• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lahey schreef:
    (...)

    Dat doe ik meestal wel ;p Dan hoef ik dat thuis niet meer te doen, en heb bijna elke dag een tussenuur.

    Ja daarom, je tijd moet je gewoon nuttig besteden, haha.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja daarom, je tijd moet je gewoon nuttig besteden, haha.


    Maakt me niet uit dat ze me dan een nerd vinden ;p Het is leuk om dan op twitter en facebook te lezen dat sommige andere dan al hun huiswerk nog moeten doen, ghehe


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:
    Je kunt toch vast huiswerk maken in die uren?

    Eh, als ik écht iets goed wil maken, moet het MUISSTIL zijn. En vrijwel niemand maakt zijn huiswerk in tussenuren of pauzes, daarom is het een gigantisch kabaal. 4 verdiepingen heeft de school en wel duizend leerlingen of zo, haha. Daarnaast heb ik tot nu toe niet echt veel huiswerk, en het meeste huiswerk dat ik al heb, maak ik tijdens de les. (:


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Eh, als ik écht iets goed wil maken, moet het MUISSTIL zijn. En vrijwel niemand maakt zijn huiswerk in tussenuren of pauzes, daarom is het een gigantisch kabaal. 4 verdiepingen heeft de school en wel duizend leerlingen of zo, haha. Daarnaast heb ik tot nu toe niet echt veel huiswerk, en het meeste huiswerk dat ik al heb, maak ik tijdens de les. (:

    Duizend leerlingen is bijzonder weinig, hoor. Hahaha. Mijn oude school had anderhalve verdieping en we zaten er met 1500 man. Doe muziek in, werkt wel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Duizend leerlingen is bijzonder weinig, hoor. Hahaha. Mijn oude school had anderhalve verdieping en we zaten er met 1500 man. Doe muziek in, werkt wel.

    Ja, ik gok 1000 maar ik denk ook meer. Ze hebben echt ALLE opleidingen in de zorg en van elke opleiding zijn er drie klassen met elk dertig leerlingen (":
    En met muziek in lukt het nooit, dan ga ik me concentreren op de muziek.
    :Y)


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Eh, als ik écht iets goed wil maken, moet het MUISSTIL zijn. En vrijwel niemand maakt zijn huiswerk in tussenuren of pauzes, daarom is het een gigantisch kabaal. 4 verdiepingen heeft de school en wel duizend leerlingen of zo, haha. Daarnaast heb ik tot nu toe niet echt veel huiswerk, en het meeste huiswerk dat ik al heb, maak ik tijdens de les. (:


    Koop oordopjes! Geloof me, ze helpen tegen 600 gillende enthousiaste kinderen naast je tent.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is me duidelijk. Detention is de slechtste film óóit. Echt, serieus, crap.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Eh, als ik écht iets goed wil maken, moet het MUISSTIL zijn. En vrijwel niemand maakt zijn huiswerk in tussenuren of pauzes, daarom is het een gigantisch kabaal. 4 verdiepingen heeft de school en wel duizend leerlingen of zo, haha. Daarnaast heb ik tot nu toe niet echt veel huiswerk, en het meeste huiswerk dat ik al heb, maak ik tijdens de les. (:

    Je nieuwe username is zooo cool:9~.


    The odds are néver in our favor.

    Whittemore schreef:
    Het is me duidelijk. Detention is de slechtste film óóit. Echt, serieus, crap.


    Haha, I know ;p Ik keek die alleen omdat Aaron Johnson er in zit, toen hij nog knap was en voordat hij met die vrouw trouwde


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Haha, I know ;p Ik keek die alleen omdat Aaron Johnson er in zit, toen hij nog knap was en voordat hij met die vrouw trouwde

    Haha, neeeee, het is Detention met Josh Hutcherson. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boem inspiratie. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    (...)
    Haha, neeeee, het is Detention met Josh Hutcherson. (:


    Oh, haha. Dan hebben we allebei een andere gezien xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Haha, I know ;p Ik keek die alleen omdat Aaron Johnson er in zit, toen hij nog knap was en voordat hij met die vrouw trouwde

    Aaron Johnson was perfect in Nowhere Boy, een film die toch al perfect was op film- en scripttechnisch vlak & over een grote held van me ging. (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 22:15 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aaron Johnson was perfect in Nowhere Boy, een film die toch al perfect was op film- en scripttechnisch vlak & over een grote held van me ging. (:



    I love that movie :3


    Pfff, vandaag les van 8.30 tot 16.10 :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amyyyyyy, ben je al beter?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."