• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hi (:

    Ewaaa, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Morgen nog lekker vrij en dan begint alles weer:(


    ~

    Ik moet morgenochtend nog even naar school, de rest van de week nog vrij en dan begint het ook weer voor mij
    Zo geen zin :(

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:42 ]

    Knight schreef:
    (...)
    Heb je nu al huiswerk O.o?


    Ja, niet veel. Gewoon links en rechts wat maken en leren. Niets bijzonders, ik had meer verwacht :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    Morgen nog lekker vrij en dan begint alles weer:(

    Ik ging vandaag ziek naar huis en aangezien ik morgen toch maar 2 uur les heb, blijf ik waarschijnlijk thuis. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mhééé, Rafa stopt voor twee maanden volledig met tennis omdat verschillende spieren zijn ingescheurd en de afwijking aan zijn voet is verergerd ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Roden schreef:
    (...)
    Ik ging vandaag ziek naar huis en aangezien ik morgen toch maar 2 uur les heb, blijf ik waarschijnlijk thuis. :x


    Nou ben je mooi klaar mee:S Ik moet donderdag op stage en dan de rest van de maand september:) Vrijdag ben ik ook alweer vrij ivm dorpsfeest:$


    ~

    Mijn schatje bedacht zich vandaag dat hij nog een vriendin had en hij liever bij haar blijft dan dat hij met mij wat begint. Komt iemand mijn hart even lijmen? Ik zoek iemand met tijd want het we ligt in zo'n 1000 stukjes uit elkaar.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Mijn schatje bedacht zich vandaag dat hij nog een vriendin had en hij liever bij haar blijft dan dat hij met mij wat begint. Komt iemand mijn hart even lijmen? Ik zoek iemand met tijd want het we ligt in zo'n 1000 stukjes uit elkaar.

    Neee, omygod Claire. Dit meen je niet? Wat een achterbakse lul, echt, fucking god. Hoofd hoog houden en negeren dat joch, er zijn zat leukere, omy. Echt, wat een flikkerstreek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Mijn schatje bedacht zich vandaag dat hij nog een vriendin had en hij liever bij haar blijft dan dat hij met mij wat begint. Komt iemand mijn hart even lijmen? Ik zoek iemand met tijd want het we ligt in zo'n 1000 stukjes uit elkaar.


    Jemig Claire:S Wat een gigantische rotstreek zeg:S Ik zou hem zo een harde klap geven he. Echt iemand met totaal geen gevoel. Wat een klootzak!!!!


    ~

    Girls ik moet even naar onze praalwagen:) Tot straks(K)


    ~

    Roden schreef:
    (...)
    Neee, omygod Claire. Dit meen je niet? Wat een achterbakse lul, echt, fucking god. Hoofd hoog houden en negeren dat joch, er zijn zat leukere, omy. Echt, wat een flikkerstreek.
    ... ik voel me zo gebruikt.. zat net z'n beetje te janken in de trein.. het was ook te mooi om waar te zijn.. de jongens waarop ik dan eindelijk ook een keer val, weten altijd mijn hart weer te breken. Het ergste is dat ik hem heb gesmst dat ik begrijp dat hij voor die vriendin kiest. ik ben zon schaap..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...) ... ik voel me zo gebruikt.. zat net z'n beetje te janken in de trein.. het was ook te mooi om waar te zijn.. de jongens waarop ik dan eindelijk ook een keer val, weten altijd mijn hart weer te breken. Het ergste is dat ik hem heb gesmst dat ik begrijp dat hij voor die vriendin kiest. ik ben zon schaap..

    Er is echt wel iemand voor je Claire. Al is het die jongen niet of Klaas, echt, de ware voor jou komt nog wel! Niet huilen om die kerel, al heb je nog zo'n leuke avond met hem gehad. Het feit alleen al dat hij voor dat meisje kiest, in plaats van zo'n ontzettende leuke meid als jij. Gosh, echt, wat een klootzak. Hij is het je gewoon niet waard!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zometeen weer GTST. Hoorde van m'n zusje dat Noud een vliegtuigongeluk krijgt en Jack een hersenbeschadiging oploopt of zo?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.