• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Van Gaal heeft bekendgemaakt dat Klaas degene gaat zijn die morgen in de spits staat. (:

    Woeoeoeoee. Ben wel echt blij dat hij die jongen een kans geeft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    @charissa, ik kom er gewoon net even achter in dat schooltopic dat er een grote kans was geweest dat we naar dezelfde school gingen. Want ik heb 't Zadkine ook nog bezocht met de open dagen hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goede morgen. Vandaag heb ik een kut rooster.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Goede morgen. Vandaag heb ik een kut rooster.

    Waz je rooster? Denk aan het positieve vandaag: voetbal, crissie live op je scherm, weekend. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Waz je rooster? Denk aan het positieve vandaag: voetbal, crissie live op je scherm, weekend. (:


    Haha. Mijn weekend begint pas rond 5 uur :')
    Ik moet zo naar school, heb dan twee uur les, twee tussenuren, nog 1 uur les, dan weer 1 tussenuur en dan twee uur gym - waar aan ik hoogst waarschijnlijk niet mee kan doen '-- - Maar ja, Cris op het scherm is inderdaad niet slecht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. Mijn weekend begint pas rond 5 uur :')
    Ik moet zo naar school, heb dan twee uur les, twee tussenuren, nog 1 uur les, dan weer 1 tussenuur en dan twee uur gym - waar aan ik hoogst waarschijnlijk niet mee kan doen '-- - Maar ja, Cris op het scherm is inderdaad niet slecht.

    Fuuuuck. Dat is inderdaad wel even balen. Ik zou school hebben tot 4 uur, maar van m'n ma mag ik voor dat ene dagje nog wel thuis blijven, haha. Heb ook nog wel beetje hoofdpijn, maar verder echt niets, dus dat is wel chillllll. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vanavond is het zover en ik ben als de dood dat Nederland gaat verliezen. Ik ging namelijk net even kijken op internet en allez en Turkije heeft laatst van Portugal gewonnen met 3-1 ... Maaarrrrr, ik blijf hopen op een mooie overwinnen van 1-0 of hoger gescoord door onze leeuwtjes, hihi.
    Dusss, zoiets als dit zou leuk zijn vanavond:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Vanavond is het zover en ik ben als de dood dat Nederland gaat verliezen. Ik ging namelijk net even kijken op internet en allez en Turkije heeft laatst van Portugal gewonnen met 3-1 ... Maaarrrrr, ik blijf hopen op een mooie overwinnen van 1-0 of hoger gescoord door onze leeuwtjes, hihi.
    Dusss, zoiets als dit zou leuk zijn vanavond:


    Denk niet dat Turkije makkelijk word, maar Turkije gaat het ook moeilijk krijgen denk ik

    Oh, dat doelpunt van Giovanni was zo prachtig, vond ik het mooiste doelpunt van het toernooi (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Denk niet dat Turkije makkelijk word, maar Turkije gaat het ook moeilijk krijgen denk ik

    Oh, dat doelpunt van Giovanni was zo prachtig, vond ik het mooiste doelpunt van het toernooi (:

    Ik oooook. The tears. ;a;a


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nooo, Maarten staat niet in de goal vanavond :(

    VanDerVaart schreef:
    Nooo, Maarten staat niet in de goal vanavond :(

    WAT. ASDFGHJKOP{EFJNE


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    This makes me sick. Die verdediging, wtf. Hoe ontzettend slap. Dit ga je toch niet menen? Laten we hopen dat het Heitinga meezit, keep praying.
    Ik ga momenteel voor 2-1 voor Nederland, hoewel ik denk dat Turkije met onze belabberde opstelling wel meer zal scoren. Die 2-0, één keer gescoord door Robin.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Echt waar, ik snap die van Gaal niet meer
    Nu staat Klaas ineens niet meer in de basis
    en ik las dat die Fer ook in de basis staat, wat komt ie eigenlijk doen ??
    Zet Kevin Strootman neer ofzo, die is veel beter ;p

    Whittemore schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat Cris weggaat bij Real. Zo'n gevoel heb ik gewoon. (:


    Bam, ik weet hoe het zit - in mijn tussenuren heb ik niets te doen '-- - Manchester had al eerder een bod gedaan van 150 miljoen en Real had het geweigerd en dat zit Cris dwars. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh wacht lol
    Kevin staat wel in de basis haha