• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb mijn username veranderd maar heb nu al spijt xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    Ik heb mijn username veranderd maar heb nu al spijt xd

    Hoezo dat ?? Hij is leuk hoor (:

    Hi and bye, hihi. Zouden sommige - die dat nog niet gedaan hebben - nog even een stukje kunnen sturen over zichzelf naar mij? Ik ben morgen namelijk na half twaalf uit en dan ga ik beginnen met de eventuele verhaallijn, jaj. Trusten girlieeees. x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hoezo dat ?? Hij is leuk hoor (:


    Dankje :3 and I don't know xd. Ik zat te twijfelen tussen negen usernames en heb er uiteindelijk gewoon random een gedaan, maar over twee week kan ik toch al weer veranderen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Dankje :3 and I don't know xd. Ik zat te twijfelen tussen negen usernames en heb er uiteindelijk gewoon random een gedaan, maar over twee week kan ik toch al weer veranderen ^^

    Ja dat is waar
    Ik wil ook mijn username veranderen
    In een grote Franse stad ofzo, maar weet nog niet welke

    @Amy, ik stuur je zo even een pb'tje

    Bah, ik ben ziek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Bah, ik ben ziek.


    Aawwhh schatje toch:(


    ~

    Mombasa schreef:
    Bah, ik ben ziek.

    Noooo, ben ik net beter; ben jij ziek. Ik ga beginnen met de storyyyy, whoep.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    HOI. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    @Amy, yeahhh :'D

    @Demi, Beterschap (flower)

    @Marjolien, Bonjour :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoi Cheryl C:

    Ik ga er weer vandoor haha.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hi, everyone! (':
    Omg, haat aan school. Heb gewoon al een week niet meer met jullie gekletst. :c How are y'all doing?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Guys wtf is dit:

    Doelman Tim Krul heeft het trainingskamp van het Nederlands elftal verlaten met een elleboogblessure. RKC-doelman Jeroen Zoet is door bondscoach Louis van Gaal opgeroepen als zijn vervanger voor het WK-kwalificatieduel met Hongarije (dinsdag).


    Dat meldt de KNVB. Tim Krul kreeg in het WK-kwalificatieduel met Turkije (2-0) de voorkeur boven AS Roma-doelman Maarten Stekelenburg.
    Een elleboogblessure, die Krul zaterdag tijdens de training bij Quick Boys opliep, gooit roet in het eten. Jeroen Zoet maakt daardoor zijn debuut bij het 'grote' Oranje.

    Gaan ze me nu werkelijk vertellen dat die fucking Krul boven ons Maarten staat. Wollah, dit accepteer ik niet. Zet ons kanjer erin.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Guys wtf is dit:
    (...)
    Gaan ze me nu werkelijk vertellen dat die fucking Krul boven ons Maarten staat. Wollah, dit accepteer ik niet. Zet ons kanjer erin.



    Chaos is a ladder.

    Aach Tim is best goed. Vind het erg sneu voor hem dat nu hij net eerste doelman is hij geblesseerd raakt op de training. Maarten is over het algemeen gezien misschien wel de beste keeper, we moeten eerlijk inzien dat hij het de afgelopen maanden helemaal niet zo geweldig gedaan heeft.. en dat vind ik heel sterk aan van Gaal. Hij durft risicos te nemen en routiniers krijgen niet zomaar meer een vrijbriefje voor de selectie. Iedereen moet gelijkwaardig vechten voor een plek bij Oranje. Niemand is verzekerd. Dit bied tenminste ook eens kansen voor de nieuwe generatie. Bert durfde dat nooit aan waardoor het Nederlands Elftal voorspelbaarheid was dan welk elftal dan ook.

    en Amy laat je gauw weten wanneer je eerste stukje eropstaat ? :D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ars moriendi