet of het leuk wordt haha
    Hopelijk kom ik niet weer voor niks op school zoals afgelopen donderdag :S

    Ik heb vandaag en morgen nog lekker vrij en moet woensdag alleen mijn rooster ophalen:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik heb vandaag en morgen nog lekker vrij en moet woensdag alleen mijn rooster ophalen:)

    Praat niet over roosters haha Ik heb echt een kut rooster

    Stuttgart schreef:
    Ik heb vandaag en morgen nog lekker vrij en moet woensdag alleen mijn rooster ophalen:)

    Gehehe, me too.


    The odds are néver in our favor.

    Ik haat mijn rooster. Vier keer tot 16.10 en één keer tot 15.20 :/ Het enige leuke is dat ik woensdag pas om 10.30 hoef te beginnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh my fucking God, yess. Ik heb zó een lekker rooster! Ik denk dus dat ik wel naar NL - Duitsland mag, want ik ben donderdag eerste twee uur vrij. Alleen suckt mijn klas héél erg.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Oh my fucking God, yess. Ik heb zó een lekker rooster! Ik denk dus dat ik wel naar NL - Duitsland mag, want ik ben donderdag eerste twee uur vrij. Alleen suckt mijn klas héél erg.



    Ik heb juist het tegenovergestelde xd Heb een leuke klas en zit elke les sowieso met één vriendin


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)


    Ik heb juist het tegenovergestelde xd Heb een leuke klas en zit elke les sowieso met één vriendin

    Ik zit dus echt met geen één vriendin :'), wel met meiden uit mijn vorige klas, maar dat zijn nou niet echt bepaald echte vriendinnen of zo.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Ik zit dus echt met geen één vriendin :'), wel met meiden uit mijn vorige klas, maar dat zijn nou niet echt bepaald echte vriendinnen of zo.



    Dat is dan wel jammer, met de meeste vakken zit ik zelfs met vier vriendinnen C;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pff, werd vandaag gebeld door Post NL
    maar ik zat op school, zouden ze een mailtje sturen met hun telefoonnummer zodat ik kon bellen, heb nog geen mail gehad

    Yeahhh, thuis en al mijn huiswerk af, goed begin :Y) Haha, zo lekker squashen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Yeahhh, thuis en al mijn huiswerk af, goed begin :Y) Haha, zo lekker squashen.

    Heb je nu al huiswerk O.o?


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Heb je nu al huiswerk O.o?

    Ik had de eerste schooldag al meteen drie opdrachten, haha. Een rapport schrijven, een beroepentest en 9 opdrachten daarvan maken en een presentatie + 2A4tjes over jezelf maken en schrijven, love my life. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Helleu babes(flower)


    ~