• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik hoor net dat mijn oma voor de tweede keer het ziekenhuis weer uit is. Ze voelt zich nog wel heel slecht en moe maar volgens de doktoren gaat ze weer vooruit en hebben ze geen reden meer om haar daar te laten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hiii, ik kom even hoi zeggen.
    Gisteren linker verstandskiezen eruit laten halen, en had gister 39.5 graden koorts en je moet er dan ook 1 graad bij optellen dus 40.
    Dus ik ben ook nog eens kei ziek erbij :c.

    Heb ik nog iets gemist?
    En gaat iemand vanavond Dallas kijken op Net 5?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Posey schreef:
    Hiii, ik kom even hoi zeggen.
    Gisteren linker verstandskiezen eruit laten halen, en had gister 39.5 graden koorts en je moet er dan ook 1 graad bij optellen dus 40.
    Dus ik ben ook nog eens kei ziek erbij :c.

    Heb ik nog iets gemist?
    En gaat iemand vanavond Dallas kijken op Net 5?

    Arme Lien :( Beterschap (flower)
    En ik ga geen Dallas kijken, vind daar niet zoveel aan, bovendien ga ik na GTST douchen en daarna kruip ik mijn bedje in, ben echt zo moe

    Posey schreef:
    Hiii, ik kom even hoi zeggen.
    Gisteren linker verstandskiezen eruit laten halen, en had gister 39.5 graden koorts en je moet er dan ook 1 graad bij optellen dus 40.
    Dus ik ben ook nog eens kei ziek erbij :c.

    Heb ik nog iets gemist?
    En gaat iemand vanavond Dallas kijken op Net 5?

    Dat is echt heeel kut! Ik zou een andere film kijken, op RTL8, maar misschien dat ik toch Dallas ga kijken. Beterschap, drol.


    The odds are néver in our favor.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha mooi zo (: De eerste week dingen missen is altijd zo vervelend.

    Lol, ik zit alweer bijna vier weken op school hoor, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dood topic

    VanDerVaart schreef:
    Dood topic

    Jap, maar ik ga slapen, xo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Morning.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Morning.

    Als iemand dat zegt denk ik altijd aan die scene uit Harreh Pottah, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kut school
    als ik niet tot zo laat op school had hoeven zitten, had ik op gesprek kunnen komen bij Post NL, het gesprek moest binnen 2 weken en deze week hadden ze geen plek, en deze week heb ik juist tijd
    en in het weekend kon blijkbaar ook niet

    @Charissa: Hmm, balen! Had je je niet ff ziek kunnen melden op school anders..?

    Ik heb vannacht tot half 3 zitten editten, lol, daarna om 7 uur opgestaan om de deadline te halen en daarna weer naar bed gegaan. Heb een gat in de dag geslapen. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    @Charissa: Hmm, balen! Had je je niet ff ziek kunnen melden op school anders..?

    Ik heb vannacht tot half 3 zitten editten, lol, daarna om 7 uur opgestaan om de deadline te halen en daarna weer naar bed gegaan. Heb een gat in de dag geslapen. :')

    Gosh vervelendddd. Ik zit nog steeds ziek thuis, fuck itt.
    @Charissa zoals Claire inderdaad zegt, even ziek melden?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Gosh vervelendddd. Ik zit nog steeds ziek thuis, fuck itt.
    @Charissa zoals Claire inderdaad zegt, even ziek melden?

    Achh, heb zelf voor deze opleiding vol deadlines gekozen (: En ik vind het heerlijk dat ik voor school gewoon creatief bezig kan zijn. <3 En beterschap meissie, moet ik een kopje soep komen brengen? (cat)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Achh, heb zelf voor deze opleiding vol deadlines gekozen (: En ik vind het heerlijk dat ik voor school gewoon creatief bezig kan zijn. <3 En beterschap meissie, moet ik een kopje soep komen brengen? (cat)

    Hahahaha, kom maaaaarrrr. Ik wil ook creatief bezig zijn, gosh. Heb echt de verkeerde opleiding gekozen, maar goed. Over drie jaar zit ik hopelijk in Utrecht en studeer ik journalistiek. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Hahahaha, kom maaaaarrrr. Ik wil ook creatief bezig zijn, gosh. Heb echt de verkeerde opleiding gekozen, maar goed. Over drie jaar zit ik hopelijk in Utrecht en studeer ik journalistiek. :x

    Hmm wat studeerde je nu ook al weer precies? En wauw, dat zou gaaf zijn! Kunnen we straks samen gaan stappen in het studentenleven van Utrecht, want tegen hopelijk niet al te lange tijd hoop ik daar ook te wonen, hihi! (:


    ars moriendi