• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    I love you girls, echt. fuck, nou zit ik weer bijna te janken.


    Niet huilen om die eikel, hij is het niet waard

    Geen traan laten om die jongen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    I love you girls, echt. fuck, nou zit ik weer bijna te janken.
    (...)

    Net wat de andere zeggen; je bent te goed voor hem, hij weet niet wat hij mist man, serieus.

    Hier een sexy GIF van Magic Mike om je op te vrolijken.





    The odds are néver in our favor.

    Ik gaat slapen, morgen vroeg op :(

    Word je eruit gestuurd op een introductiedag :S
    Waar slaat dat op ??

    Gooodmorning girlies. Nog steeds ziekjes maar voel me eigenlijk alweer wat beter, hihi. Wie gaat een poging wagen en dat formulier invullen om bemiddelaar te worden? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VanDerVaart schreef:
    Word je eruit gestuurd op een introductiedag :S
    Waar slaat dat op ??

    Wat heb je uitgespookt ?

    @Amy: Goedemorgen! Nee, ga ik zeker niet doen, ik kom toch al minder op Q dan eerst e mijn hoofd staat er niet echt naar.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wat heb je uitgespookt ?

    @Amy: Goedemorgen! Nee, ga ik zeker niet doen, ik kom toch al minder op Q dan eerst e mijn hoofd staat er niet echt naar.

    Het blijkt dat we onze leerlijn bij ons moesten hebben en die had ik niet bij me, en dan word je eruit gestuurd :S
    Was niet de enige trouwens, maar ze hadden er niks over gezegd, maar ze ging het toch over die projecten hebben en die heb ik vorig jaar al gemaakt en een certificaat daarvan, dan hoef ik ze niet opnieuw te doen
    En ik zag 1 leuke gozer op school, my god :9~

    @Amy, ik wist niet eens dat ze nieuwe zochten haha
    Misschien dat ik me aanmeld

    Heloooooo!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoi Demiiiii. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heuii Amy, Gaat het weer beter?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Heuii Amy, Gaat het weer beter?

    Ja hoor, hihi. Koppijn is wel wat weggetrokken, alleen nog maar wat buikpijn, dus morgen ga ik gewoon weer naar school, jeuj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Ja hoor, hihi. Koppijn is wel wat weggetrokken, alleen nog maar wat buikpijn, dus morgen ga ik gewoon weer naar school, jeuj.


    Haha mooi zo (: De eerste week dingen missen is altijd zo vervelend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hi everyonee! Ben echt in een goede bui nu, omdat mijn sis een THG Mockingjay pin voor me heeft gekocht uit Zwitserland en ik éindelijk een Jessie J shirt heb, wooooott.


    The odds are néver in our favor.

    Claire, ik vind je profielfoto erg schattig trouwens (: