• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Roden schreef:
    (...)
    Fucking jealous dat jij dat kan, HAHA. Ik probeer het altijd maar wat na te spelen en kan dan ook geen noten lezen. :x

    Ik kan alleen een stukje van Song of Joy van Beethoven op de piano spelen

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik kan alleen een stukje van Song of Joy van Beethoven op de piano spelen

    Gewoon jezelf er een beetje in verdiepen en dan kun je zelf stukken bedenken. Dat vind ik eigenlijk het mooiste aan muziek. (:


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik kan alleen een stukje van Song of Joy van Beethoven op de piano spelen

    Ik kan wel redelijk wat, maar niet echt bijzonder goed of zo. Het verste dat ik gekomen ben is River Flows In You van Yiruma. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Fucking jealous dat jij dat kan, HAHA. Ik probeer het altijd maar wat na te spelen en kan dan ook geen noten lezen. :x

    Haha, ja, ben blij dat ik vroeger ook op les zat enzo zodat ik nu net iets meer tools heb om dit soort dingen te doen. (:


    ars moriendi

    Woooow het is echt een eeuw geleden dat ik in dit topic heb gezeten. Hoi, sweeties!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barton schreef:
    Woooow het is echt een eeuw geleden dat ik in dit topic heb gezeten. Hoi, sweeties!

    Sannieeeeeee, I missed ya. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    - dood - (krul)


    Chaos is a ladder.

    Halloooo, pff, ik heb huiswerk wat mijn komende negen uur nog gaat vullen '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dobrev schreef:
    - dood - (krul)

    Hoe gaat school nu dan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mombasa schreef:
    Halloooo, pff, ik heb huiswerk wat mijn komende negen uur nog gaat vullen '--

    En ik word serieus gestoord van mijn school. We moeten voor ELK vak een inlogcode en weet ik veel wat op internet hebben. Die je elke drie maanden moet vervangen, voor elk vak dus. En natuurlijk werkt het bij iedereen niet.
    En duizend verschillende pasjes, schoolpas, eetpas, kluispas en ga zo maar verder.

    Ik haat school. En ik had expres een Bol-opleiding gekozen omdat je dan meer leert als werkt, nou ik heb nu echt spijt.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    En ik word serieus gestoord van mijn school. We moeten voor ELK vak een inlogcode en weet ik veel wat op internet hebben. Die je elke drie maanden moet vervangen, voor elk vak dus. En natuurlijk werkt het bij iedereen niet.
    En duizend verschillende pasjes, schoolpas, eetpas, kluispas en ga zo maar verder.

    Ik haat school. En ik had expres een Bol-opleiding gekozen omdat je dan meer leert als werkt, nou ik heb nu echt spijt.


    Haha, sterkte. Die dingen komen nog voor mij als ik zo universitair zit. Voorlopig baal ik al als ik van 8.15 tot 16.35 op school zit zonder tussenuren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zit meestal tot 16;45 en heb dan op één dag, achter elkaar door vier tussenuren. Echt dodelijk gewoon. Je verveelt je kapot en je kan FACKING vroeg uit zijn als je al die tussenuren niet zou hebben.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    Ik zit meestal tot 16;45 en heb dan op één dag, achter elkaar door vier tussenuren. Echt dodelijk gewoon. Je verveelt je kapot en je kan FACKING vroeg uit zijn als je al die tussenuren niet zou hebben.

    Je kunt toch vast huiswerk maken in die uren?


    ars moriendi

    Dit is het feestje, het allermooiste feestje. Tududu.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Je kunt toch vast huiswerk maken in die uren?


    Dat doe ik meestal wel ;p Dan hoef ik dat thuis niet meer te doen, en heb bijna elke dag een tussenuur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered